|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:01 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;Hon är inte så farlig som hon ser ut, tror jag.. sweatdrop *tröstkrama* Inte? o.oNepp (säger vi). o.o gonk "Säger vi"? Låter ju verkligen.. lovande xd Jo xd .. Säger ju så för att du inte ska bli.. rädd gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:03 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;Hon är inte så farlig som hon ser ut, tror jag.. sweatdrop *tröstkrama* Inte? o.oNepp (säger vi). o.o gonk "Säger vi"? Låter ju verkligen.. lovande xd Jo xd .. Säger ju så för att du inte ska bli.. rädd gonk heart Jaha.. surprised Men.. jag är jätte rädd ändå gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:06 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;Hon är inte så farlig som hon ser ut, tror jag.. sweatdrop *tröstkrama* Inte? o.oNepp (säger vi). o.o gonk "Säger vi"? Låter ju verkligen.. lovande xd Jo xd .. Säger ju så för att du inte ska bli.. rädd gonk heart Jaha.. surprised Men.. jag är jätte rädd ändå gonk xp *kastar Fire3 (FF7-style) på den hemska häxan* Bättre? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:08 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;Hon är inte så farlig som hon ser ut, tror jag.. sweatdrop *tröstkrama* Inte? o.oNepp (säger vi). o.o gonk "Säger vi"? Låter ju verkligen.. lovande xd Jo xd .. Säger ju så för att du inte ska bli.. rädd gonk heart Jaha.. surprised Men.. jag är jätte rädd ändå gonk xp *kastar Fire3 (FF7-style) på den hemska häxan* Bättre? smile .. Nä >.> *Framkallar K.O.T.R*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:09 am
Petsy .. Nä >.> *Framkallar K.O.T.R* Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:10 am
Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:12 am
Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:13 am
Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:15 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying Stackarn..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:16 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying Stackarn.. cry *Sörja* Jag hade dom bästa limits (Utom Barretts bästa limit) Golden Chocobo, bästa vapnena, höga nivåer *Sakna min sparning* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:19 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying Stackarn.. cry *Sörja* Jag hade dom bästa limits (Utom Barretts bästa limit) Golden Chocobo, bästa vapnena, höga nivåer *Sakna min sparning* crying Bara att börja om från början gonk Min bror pajade min bästa sparning genom att spara i Northen Cave... sweatdrop Man kan ju inte komma ut sen ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:21 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying Stackarn.. cry *Sörja* Jag hade dom bästa limits (Utom Barretts bästa limit) Golden Chocobo, bästa vapnena, höga nivåer *Sakna min sparning* crying Bara att börja om från början gonk Min bror pajade min bästa sparning genom att spara i Northen Cave... sweatdrop Man kan ju inte komma ut sen ju. .. Kan man inte? o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:23 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Ah.. Jo. Det ska nog ta kål på henne whee Japp whee Jag har inte fått K.O.T.R än på FF7 gonk Jag HADE K.O.T.R, innan jag raderade min sparning gonk crying Stackarn.. cry *Sörja* Jag hade dom bästa limits (Utom Barretts bästa limit) Golden Chocobo, bästa vapnena, höga nivåer *Sakna min sparning* crying Bara att börja om från början gonk Min bror pajade min bästa sparning genom att spara i Northen Cave... sweatdrop Man kan ju inte komma ut sen ju. .. Kan man inte? o_<Jag kan iaf inte gå ut confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|