|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 12:22 pm
on my mind....: >< mijn hsuiwerk dat zichzelf niet maakt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 2:20 pm
kiek on my mind....: >< mijn hsuiwerk dat zichzelf niet maakt razz Dat zou wel mooi zijn! Huiswerk dat zichzelf maakt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 11:19 pm
ButtonFly kiek on my mind....: >< mijn hsuiwerk dat zichzelf niet maakt razz Dat zou wel mooi zijn! Huiswerk dat zichzelf maakt! Ja nogal ^^ Hahaha, net met de moeder van me vriend gemsnt razz Sja eigenlijk me 'schoonmoeder' dus. Lol, hij had z'n msn aan laten staan en was al naar z'n werk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 5:01 am
On my mind:
aangezien ik totaal geen steun van mijn schoolomgeving krijg, moet ik dit klerejaar praktisch in mijn eentje doen. Niemand heeft begrip voor mijn situatie en al waar ze het over kunnen hebben is hoe goed ZIJ bezig zijn. Motivatie en Uitdaging is hier niet te vinden; iets wat zeer belangrijk voor mij is.
De enigen die mij steunen zijn mijn vrienden, maar ik heb juist ook steun van mijn schoolomgeving nodig.... die ik dus NIET krijg!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 5:09 am
kittyocean On my mind: aangezien ik totaal geen steun van mijn schoolomgeving krijg, moet ik dit klerejaar praktisch in mijn eentje doen. Niemand heeft begrip voor mijn situatie en al waar ze het over kunnen hebben is hoe goed ZIJ bezig zijn. Motivatie en Uitdaging is hier niet te vinden; iets wat zeer belangrijk voor mij is. De enigen die mij steunen zijn mijn vrienden, maar ik heb juist ook steun van mijn schoolomgeving nodig.... die ik dus NIET krijg!!! Aaahw dat sux, dien een klacht in!! scream Of contact met je mentor opnemen? Vervelend voor je... On my mind; Stage is echt waardeloos! Gister in 2 uurtjes kennismaking en rondleiding klaar. Vandaag plantjes water gegeven, stoeltjes verplaats en tafels en iets met een agenda gedaan klaar. Voor 2-en alweer thuis. Doe er echt geen ene ruk! had nog beter bij me vriend in de campingwinkel stage kenne gaan lopen en dan gewoon de hele dag bij hem in de auto dingen rond brengen mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 5:34 am
The Forbidden Angel kittyocean On my mind: aangezien ik totaal geen steun van mijn schoolomgeving krijg, moet ik dit klerejaar praktisch in mijn eentje doen. Niemand heeft begrip voor mijn situatie en al waar ze het over kunnen hebben is hoe goed ZIJ bezig zijn. Motivatie en Uitdaging is hier niet te vinden; iets wat zeer belangrijk voor mij is. De enigen die mij steunen zijn mijn vrienden, maar ik heb juist ook steun van mijn schoolomgeving nodig.... die ik dus NIET krijg!!! Aaahw dat sux, dien een klacht in!! scream Of contact met je mentor opnemen? Vervelend voor je... On my mind; Stage is echt waardeloos! Gister in 2 uurtjes kennismaking en rondleiding klaar. Vandaag plantjes water gegeven, stoeltjes verplaats en tafels en iets met een agenda gedaan klaar. Voor 2-en alweer thuis. Doe er echt geen ene ruk! had nog beter bij me vriend in de campingwinkel stage kenne gaan lopen en dan gewoon de hele dag bij hem in de auto dingen rond brengen mad Mijn mentrix: Steun ik je niet? Hoezo? Ik doe toch heel veel? En aangezien je 5ejaars wordt, dan krijg je die of die als mentor. Tot ziens!! Intelligentie is ver onder de maat hier. Klachten indienen heeft geen zin; heb ik een keer gedaan en toen was de reactie: WAAT?! Hoezo wij doen NIETS? Kijk eens hoe veel wij doen! En de andere reactie was: Dit is het HBO hoor; hier gaan dingen anders. Volgens mijn leerkrachten dus: op het HBO moet je werkstukken maken die totaal geen zin hebben. En een rotstage hebben is verre van leuk. Ik hoop dat het beter wordt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 5:47 am
