Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Ny i gillet? Kom in och säg hej! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

-palasokeri-

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 2:29 pm

Hej! Jag är också ny här. c:
Jag kommer från Finland och svenska är inte mitt modersmål so jag bara hoppas att ni förstår mig..
Men, trevligt att träffas!
PostPosted: Sat Mar 27, 2010 3:40 pm

-palasokeri-
Jag kommer från Finland och svenska är inte mitt modersmål so jag bara hoppas att ni förstår mig..
Du har jättebra svenska. smile det enda som inte stämde var "so", det ska stavas "så".

zieLiz

-palasokeri-

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 4:11 pm

little lizard
-palasokeri-
Du har jättebra svenska. smile det enda som inte stämde var "so", det ska stavas "så".

Oops! Ja, det vet jag, haha.
Men tack! c:
PostPosted: Thu Jun 03, 2010 5:05 am

HEJ PALASOKERI! Palla ha socker i! Haahha razz
Eller
Paul, ha socker i!

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Miss Skull Candy

PostPosted: Sat Jan 22, 2011 10:34 am

Hej på er!
Jag är ny här! ^.^ Kom hit i dag!
Jag ska fylla 16, jag är en tjej och jag älskar RPG! Jag bor i södra Sverige! ^.^ Najsigt att träffa er! heart
PostPosted: Wed Dec 12, 2012 4:47 pm

Greve Julius Von Dy
Bor i: Slottet Greveholm

Är tyvärr blind för tillfället, letar efter mina lara tjänare Jean och Staffan scream
Om någon vet...så blir jag inte arg. Se min signatur för mer info.  

Greve Julius Von Dy

A_burningFarewell

Generous Explorer

9,050 Points
  • Conversationalist 100
  • Profitable 100
  • Generous 100
PostPosted: Sun Dec 23, 2012 2:01 am

*dansar in som en hobbit*
PostPosted: Wed Jan 02, 2013 9:52 am

Hej jag heter Lovisa och jag bor i USA. Tuvar har jag ingen svensk keyboard sa felat om du kan inte forsta mig.

Min familj ar fran Sverige (Stockholm). Dem flyttade 20 ar sen til USA och har varit har sedan.

Jag har tapatt min svenska menast jag har bort har, sa om ni kan hjalpa mig med min grammatik och stavning, de skulle hjalpas c:

Nara ganger forsaker jag at oversatta engelska til svenska - och samma tvartom ^_^ ''  

iTofuu

6,900 Points
  • Tycoon 200
  • Happy Birthday! 100
  • Team Jacob 100

Lingonsylt

PostPosted: Mon Jan 14, 2013 10:15 pm

iTofuu
Hej jag heter Lovisa och jag bor i USA. Tuvar har jag ingen svensk keyboard sa felat om du kan inte forsta mig.

Min familj ar fran Sverige (Stockholm). Dem flyttade 20 ar sen til USA och har varit har sedan.

Jag har tapatt min svenska menast jag har bort har, sa om ni kan hjalpa mig med min grammatik och stavning, de skulle hjalpas c:

Nara ganger forsaker jag at oversatta engelska til svenska - och samma tvartom ^_^ ''

Välkommen hit. ^^
PostPosted: Thu Oct 31, 2013 2:39 pm

Hej~ Jag heter Anjiro och jag är ny här. Jag flyttade från Mörbylånga till Stockholm ca 2 år sedan ty högskola. Om du vill veta mer om mig, fråga bara. cool

It Wuz An Accident

Loiterer

pichi

Sweet Rogue

PostPosted: Sat Jan 18, 2014 7:15 am

goddag folk och fä
PostPosted: Fri Feb 07, 2014 11:14 am

hej

GrimCupid

Xeros Asura

Friendly Friend

10,900 Points
  • Friendly 100
  • Generous 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Wed Apr 02, 2014 2:59 am

#nightmareasura
PostPosted: Sat May 10, 2014 2:53 am

Hejsan svejsan!

Jag är mer eller mindre en liten skogstokig människa som inte fattar hur man pratar med folk IRL, så, flyr till nätets vrår och skrymslen!

Jag älskar att rollspela, vet ett eller annat efter att ha spelat på rp-servers i WoW från 2006 till 2013...
Mitt motto i rp är "The fun is in the flaws" och "gud-gestikulerar" aldrig. biggrin

Razauw

3,650 Points
  • Cat Fancier 100
  • Unleash the Beast 100
  • Hygienic 200

Fukkmook

PostPosted: Thu Sep 25, 2014 2:44 am

Hej allihopa! ^^ Fan vad kul att Gaia har blivit mer känt o större här i Sverige sedan 2004! Tänkte att jag kunde ta mig en titt igen o det verkar ju rätt hyggligt nu! Men vad är medelåldern på folk? whee
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces