|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:03 am
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee Jo.. lär dock ta ett tag för mig, jag är ju inte direkt gammal. sweatdrop Hur gammal är du och din käraste då? Jag fyller 15 och han fyller 18. whee I oktober båda två dock. xp Oj... sweatdrop Tre år mellan er också. Jag fyller 17 (25:e augusti) och hon fyller 14 (7:e augusti). 3nodding Och ni fyller också samma månad.. Scaaryy. xd It's a sign! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:05 am
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee Jo.. lär dock ta ett tag för mig, jag är ju inte direkt gammal. sweatdrop Hur gammal är du och din käraste då? Jag fyller 15 och han fyller 18. whee I oktober båda två dock. xp Oj... sweatdrop Tre år mellan er också. Jag fyller 17 (25:e augusti) och hon fyller 14 (7:e augusti). 3nodding Och ni fyller också samma månad.. Scaaryy. xd It's a sign! surprised omg! eek Hon bor i sthlm också säkert. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:06 am
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee Jo.. lär dock ta ett tag för mig, jag är ju inte direkt gammal. sweatdrop Hur gammal är du och din käraste då? Jag fyller 15 och han fyller 18. whee I oktober båda två dock. xp Oj... sweatdrop Tre år mellan er också. Jag fyller 17 (25:e augusti) och hon fyller 14 (7:e augusti). 3nodding Och ni fyller också samma månad.. Scaaryy. xd It's a sign! surprised omg! eek Hon bor i sthlm också säkert. xp sweatdrop Nej, och det ska jag väl vara glad över. Hade varit 60 mil mellan oss då. gonk Hon bor i Umeå, och jag i Skellefteå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:09 am
Nightmare Asura sweatdrop Nej, och det ska jag väl vara glad över. Hade varit 60 mil mellan oss då. gonk Hon bor i Umeå, och jag i Skellefteå. Ah, tur. Isåfall hade jag blivit rädd. Han bor i Stockholm och jag bor i... Sandviken. Om du vet var det ligger, dvs. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:09 am
prrnill Nightmare Asura sweatdrop Nej, och det ska jag väl vara glad över. Hade varit 60 mil mellan oss då. gonk Hon bor i Umeå, och jag i Skellefteå. Ah, tur. Isåfall hade jag blivit rädd. Han bor i Stockholm och jag bor i... Sandviken. Om du vet var det ligger, dvs. sweatdrop Inte riktigt. rolleyes Men jag antar att det ligger 20 mil åt nåt håll från Sthlm. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:11 am
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura sweatdrop Nej, och det ska jag väl vara glad över. Hade varit 60 mil mellan oss då. gonk Hon bor i Umeå, och jag i Skellefteå. Ah, tur. Isåfall hade jag blivit rädd. Han bor i Stockholm och jag bor i... Sandviken. Om du vet var det ligger, dvs. sweatdrop Inte riktigt. rolleyes Men jag antar att det ligger 20 mil åt nåt håll från Sthlm. xp Hah, jo det har du rätt i. 20 mil norr om Sthlm. 3nodding Mitt i skogen.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:12 am
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura sweatdrop Nej, och det ska jag väl vara glad över. Hade varit 60 mil mellan oss då. gonk Hon bor i Umeå, och jag i Skellefteå. Ah, tur. Isåfall hade jag blivit rädd. Han bor i Stockholm och jag bor i... Sandviken. Om du vet var det ligger, dvs. sweatdrop Inte riktigt. rolleyes Men jag antar att det ligger 20 mil åt nåt håll från Sthlm. xp Hah, jo det har du rätt i. 20 mil norr om Sthlm. 3nodding Mitt i skogen.. sweatdrop Oj. eek Har man internet där? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:13 am
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura sweatdrop Nej, och det ska jag väl vara glad över. Hade varit 60 mil mellan oss då. gonk Hon bor i Umeå, och jag i Skellefteå. Ah, tur. Isåfall hade jag blivit rädd. Han bor i Stockholm och jag bor i... Sandviken. Om du vet var det ligger, dvs. sweatdrop Inte riktigt. rolleyes Men jag antar att det ligger 20 mil åt nåt håll från Sthlm. xp Hah, jo det har du rätt i. 20 mil norr om Sthlm. 3nodding Mitt i skogen.. sweatdrop Oj. eek Har man internet där? sweatdrop Riktigt så hemskt är det inte. blaugh Bor kanske 30.000 pers här. Fast, jag har en skog utanför fönstret. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:14 am