kittyocean The Forbidden Angel kittyocean On my mind: aangezien ik totaal geen steun van mijn schoolomgeving krijg, moet ik dit klerejaar praktisch in mijn eentje doen. Niemand heeft begrip voor mijn situatie en al waar ze het over kunnen hebben is hoe goed ZIJ bezig zijn. Motivatie en Uitdaging is hier niet te vinden; iets wat zeer belangrijk voor mij is. De enigen die mij steunen zijn mijn vrienden, maar ik heb juist ook steun van mijn schoolomgeving nodig.... die ik dus NIET krijg!!! Aaahw dat sux, dien een klacht in!! scream Of contact met je mentor opnemen? Vervelend voor je... On my mind; Stage is echt waardeloos! Gister in 2 uurtjes kennismaking en rondleiding klaar. Vandaag plantjes water gegeven, stoeltjes verplaats en tafels en iets met een agenda gedaan klaar. Voor 2-en alweer thuis. Doe er echt geen ene ruk! had nog beter bij me vriend in de campingwinkel stage kenne gaan lopen en dan gewoon de hele dag bij hem in de auto dingen rond brengen mad Mijn mentrix: Steun ik je niet? Hoezo? Ik doe toch heel veel? En aangezien je 5ejaars wordt, dan krijg je die of die als mentor. Tot ziens!! Intelligentie is ver onder de maat hier. Klachten indienen heeft geen zin; heb ik een keer gedaan en toen was de reactie: WAAT?! Hoezo wij doen NIETS? Kijk eens hoe veel wij doen! En de andere reactie was: Dit is het HBO hoor; hier gaan dingen anders. Volgens mijn leerkrachten dus: op het HBO moet je werkstukken maken die totaal geen zin hebben. En een rotstage hebben is verre van leuk. Ik hoop dat het beter wordt! Pfff dat schiet inderdaad niet echt op. Moet je nog lang op die school? Gelukkig steunen je vrienden je wel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 5:55 am
The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel kittyocean On my mind: aangezien ik totaal geen steun van mijn schoolomgeving krijg, moet ik dit klerejaar praktisch in mijn eentje doen. Niemand heeft begrip voor mijn situatie en al waar ze het over kunnen hebben is hoe goed ZIJ bezig zijn. Motivatie en Uitdaging is hier niet te vinden; iets wat zeer belangrijk voor mij is. De enigen die mij steunen zijn mijn vrienden, maar ik heb juist ook steun van mijn schoolomgeving nodig.... die ik dus NIET krijg!!! Aaahw dat sux, dien een klacht in!! scream Of contact met je mentor opnemen? Vervelend voor je... On my mind; Stage is echt waardeloos! Gister in 2 uurtjes kennismaking en rondleiding klaar. Vandaag plantjes water gegeven, stoeltjes verplaats en tafels en iets met een agenda gedaan klaar. Voor 2-en alweer thuis. Doe er echt geen ene ruk! had nog beter bij me vriend in de campingwinkel stage kenne gaan lopen en dan gewoon de hele dag bij hem in de auto dingen rond brengen mad Mijn mentrix: Steun ik je niet? Hoezo? Ik doe toch heel veel? En aangezien je 5ejaars wordt, dan krijg je die of die als mentor. Tot ziens!! Intelligentie is ver onder de maat hier. Klachten indienen heeft geen zin; heb ik een keer gedaan en toen was de reactie: WAAT?! Hoezo wij doen NIETS? Kijk eens hoe veel wij doen! En de andere reactie was: Dit is het HBO hoor; hier gaan dingen anders. Volgens mijn leerkrachten dus: op het HBO moet je werkstukken maken die totaal geen zin hebben. En een rotstage hebben is verre van leuk. Ik hoop dat het beter wordt! Pfff dat schiet inderdaad niet echt op. Moet je nog lang op die school? Gelukkig steunen je vrienden je wel! Na mijn stage (1 juli afgelopen) moet ik alleen nog maar werkstukken. Zijn er nog wel redelijk wat hoor; een stuk of 15 ofzo. Maar goed; met wat geluk ben ik in November klaar. Maar het onderwijs ingaan heb ik dan nog maar weinig zin in crying mede door mijn school zo verziekt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 5:56 am
