|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 5:54 am
- Jag kan inte låta bli och titta på Viktor hela tiden.. Men jag blir glad när han ser på mig och ler whee - Jag ville se klart Odysseus! gonk - Uh.. Har inte råd med julklappar xx;; - JAG VILL HA MP3 NU! gonk - Läskiga telefon.. gonk
+ Robin är inte sur på mig längre sweatdrop 3nodding + Jag kanske får nåt av Conny.. o_O *hoppas* whee heart + Jag träffade Kim och Andreas surprised Så vi käkade lunch ihop och prata en massa whee + Ska nog sova snart sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 6:04 am
+ Morgan var här i helgen, det var underbart. Fick fina presenter av mina klasskompisar (Bland annat Rammsteins nya skiva, en cd-spelare, ett fint armband och ett skissblock med massor med blyertspennor) På rithumör
- Sugen på chips, godis och läsk, fattig och tjock som det är. xd , speciellt efter min och Morgans matorgie i helgen. Vill skriva en novell, har idéen, men ingen början.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 6:25 am
+ NeoMAX Long Version + Maxx Exstacy Bästa StepMania-låtarna!
- Mår bajs osm vanligt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 7:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 8:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 8:10 am
+ Musik (NÄMEN SÅ OVANLIGT?) + Imorgon är det avslutning~ + Jag och Samuel har börjat fortsätta på webcomicen nu + Trevliga människor på msn
- Jenny är inte online surprised .. Vill att hon ska komma online - ... Hrrhm... brb *rymmer in på toa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 8:31 am
+ sista skoldagen imorgon + träffa en god vän på onsdag + snart jul <3 + fina julklappar *tycker om att slå in presenter och julklappar*
- jag känner mig så ensam /: - min dator som jag vanligtvis sitter vid är ond i skogen, så jag får använda laptopen, och den har inte photoshop eller något annat kul /:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 9:18 am
+ Sista skoldan imorrn. + Mina Talaye baggies öppnar snart. + Jag får äntligen öppna min efterlängtade bok på julafton. + FÖR JAG ÄLSKAR MITT DUMMA HUNDGOSEDJUR. domokun heart + JAG ÄR ÄNTLIGEN FÄRDIG MED MIN DJUR-OCH-NATURBOK OCH SLIPPER SE DEN RESTEN AV MITT LIV FÖRUTOM IMORGON NÄR JAG FÅR TILLBAKA DEN IHOPSATT SOM EN BOK. + Jag är glad för min bästis' skull, för hon är äntligen färdig med fyrans mattebok och ska börja med femmans imorgon eller nästa termin, fast hon egentligen ska gå i trean. xd
- Jag är förbaskat trött, för jag har inte sovit nog för att jag trodde vi skulle börja sent idag. - Är inte klar med Norden-temat vi håller på med. - Var tvungen att montera och fixa min förbaskade Djur-och-naturbok i skolan. - Mitt nya, underbara skrivblock blev vått när jag satte mig utomhus på rasten för att arbeta med min bästis (hon arbetade med matte och jag med Norden-temat). Nu är skrivblocket totalförstört. - Mina tre adventskalendrar är nästan uppätna. crying - ÄR SUR PÅ VÄDRET. Det är inte tillräckligt med snö för att man kan åka pulka eller bygga snögubbe eller göra nåt annat roligt, men det är tillräckligt vått och halt och geggigt så att man inte kan ta med sig sparkcykeln imorrn. stare Ska göra det ändå. - Är något sur på grund av nåt jag inte har lust att tala om. Det är inget vidare speciellt, men jag tycker bara att om något redan har nackdelar, behöver du inte lägga några nackdelar till. Och vädret hjälper inte till heller. - Jag misstänker att ingen av mina två vänner kommer ta med sig deras sparkcyklar imorgon stare Deras föräldrar kommer nog tycka detsamma som min mamma; att man inte kan cykla när det är slaskigt och geggigt. Och vad är det för kul med att cykla ensam?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2004 9:22 am
+ plastic tree heart heart heart heart heart - no more miyavi piercing... + oralkontakt. - fortfarande vingliga ben. +/- gått ner i vikt utan anledning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:41 am
+ Slipper gå till skolan imorgon även fast vi slutar då. oO; + Mår sådär.. + kan vara online på msn och spana på alla. <<
- Orolig. - glömde pengarna. xx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:57 am
+ Lekkompis idag.. smile + Lunch med Linda? + Bra redovisning.
- Boksamtal. - Snett >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:13 am
+ Färgat håret..väntar bara på att skölja ur det + Skönt att ha lov..kan sova ut ordentligt och ta det lugnt för en gångs skull. + Musiken får mig att må lite bättre, iaf för en stund
+/- Anton...vet inte vad man skall göra nu =|
- Förkyld.. - Mor som skyller på en hela tiden gonk - Mår illa -__-; - All den tid jag städat var förgäves...det är überstökigt igen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:50 am
- Vill att det ska vara lördag, så Hopey kan komma hit.. crying - Känner mig inte behövd, eller speciell.. - Lite ont i magen av all choklad jag åt nyss.. >__<; -/+ Hade bara en lektion idag, men då var det ganska onödigt att ens gå till skolan.. gonk För vi satt bara och spelade spel.. -/+ Har fortfarande kvar att slå in alla Hopey's julklappar. o__O` -/+ Måste fixa en julklapp för under 20kr till imorgon, för vi ska ha nåt julklapps-byte inom klassen. +_+; + Tacos till middag. whee + 'Någon' ringde till mig imorse. ninja + Ska färga håret svart imorgon. cool + Sista dagen i skolan imorgon. ^^ + Hade ett skojigt litet 'mat-krig' under lunchen. surprised + Hopey har ingen teckningskurs idag. whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|