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura sweatdrop Nej, och det ska jag väl vara glad över. Hade varit 60 mil mellan oss då. gonk Hon bor i Umeå, och jag i Skellefteå. Ah, tur. Isåfall hade jag blivit rädd. Han bor i Stockholm och jag bor i... Sandviken. Om du vet var det ligger, dvs. sweatdrop Inte riktigt. rolleyes Men jag antar att det ligger 20 mil åt nåt håll från Sthlm. xp Hah, jo det har du rätt i. 20 mil norr om Sthlm. 3nodding Mitt i skogen.. sweatdrop Oj. eek Har man internet där? sweatdrop Riktigt så hemskt är det inte. blaugh Bor kanske 30.000 pers här. Fast, jag har en skog utanför fönstret. xp Oh. sweatdrop Våra radhus ligger vid foten av ett litet berg, med skog runtom. Ganska mysigt. whee Speciellt på vintern.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:16 am
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura sweatdrop Nej, och det ska jag väl vara glad över. Hade varit 60 mil mellan oss då. gonk Hon bor i Umeå, och jag i Skellefteå. Ah, tur. Isåfall hade jag blivit rädd. Han bor i Stockholm och jag bor i... Sandviken. Om du vet var det ligger, dvs. sweatdrop Inte riktigt. rolleyes Men jag antar att det ligger 20 mil åt nåt håll från Sthlm. xp Hah, jo det har du rätt i. 20 mil norr om Sthlm. 3nodding Mitt i skogen.. sweatdrop Oj. eek Har man internet där? sweatdrop Riktigt så hemskt är det inte. blaugh Bor kanske 30.000 pers här. Fast, jag har en skog utanför fönstret. xp Oh. sweatdrop Våra radhus ligger vid foten av ett litet berg, med skog runtom. Ganska mysigt. whee Speciellt på vintern. Förstår det. 3nodding Åh.. varför kan det inte bli höst eller vinter..*tycker inte om sol*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:17 am
prrnill Förstår det. 3nodding Åh.. varför kan det inte bli höst eller vinter..*tycker inte om sol* Oh, en till som uppskattar månljuset före solskenet? biggrin Jag föredrar vintern före nån annan årstid. Mörkt, kallt, månljus, stjärnor... Aah... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:20 am
Nightmare Asura prrnill Förstår det. 3nodding Åh.. varför kan det inte bli höst eller vinter..*tycker inte om sol* Oh, en till som uppskattar månljuset före solskenet? biggrin Jag föredrar vintern före nån annan årstid. Mörkt, kallt, månljus, stjärnor... Aah... whee Japp, helt klart. whee Jag föredrar höst, är inte riktigt så förtjust i kylan som kommer på vintern.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:21 am
prrnill Nightmare Asura prrnill Förstår det. 3nodding Åh.. varför kan det inte bli höst eller vinter..*tycker inte om sol* Oh, en till som uppskattar månljuset före solskenet? biggrin Jag föredrar vintern före nån annan årstid. Mörkt, kallt, månljus, stjärnor... Aah... whee Japp, helt klart. whee Jag föredrar höst, är inte riktigt så förtjust i kylan som kommer på vintern. Woooh! ^_^ *High five*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:22 am
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Förstår det. 3nodding Åh.. varför kan det inte bli höst eller vinter..*tycker inte om sol* Oh, en till som uppskattar månljuset före solskenet? biggrin Jag föredrar vintern före nån annan årstid. Mörkt, kallt, månljus, stjärnor... Aah... whee Japp, helt klart. whee Jag föredrar höst, är inte riktigt så förtjust i kylan som kommer på vintern. Woooh! ^_^ *High five* xd Jag får iallafall bara fräknar av sol. *ryser*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:24 am
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Förstår det. 3nodding Åh.. varför kan det inte bli höst eller vinter..*tycker inte om sol* Oh, en till som uppskattar månljuset före solskenet? biggrin Jag föredrar vintern före nån annan årstid. Mörkt, kallt, månljus, stjärnor... Aah... whee Japp, helt klart. whee Jag föredrar höst, är inte riktigt så förtjust i kylan som kommer på vintern. Woooh! ^_^ *High five* xd Jag får iallafall bara fräknar av sol. *ryser* sweatdrop Men det är gulligt på vissa personer. Nåja, jag måste dra. Ska med bussen till Umeå om en halvtimme. 3nodding Ha en fortsatt bra dag! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|