Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
- Saa - Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 16 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

:]
:}
55%
 55%  [ 22 ]
(:
45%
 45%  [ 18 ]
Total Votes : 40

thoughtless`

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 8:29 am

Musta joulu tulossa...
PostPosted: Tue Dec 12, 2006 5:05 am

Vaihtelu virkistää. Jos ei muita niin minua.

Tulis jo kesä.

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 7:44 am

Eikös ne uutisissa sanoneet,että muuttolinnut on jo tulossa takaisinpäin.Heillä olikin tosi lyhkänen loma etelässä...
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 12:20 pm

Vihdoinkin kehtaa toivoa talvea ilman lunta. Jotain mitä mie olen aina halunnut. Se olis tosiaan täydellinen joululahja.

Ilmastonlämpeneminen on jees. Ei ne palmut kato hangessa kasva. (vaikkei tätä ilmiötä mikä nyt on valloillaan voi ilmastonlämpenemisen piikkiin edes pistää..)

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Dec 16, 2006 1:15 pm

Täällä sataa lunta confused

Se siitä mustan joulun toivosta? (hei, kyllä se nyt kerran elämässään pitää kokea, niitä valkoisia jouluja on jo nähty)

Ja koko talvi ilman lunta, se se vasta olisikin ihanaa. Ehkä minun pitää vaan alkaa muuttamaan talveksi pois Suomesta... kunhan saan rahaa. Pyydän valtiolta tukea... "En kestä tätä enää! En minä saanut päättää mihin oikein synnyn!"
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 2:20 pm

Pikku-Timppa

Ilmastonlämpeneminen on jees. Ei ne palmut kato hangessa kasva. (vaikkei tätä ilmiötä mikä nyt on valloillaan voi ilmastonlämpenemisen piikkiin edes pistää..)

On ilmastonlämpenemisellä oikeastikin huonoja puolia. Merivirrat sun muut vaihtavat suuntaa, ja siitä aheutuu muitakin katastrofeja kuin merenpinnan nouseminen.
No, kuolee ihmiskunta kyllä muutenkin joskus. En siltikään tykkää läkähtymisestä.

En aina tykkää lumesta, mutta valkea joulu on tunnelmanluoja minulle, musta joulu olisi ankea. Loskaa en jaksaisi nyt sietää, joten toivon että lunta tulisi kunnolla ja pääsisi tekemään uusia Naruto-lumiukkoja.

Zeggo

ToraHiksa

PostPosted: Sat Dec 16, 2006 3:29 pm

Liftrasir
Täällä sataa lunta confused

Se siitä mustan joulun toivosta? (hei, kyllä se nyt kerran elämässään pitää kokea, niitä valkoisia jouluja on jo nähty)

Niinpä, täällä tosiaan sataa lunta confused
Olisin halunnu myös kokea mustan joulun tänä vuonna mut eipä sit tullu..
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 3:35 pm

Zeggo
On ilmastonlämpenemisellä oikeastikin huonoja puolia. Merivirrat sun muut vaihtavat suuntaa, ja siitä aheutuu muitakin katastrofeja kuin merenpinnan nouseminen.
No, kuolee ihmiskunta kyllä muutenkin joskus. En siltikään tykkää läkähtymisestä.

Noh... Niitä sitten pitää vaan sietää, eh?

Turha se on pyristellä vastaan. Jos sieltä sitä lämpöä tullee, ni ei sitä millään eko-autoilla estetä.

Ottakaa ilo irti nyt kun vielä voi ja kuka tietää, vaikkapa suomeen tulisikin juuri täydellinen ilmasto...

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Dec 27, 2006 12:41 pm

Juuassa on yrittänyt myrskytä nyt koko päivän.
Minuakos harmittaa, kun yrittää nukkua yläkerrassa ja peltikatto rumisee sen minkä ehtii.

Taisi se talvi sittenkin päättää tulla. Meh.
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 2:21 am

Mie oon niin oottanut lunta, ja nyt ollaan menossa Lappiin Inariin muutamaksi päiväksi. Siellä ainakin on lunta. Hiphei!

Shinrin Minto

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 6:49 am

Viimeinkin KYLMÄÄ! Vaikka aika inhaa se silti on. Mutta sentään ihan ok vesisateiden jälkeen. :'D Ja on täällä nyt pari senttiä lunta... >_<
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 8:35 am

Lunta... Ei lunta... Sais jo perkele päättää! D:

Taxet
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 12:41 pm

Lapissa oli ihan kivasti lunta,mutta heti kun tänne etelään palasin niin vettä vaan sataa niskaan eikä missään ole lunta. crying
PostPosted: Wed Jan 24, 2007 1:44 pm

Taisi sataa koko talven edestä lunta täällä Turussa. eek Suksillako kouluun?

Carmen LaVihta

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 11:59 pm

Jos on jokin vuoden aika mitä inhoan, se on talvi, kevät ja syksy.

Kesä on se mitä pitäis olla ympärivuoden... stare

Lumi on vaan niin turhaa! gonk
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 16 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out