|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 1:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 3:13 pm
Gaia deed het idd nogal vreemd vandaag. stare Heb nauwelijks kans gehad om gold te verzamelen. Naja, heb wel nu net even kunnen shoppen. Maar meer dan dat ook niet echt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 3:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 3:20 pm
4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 3:21 pm
4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 3:34 pm
Okeeee.....
Emoticon Rape.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 3:30 am
Prisonic Fairytale Okeeee.....
Emoticon Rape. ok nu ben je eng ninja *kijkt vol angst naar je avatar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 7:07 am
Heej, ik vind het wel een beetje belachie confused het forum is van gistermiddag een uur tot 5 uur vanochtend offline geweest en heel gaia ook voor uren gister en niemand weet waarom en de gaia maps zijn weer gerollbacked stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 7:10 am
ik snap niet dat mensen zich zo kwaad maken daarom, er kan af en toe iets fout gaan, en dan is het juist helemaal niet aardig om daar boos over te gaan doen confused dat heet gewoon het internet.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 7:16 am
Oranjekorfbalpizza! ik snap niet dat mensen zich zo kwaad maken daarom, er kan af en toe iets fout gaan, en dan is het juist helemaal niet aardig om daar boos over te gaan doen confused dat heet gewoon het internet.... sweatdrop Ja tuurlijk, maar ze kunnen toch wel zeggen waarom er wat is foutgegaan? Of tijdens de downtime een systeemmessage rond laten gaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 7:54 am
Kan zijn dat daar geen tijd voor was omdat het geen geplande downtime was. ( server naar de klote, etc )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 9:21 am
I'm back iedereen
sorry dat ik weg was
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:06 am
Dingen die ik in de Question and Assistance dom vind:
'OMG ER IS NU EEN HACKER OP MIJN ACCOUNT WAT MOET IK DOEN???!'
Kijk, dat er een hacker op je account is, vraagt idd om wat paniek.
Maar wat dacht je van - je password meteen te veranderen; desnoods ook een andere e-mail instellen - een mod om hulp vragen
Het zijn maar suggesties hoor...... maar dit ligt toch zo voor de hand??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 6:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 7:12 am
kittyocean Dingen die ik in de Question and Assistance dom vind: 'OMG ER IS NU EEN HACKER OP MIJN ACCOUNT WAT MOET IK DOEN???!' Kijk, dat er een hacker op je account is, vraagt idd om wat paniek. Maar wat dacht je van - je password meteen te veranderen; desnoods ook een andere e-mail instellen - een mod om hulp vragen Het zijn maar suggesties hoor...... maar dit ligt toch zo voor de hand??! eh, vertel dat aan hen sweatdrop Er zijn misschien mensen die zich nog nooit in mods en regeltjes en zo verdiept hebben (miss nog nie zo lang op gaia zijn en waaarschijnlijk door een of andere scam gehacked zijn) en die raken dan in paniek.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|