Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Warhammer tråd Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ulviz

PostPosted: Wed Aug 29, 2007 2:12 am

Ända lokalen jag kommer och tänka på i gävle är väll hobbyshopens (http://www.hobbyshopen.se/) men dom har ingen spellokal längre.

Men jag har en kompis som jobbar där och han har koll på det mesta som har med warhammer att göra så går du dit och frågar så borde han kunna ge dig tips på ett bra chapter för nybörjare.

Var så länge sen jag spelade men om saker och ting är som dom var förut så är alla vanliga chapters väldigt nybörjarvänliga som till exempel Black Templars, Dark Angels och Ultra Marines.
PostPosted: Wed Aug 29, 2007 3:05 am

Ulviz
Ända lokalen jag kommer och tänka på i gävle är väll hobbyshopens (http://www.hobbyshopen.se/) men dom har ingen spellokal längre.

Men jag har en kompis som jobbar där och han har koll på det mesta som har med warhammer att göra så går du dit och frågar så borde han kunna ge dig tips på ett bra chapter för nybörjare.

Var så länge sen jag spelade men om saker och ting är som dom var förut så är alla vanliga chapters väldigt nybörjarvänliga som till exempel Black Templars, Dark Angels och Ultra Marines.
Neh jag vet , men det är några som håller på vid nån lokal nånstans i gävle -suck-Dit vill jag just nu.
Heter han typ Jimmy Scott eller nå? x3
Dark Angels låter klätchigt xD

Manji-san4567

Ulviz

PostPosted: Sun Sep 02, 2007 10:59 am

Matt_57
Ulviz

Neh jag vet , men det är några som håller på vid nån lokal nånstans i gävle -suck-Dit vill jag just nu.

Han heter Jimmy Tisell, finns en chans att han är med i det gänget som lirar i den där lokalen.
PostPosted: Sun Sep 02, 2007 11:39 am

Ulviz
Matt_57
Ulviz

Han heter Jimmy Tisell, finns en chans att han är med i det gänget som lirar i den där lokalen.
Jahaow x)
okay, Får väl hoppas, men nu har jag hemsidan till lokalen ^^

Manji-san4567

Dimjardo

PostPosted: Wed Nov 28, 2007 3:03 pm

Jag har lust att pröva Goblins i Warhammer online smile . Jag har hört att dom får längre näsa och öron.
PostPosted: Tue Dec 18, 2007 1:40 am

Med tanke på folk så kanske jag bör göra om tråden till en Warhammer Online tråd, verkar inte finnas många som intresserar sig i figurspelshobbyn. :B

Shinobi_8745

Dimjardo

PostPosted: Sun Jan 13, 2008 9:38 am

Låter som en bra ide ^^
PostPosted: Wed Jan 23, 2008 11:39 pm

Själv tycker jag det är en tråkig idé. xD

Bleh, lämnar tråden till sitt öde, att sakta men säkert tyna bort~ ;0

Shinobi_8745

KAm1-sama

PostPosted: Sun May 18, 2008 5:28 am

I have arrived!

Min nördighet kommer kväva din Shin wink

14000p Chaos Space Marines
10000p Eldar
3000p Space Marines

3000p High Elves
2500p Chaos Daemons
2000p Chaos Mortals
3000p Skaven
3000p Wood Elves
3000p Orcs and Goblins

Sådär... plus att man har massa random saker som aldrig blev klart eller väntar på att fixas wink
PostPosted: Sun May 18, 2008 5:29 am

Shinobi_8745
Själv tycker jag det är en tråkig idé. xD

Bleh, lämnar tråden till sitt öde, att sakta men säkert tyna bort~ ;0

No! Save it wink

KAm1-sama

Manji-san4567

PostPosted: Tue Dec 30, 2008 2:41 am

Ska börja med Ogre kingdoms
Har testat dom då och då hemma hos Shin :'D

Håller nu på att leta efter Painting Guides till dom xD (Help)
PostPosted: Tue Feb 03, 2009 12:25 am

Jag och Krim målar jättefina Warhammer. Jag skall lägga upp bild senare.

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Sun Feb 22, 2009 3:02 pm

Min:

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Krims:

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games