|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:38 am
Sephyre Jetzudan: Hurdå? o.O Det var ju tråkigt... stressed En bild. Jag kollade runt på en sida och såg bilden och det var text på den. Första meningen var nog för att spoila hela spelet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:39 am
Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan: Hurdå? o.O Det var ju tråkigt... stressed En bild. Jag kollade runt på en sida och såg bilden och det var text på den. Första meningen var nog för att spoila hela spelet.Vad stod det? Skriv med vit text ifall du skulle råka spoila för nån annan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:39 am
ninja ingen ser *smiter in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:40 am
Onegai! Gimme back my items! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:41 am
Filthy Onegai! Gimme back my items! gonk eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:41 am
Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan: Hurdå? o.O Det var ju tråkigt... stressed En bild. Jag kollade runt på en sida och såg bilden och det var text på den. Första meningen var nog för att spoila hela spelet.Vad stod det? Skriv med vit text ifall du skulle råka spoila för nån annan sweatdrop Jag vill inte kolla igen. Jag försöka glömma det som stog. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:42 am
Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan: Hurdå? o.O Det var ju tråkigt... stressed En bild. Jag kollade runt på en sida och såg bilden och det var text på den. Första meningen var nog för att spoila hela spelet.Vad stod det? Skriv med vit text ifall du skulle råka spoila för nån annan sweatdrop Jag vill inte kolla igen. Jag försöka glömma det som stog. stressed Okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:42 am
En stormig natt jag hör nåt utanför min dörr, vem där? Jag öppnar dörren, ser att farbror döden knackat på Han väser: "Tiden din är ute, det är dags att gå!" Jag svarar: "Just idag så har jag inte städat nog Och vad ska alla säga om jag lämnade det så och dog?" Jag har inte tid just idag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:43 am
.. *Krypa upp på hyllan* Rawr.. ninja *Väntar på att hoppa på nån*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:43 am
Innocent Hacker Filthy Onegai! Gimme back my items! gonk eek Gaia gör mig tokig. gonk Så jag sticker nog och göra något annat. Hej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:44 am
Petsy .. *Krypa upp på hyllan* Rawr.. ninja *Väntar på att hoppa på nån* *går runt omkring oskyldigt* o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:45 am
Chibi Strawberry En stormig natt jag hör nåt utanför min dörr, vem där? Jag öppnar dörren, ser att farbror döden knackat på Han väser: "Tiden din är ute, det är dags att gå!" Jag svarar: "Just idag så har jag inte städat nog Och vad ska alla säga om jag lämnade det så och dog?" Jag har inte tid just idag... *går fram till Chibi och viskar* hej ninja ... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:46 am
Filthy Innocent Hacker Filthy Onegai! Gimme back my items! gonk eek Gaia gör mig tokig. gonk Så jag sticker nog och göra något annat. Hej. *klappar Filthy på huvudet* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:53 am