|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:08 am
Sephyre *kastar ut godis till alla i ICA* 4laugh Yäää
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:09 am
D0ppelganger jiminijon *hopa på* ey..du är ju inte mörkt klädd eek Praise the lord! gonk xp allt bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:10 am
Blev tvingad att springa 3 km idag och ha matte efter det, så... Nej? razz Sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:12 am
D0ppelganger Blev tvingad att springa 3 km idag och ha matte efter det, så... Nej? razz Sj? ge dig 3km är inte långt gonk sweatdrop jodå bara bra om man jämför med dig razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:14 am
Petsy Sephyre *kastar ut godis till alla i ICA* 4laugh Yäää whee *kasta ut en massa mer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:15 am
jiminijon D0ppelganger Blev tvingad att springa 3 km idag och ha matte efter det, så... Nej? razz Sj? ge dig 3km är inte långt gonk sweatdrop jodå bara bra om man jämför med dig razz Om man ska springa på tid och på asfalt med min kondition så är det värre än pesten. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:17 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Blev tvingad att springa 3 km idag och ha matte efter det, så... Nej? razz Sj? ge dig 3km är inte långt gonk sweatdrop jodå bara bra om man jämför med dig razz Om man ska springa på tid och på asfalt med min kondition så är det värre än pesten. >_> du kan ju springa med mig så tar vi en runda på 3km..på 10-15min 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:18 am
Sephyre Petsy Sephyre *kastar ut godis till alla i ICA* 4laugh Yäää whee *kasta ut en massa mer* *Mumsa i sig* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:19 am
jiminijon du kan ju springa med mig så tar vi en runda på 3km..på 10-15min 3nodding xd Ok. *hoppa upp på ryggen på* Spring. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:20 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre *kastar ut godis till alla i ICA* 4laugh Yäää whee *kasta ut en massa mer* *Mumsa i sig* whee Gott? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon du kan ju springa med mig så tar vi en runda på 3km..på 10-15min 3nodding xd Ok. *hoppa upp på ryggen på* Spring. xd nejnejnej du ska springa sj med mig xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon nejnejnej du ska springa sj med mig xp Du vill ta livet av mig, eller hur? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:21 am
kan nån va snäll o typ köpa mina grejer i MarketPlace... Tryck bara på My Shop här under.. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 8:21 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre *kastar ut godis till alla i ICA* 4laugh Yäää whee *kasta ut en massa mer* *Mumsa i sig* whee Gott? ;D Jaaa ;P Är ett riktigt godis monster
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|