|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:07 pm
prrnill jiminijon ..cola?*sätta sig brevid* *tittar ner i golvet* nejtack. ryck upp dig snälla syrran cry jag vet ju hur det blir..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:08 pm
jiminijon prrnill jiminijon ..cola?*sätta sig brevid* *tittar ner i golvet* nejtack. ryck upp dig snälla syrran cry jag vet ju hur det blir.. inte så lätt.. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:11 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon ..cola?*sätta sig brevid* *tittar ner i golvet* nejtack. ryck upp dig snälla syrran cry jag vet ju hur det blir.. inte så lätt.. cry näe jag vet..*trösta*..du har ju..alltid..mig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:12 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon ..cola?*sätta sig brevid* *tittar ner i golvet* nejtack. ryck upp dig snälla syrran cry jag vet ju hur det blir.. inte så lätt.. cry näe jag vet..*trösta*..du har ju..alltid..mig... tack. 3nodding *kramar försiktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:14 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon ..cola?*sätta sig brevid* *tittar ner i golvet* nejtack. ryck upp dig snälla syrran cry jag vet ju hur det blir.. inte så lätt.. cry näe jag vet..*trösta*..du har ju..alltid..mig... tack. 3nodding *kramar försiktigt* så lite så..*krama tbx*hur taskig kan man bli?.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:14 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon ..cola?*sätta sig brevid* *tittar ner i golvet* nejtack. ryck upp dig snälla syrran cry jag vet ju hur det blir.. inte så lätt.. cry näe jag vet..*trösta*..du har ju..alltid..mig... tack. 3nodding *kramar försiktigt* så lite så..*krama tbx*hur taskig kan man bli?.. stare Äsch, tänk inte på det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:16 pm
inte så lätt ju..du blir så dyster sad *ger en cola till varesig hon vill eller ej*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:17 pm
jiminijon inte så lätt ju..du blir så dyster sad *ger en cola till varesig hon vill eller ej* *sträcker tillbaks colan* inte på humör. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:19 pm
prrnill jiminijon inte så lätt ju..du blir så dyster sad *ger en cola till varesig hon vill eller ej* *sträcker tillbaks colan* inte på humör. sad hepp..*läga sig i knät*...stackare...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:20 pm
jiminijon prrnill jiminijon inte så lätt ju..du blir så dyster sad *ger en cola till varesig hon vill eller ej* *sträcker tillbaks colan* inte på humör. sad hepp..*läga sig i knät*...stackare... *klappar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:21 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon inte så lätt ju..du blir så dyster sad *ger en cola till varesig hon vill eller ej* *sträcker tillbaks colan* inte på humör. sad hepp..*läga sig i knät*...stackare... *klappar på huvudet* mwhee...*puss på kind*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:25 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon inte så lätt ju..du blir så dyster sad *ger en cola till varesig hon vill eller ej* *sträcker tillbaks colan* inte på humör. sad hepp..*läga sig i knät*...stackare... *klappar på huvudet* mwhee...*puss på kind* 3nodding *kramar om hårt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:26 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon inte så lätt ju..du blir så dyster sad *ger en cola till varesig hon vill eller ej* *sträcker tillbaks colan* inte på humör. sad hepp..*läga sig i knät*...stackare... *klappar på huvudet* mwhee...*puss på kind* 3nodding *kramar om hårt* naaw whee *krama tbx*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:26 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon inte så lätt ju..du blir så dyster sad *ger en cola till varesig hon vill eller ej* *sträcker tillbaks colan* inte på humör. sad hepp..*läga sig i knät*...stackare... *klappar på huvudet* mwhee...*puss på kind* 3nodding *kramar om hårt* naaw whee *krama tbx* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|