|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:35 am
Sephyre Petsy Sephyre Silence_P Sephyre Silence_P: I Q&F råder man att inte använda Marketplace eller banken just nu tror jag... :/ Tänker inte röra mitt inventory förren detta är fixat, för säkerhetsskull. de har stått så i några veckor tror jag! Jag syftar på de nya sticky:arna, som gjordes typ igår. Petsy: TVn vill jävlas med dig <.<;; crying *tröstar* sad *Snyftar* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:38 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Silence_P Sephyre Silence_P: I Q&F råder man att inte använda Marketplace eller banken just nu tror jag... :/ Tänker inte röra mitt inventory förren detta är fixat, för säkerhetsskull. de har stått så i några veckor tror jag! Jag syftar på de nya sticky:arna, som gjordes typ igår. Petsy: TVn vill jävlas med dig <.<;; crying *tröstar* sad *Snyftar* sad Det ska nog bli bra ska du se... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:39 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon ska du säga som vill äta mig stare *kasta iväg* gonk Och det borde du vara hedrad över. 3nodding Tack för skjutsen! Måste ändå försvinna nu! xp *flyger bort* okey då är jag det wink skrivs!Hej hej på dig tiger. Vill du fortfarande döda mig? domokun gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:39 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Silence_P Sephyre Silence_P: I Q&F råder man att inte använda Marketplace eller banken just nu tror jag... :/ Tänker inte röra mitt inventory förren detta är fixat, för säkerhetsskull. de har stått så i några veckor tror jag! Jag syftar på de nya sticky:arna, som gjordes typ igår. Petsy: TVn vill jävlas med dig <.<;; crying *tröstar* sad *Snyftar* sad Det ska nog bli bra ska du se... sweatdrop Nu kan jag spela! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:43 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Silence_P Sephyre Silence_P: I Q&F råder man att inte använda Marketplace eller banken just nu tror jag... :/ Tänker inte röra mitt inventory förren detta är fixat, för säkerhetsskull. de har stått så i några veckor tror jag! Jag syftar på de nya sticky:arna, som gjordes typ igår. Petsy: TVn vill jävlas med dig <.<;; crying *tröstar* sad *Snyftar* sad Det ska nog bli bra ska du se... sweatdrop Nu kan jag spela! whee Wee whee Ha en bra spelstund. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:53 am
Aha, hon.. xd Hon är creepy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:54 am
Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:55 am
Petsy Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;Hon är inte så farlig som hon ser ut, tror jag.. sweatdrop *tröstkrama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:57 am
Sephyre Petsy Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;Hon är inte så farlig som hon ser ut, tror jag.. sweatdrop *tröstkrama* Inte? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:59 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;Hon är inte så farlig som hon ser ut, tror jag.. sweatdrop *tröstkrama* Inte? o.oNepp (säger vi). o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 9:00 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Aha, hon.. xd Hon är creepy Japp.. *Rädd* ;-;Hon är inte så farlig som hon ser ut, tror jag.. sweatdrop *tröstkrama* Inte? o.oNepp (säger vi). o.o gonk "Säger vi"? Låter ju verkligen.. lovande xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|