|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 12:47 pm
on my mind: ninja OMGOMGOMGOMGOMG Ik heb gewoon een bot tablet gekregen vandaag ^__^ And i'm soooooooo happy with it!! ninja 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 6:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 10:53 am
kiek on my mind: ninja OMGOMGOMGOMGOMG Ik heb gewoon een bot tablet gekregen vandaag ^__^ And i'm soooooooo happy with it!! ninja 4laugh een bot tablet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 11:55 am
on my mind: ik sta aan het begin van de eerste SE-week vijf dagen uitslapen en dan iedere dag twee proefwerken maken. veel leer werk en weinig tijd voor iets anders crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:34 pm
On my mind: Gisteren was echt *** kl*te, vrijdag was super, en vandaag is WHEEEEEEEEEEEE! rofl Maar gisteren was echt *** XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:35 pm
On My Mind:
Wachten op boek van KittyOcean domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:38 pm
On my mind:
Deefkej moet zijn PM van Friends Only afhalen zodat ik hem kan PMen XD
En ik denk dat het wel even duurt voordat het boek verschijnt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 2:34 pm
On my mind;
Waarom vind me moeder het "ziekelijk" en "niet meer leuk" als ik mijn vriend 4 of 5 dagen per week zie... Zolang het goed gaat en wij het naar ons zin hebben lijkt mij dat toch juist een goed teken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 10:05 pm
Yep!
On My Mind:
oe oe oe oe oe oe oe oe, 26 afleveringen gedownload van Trigun, met engelse ondertiteling biggrin ik mis aleen nog 9, 11, 14, 16, 26 =( die wouw hij niet downloaden, dat komt nog wel, ik ben blij..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 2:06 am
The Forbidden Angel On my mind; Waarom vind me moeder het "ziekelijk" en "niet meer leuk" als ik mijn vriend 4 of 5 dagen per week zie... Zolang het goed gaat en wij het naar ons zin hebben lijkt mij dat toch juist een goed teken? Dat wel ja ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 8:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 9:35 am
beterschap.... *sjees ik post wel heel veel berichten zonder al te veel inhoud >_>*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 9:53 am
Oranjekorfbalpizza! beterschap.... *sjees ik post wel heel veel berichten zonder al te veel inhoud >_>* Och, maakt het uit? wie heeft er nou inhoud nodig ^_^' ((als het maar gezellie is))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 9:57 am
Joah!
On My Mind:
Ik heb net coole haarstijl van manga getekent eek aleen het lukt nog niet om hem goed over te brengen op een persoon.. zit nu in photoshop ermee te prutsen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 11:50 am
Apart... de afgelopen tijd hebben we het volgende gehad in de wereld: tornado's, overstromingen, bosbranden en aardbevingen.... de 4 elementen van het leven... toeval?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |