|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 1:08 pm
Bedankt!
Maar is wel flink balen dat Zakou me doodgeknuft heeft. Kan ik 150 niet meer schrijven XD Best balen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 1:14 pm
... ... eh, ik loop geloof ik een beetje achter sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 25, 2005 1:40 pm
Darlaa ... ... eh, ik loop geloof ik een beetje achter sweatdrop Och, ik ben straks 7 weken weg ^_^ Kun je het allemaal inhalen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:08 am
kittyocean Bedankt! Maar is wel flink balen dat Zakou me doodgeknuft heeft. Kan ik 150 niet meer schrijven XD Best balen XD O.o nuuuuuh *reanimeert kitty* je moet meer schrijven!!! XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 12:31 pm
Ik ben al zo'n tijd niet meer op Gaia geweest dat ik niet heb gezien dat je FY hier hebt gepost!! Hoe staat het met de FY site trouwens?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:57 am
Ik hoop in de vakantie meer te kleuren EN ga de hoofdstukken op spelling en onregelmatigheden controleren. En uiteraard de taal meer uitwerken....als ik tijd heb XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 12:03 am
dat klinkt net als mij voor de vakans. maar in mijn geval blijft het meestal alleen maar bij goede voornemens xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 1:21 am
kittyocean Ik hoop in de vakantie meer te kleuren EN ga de hoofdstukken op spelling en onregelmatigheden controleren. En uiteraard de taal meer uitwerken....als ik tijd heb XD Ik zal in de vakantie ook meer FY tekenen, want mijn zusje is dan weg en dan kan ik haar scanner dus niet gebruiken XD. De scanner beneden kan wel goed zwartwit scannen maar kleurentekeningen niet, en FY is zwartwit, dus...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 9:40 am
kittyocean Darlaa ... ... eh, ik loop geloof ik een beetje achter sweatdrop Och, ik ben straks 7 weken weg ^_^ Kun je het allemaal inhalen =D ga je er dan 7 van te voren plaatsten tegelijk of 7 daarna??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 2:04 pm
Ice-kit kittyocean Darlaa ... ... eh, ik loop geloof ik een beetje achter sweatdrop Och, ik ben straks 7 weken weg ^_^ Kun je het allemaal inhalen =D ga je er dan 7 van te voren plaatsten tegelijk of 7 daarna?? Een winterstopje. Ik plaats wat meer van te voren; niet te veel anders is het niet meer leuk om in te halen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 10:34 pm
kittyocean Ice-kit kittyocean Darlaa ... ... eh, ik loop geloof ik een beetje achter sweatdrop Och, ik ben straks 7 weken weg ^_^ Kun je het allemaal inhalen =D ga je er dan 7 van te voren plaatsten tegelijk of 7 daarna?? Een winterstopje. Ik plaats wat meer van te voren; niet te veel anders is het niet meer leuk om in te halen =D oh echt? dat is erg leuik, dus je gaat er welmeer plaatsten ik wasmeer als geintje bedoeld, maar is wel super gaaf als je dat doet, ik vindt ze echt lek om te lezenen ga toch voorlopig niet weg. waar ga eingleijk heen..7 weken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 10:39 pm
kittyocean Bedankt! Maar is wel flink balen dat Zakou me doodgeknuft heeft. Kan ik 150 niet meer schrijven XD Best balen XD ah moest het nouw op zo'n irritant nummer eindigen? das toch niet leuk blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 11:02 pm
kittyocean Darlaa ... ... eh, ik loop geloof ik een beetje achter sweatdrop Och, ik ben straks 7 weken weg ^_^ Kun je het allemaal inhalen =D 7weken neutral das bijna mijn hele vakantie neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:11 am
BTW: WINTERstopje ??? eek surprised question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 12:22 pm
Zomerstop dan XD Ik ga 4 weken naar frankrijk, dan heel kort thuis en dan krijg ik 1 en later zelfs 2 gasten te logeren.
Op aflevering 150 stopt het verhaal niet, maar wel een bepaalde verhaallijn ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|