|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 8:45 am
kittyocean Dingen die ik in de Question and Assistance dom vind: 'OMG ER IS NU EEN HACKER OP MIJN ACCOUNT WAT MOET IK DOEN???!' Kijk, dat er een hacker op je account is, vraagt idd om wat paniek. Maar wat dacht je van - je password meteen te veranderen; desnoods ook een andere e-mail instellen - een mod om hulp vragen Het zijn maar suggesties hoor...... maar dit ligt toch zo voor de hand??! Het is de schok van het moment denk ik Door de schok weten ze niet meer wat ze moeten doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 8:48 am
Dragonfly2900 kittyocean Dingen die ik in de Question and Assistance dom vind: 'OMG ER IS NU EEN HACKER OP MIJN ACCOUNT WAT MOET IK DOEN???!' Kijk, dat er een hacker op je account is, vraagt idd om wat paniek. Maar wat dacht je van - je password meteen te veranderen; desnoods ook een andere e-mail instellen - een mod om hulp vragen Het zijn maar suggesties hoor...... maar dit ligt toch zo voor de hand??! Het is de schok van het moment denk ik Door de schok weten ze niet meer wat ze moeten doen ik denk niet dat ze weten wat ze moeten doen, ik bedoel, ze zijn ook in de truukjes getuind van de hacker, waardoor die aan zijn / haar password is gekomen.... dan ben je zowiezo niet slim bezig lijkt me...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:12 pm
Oranjekorfbalpizza! Dragonfly2900 kittyocean Dingen die ik in de Question and Assistance dom vind: ''OMG ER IS NU EEN HACKER OP MIJN ACCOUNT WAT MOET IK DOEN???!'' Kijk, dat er een hacker op je account is, vraagt idd om wat paniek. Maar wat dacht je van - je password meteen te veranderen; desnoods ook een andere e-mail instellen - een mod om hulp vragen Het zijn maar suggesties hoor...... maar dit ligt toch zo voor de hand??! Het is de schok van het moment denk ik Door de schok weten ze niet meer wat ze moeten doen ik denk niet dat ze weten wat ze moeten doen, ik bedoel, ze zijn ook in de truukjes getuind van de hacker, waardoor die aan zijn / haar password is gekomen.... dan ben je zowiezo niet slim bezig lijkt me... rofl juist
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:15 pm
Niet alleen dat, maar als iemand je password weet..... dan ligt het toch voor de hand dat je hem verandert XD? Zo moeilijk is dat niet. En dan ga je een topic aanmaken, en dan wacht je op reactie, en dan hoor je: change your password and contact a moderator XD No kidding!!! Het kan de schok zijn ja, maar dan nog......... dit is zoiets als vallen en een snee op lopen, naast een bak pleisters staan en dan gillen HELLUP WAT MOET IK DOEN??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:38 pm
kittyocean HELLUP WAT MOET IK DOEN??! het heeft vast niks met die bak met vage papier achtige dingetjes te maken ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 1:31 am
vast en waarschijnlijk niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 2:31 am
uhm........
ey! iedereen.
hoestie??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 3:08 am
joske_vermeulen uhm........ ey! iedereen. hoestie?? goed met jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 5:45 am
Met mij gaat het ook prima.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 6:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 11:13 am
k ga de komende 2 dagen weg... tot laters! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 11:14 am
wat is dat nou weer voor een stomme contest, je hoeft het geen eens zelf te maken gonk dat kun je toch geen contest noemen stare dat heet wie kan het beste google gebruiken....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 12:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 1:49 pm
wat is dat nou weer voor een stomme contest, je hoeft het geen eens zelf te maken gonk dat kun je toch geen contest noemen stare dat heet wie kan het beste google gebruiken....je haalt de pizza uit mijn mond wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 2:01 pm
En? Wat s de bedoeling, Moet ik op die daar op voorhand vastgelegde link klikken om dan het doel te vervolledigen dat duidelijk als de titel van de link word gezet ofwat? Ja? Cool ... W00t
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |