|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:24 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying Stackarn.. cry *Sörja* Jag hade dom bästa limits (Utom Barretts bästa limit) Golden Chocobo, bästa vapnena, höga nivåer *Sakna min sparning* crying Bara att börja om från början gonk Min bror pajade min bästa sparning genom att spara i Northen Cave... sweatdrop Man kan ju inte komma ut sen ju. .. Kan man inte? o_<Jag kan iaf inte gå ut confused Kan man ju..? Eller.. öhm.. var ligger grottan? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:26 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying Stackarn.. cry *Sörja* Jag hade dom bästa limits (Utom Barretts bästa limit) Golden Chocobo, bästa vapnena, höga nivåer *Sakna min sparning* crying Bara att börja om från början gonk Min bror pajade min bästa sparning genom att spara i Northen Cave... sweatdrop Man kan ju inte komma ut sen ju. .. Kan man inte? o_<Jag kan iaf inte gå ut confused Kan man ju..? Eller.. öhm.. var ligger grottan? ._.I grottan man hittar Sephiroth, du vet. Fast sen så satte han ut sparningen just vid utgången... den kanske blockerade utgången. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:27 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying Stackarn.. cry *Sörja* Jag hade dom bästa limits (Utom Barretts bästa limit) Golden Chocobo, bästa vapnena, höga nivåer *Sakna min sparning* crying Bara att börja om från början gonk Min bror pajade min bästa sparning genom att spara i Northen Cave... sweatdrop Man kan ju inte komma ut sen ju. .. Kan man inte? o_<Jag kan iaf inte gå ut confused Kan man ju..? Eller.. öhm.. var ligger grottan? ._.I grottan man hittar Sephiroth, du vet. Fast sen så satte han ut sparningen just vid utgången... den kanske blockerade utgången. xp Jaha.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:29 am
Aja, jag har börjat på en ny jag med iaf. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:31 am
Sephyre Aja, jag har börjat på en ny jag med iaf. whee Okay >.> Najs^^ Var är du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:31 am
Petsy Sephyre Aja, jag har börjat på en ny jag med iaf. whee Okay >.> Najs^^ Var är du då?Början på andra CDn ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:32 am
Sephyre Petsy Sephyre Aja, jag har börjat på en ny jag med iaf. whee Okay >.> Najs^^ Var är du då?Början på andra CDn ^^ Okej, Jag är i Junon.. eller vad det nu heter sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:34 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aja, jag har börjat på en ny jag med iaf. whee Okay >.> Najs^^ Var är du då?Början på andra CDn ^^ Okej, Jag är i Junon.. eller vad det nu heter sweatdrop Tror det heter så surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag fick precis hela KH spoilat för mig. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aja, jag har börjat på en ny jag med iaf. whee Okay >.> Najs^^ Var är du då?Början på andra CDn ^^ Okej, Jag är i Junon.. eller vad det nu heter sweatdrop Tror det heter så surprised Ok :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:36 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aja, jag har börjat på en ny jag med iaf. whee Okay >.> Najs^^ Var är du då?Början på andra CDn ^^ Okej, Jag är i Junon.. eller vad det nu heter sweatdrop Tror det heter så surprised Ok :3 3nodding Jetzudan: Hurdå? o.O Det var ju tråkigt... stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|