in mijn gedachten....morgen 2 s.o.'s.... crying + een ellelange lijst onregelmatige engelse werkwoorden... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 5:57 am
kittyocean The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel kittyocean On my mind: aangezien ik totaal geen steun van mijn schoolomgeving krijg, moet ik dit klerejaar praktisch in mijn eentje doen. Niemand heeft begrip voor mijn situatie en al waar ze het over kunnen hebben is hoe goed ZIJ bezig zijn. Motivatie en Uitdaging is hier niet te vinden; iets wat zeer belangrijk voor mij is. De enigen die mij steunen zijn mijn vrienden, maar ik heb juist ook steun van mijn schoolomgeving nodig.... die ik dus NIET krijg!!! Aaahw dat sux, dien een klacht in!! scream Of contact met je mentor opnemen? Vervelend voor je... On my mind; Stage is echt waardeloos! Gister in 2 uurtjes kennismaking en rondleiding klaar. Vandaag plantjes water gegeven, stoeltjes verplaats en tafels en iets met een agenda gedaan klaar. Voor 2-en alweer thuis. Doe er echt geen ene ruk! had nog beter bij me vriend in de campingwinkel stage kenne gaan lopen en dan gewoon de hele dag bij hem in de auto dingen rond brengen mad Mijn mentrix: Steun ik je niet? Hoezo? Ik doe toch heel veel? En aangezien je 5ejaars wordt, dan krijg je die of die als mentor. Tot ziens!! Intelligentie is ver onder de maat hier. Klachten indienen heeft geen zin; heb ik een keer gedaan en toen was de reactie: WAAT?! Hoezo wij doen NIETS? Kijk eens hoe veel wij doen! En de andere reactie was: Dit is het HBO hoor; hier gaan dingen anders. Volgens mijn leerkrachten dus: op het HBO moet je werkstukken maken die totaal geen zin hebben. En een rotstage hebben is verre van leuk. Ik hoop dat het beter wordt! Pfff dat schiet inderdaad niet echt op. Moet je nog lang op die school? Gelukkig steunen je vrienden je wel! Na mijn stage (1 juli afgelopen) moet ik alleen nog maar werkstukken. Zijn er nog wel redelijk wat hoor; een stuk of 15 ofzo. Maar goed; met wat geluk ben ik in November klaar. Maar het onderwijs ingaan heb ik dan nog maar weinig zin in crying mede door mijn school zo verziekt! Aaahw, anders ga toch eerst lekker een jaartje gewoon werk doen totdat je er wel zin in hebt! Kop op, niet alles door die stomme school van je laten verpesten hoor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 6:03 am
Allen steun van mijn vrienden hebben is niet genoeg voor mij. Ik heb ook steun van mijn school nodig. Kom op zeg, ze kunnen ZELF niet eens aangeven waarom ik een bepaald werkstuk moet maken!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 9:44 am
On My Mind At The Moment: PIJN LIJDEN! Ik heb nu sinds een half uur een beugel! Doet pijn! Me hele onderkaak word naar voren geduwd en ik krijg spierpijn! En het word nog veel erger! Dit ding moet ik wel ANDERHALF JAAR (!!!) inhouden!! Oooh wat doet het pijn cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 9:57 am
Jenske On My Mind At The Moment: PIJN LIJDEN! Ik heb nu sinds een half uur een beugel! Doet pijn! Me hele onderkaak word naar voren geduwd en ik krijg spierpijn! En het word nog veel erger! Dit ding moet ik wel ANDERHALF JAAR (!!!) inhouden!! Oooh wat doet het pijn cry Achossiee, word wel beter na een tijdje uit betrouwbare bronnen gehoord. En daarna heb je wél een mooi gebit! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 10:01 am
The Forbidden Angel Jenske On My Mind At The Moment: PIJN LIJDEN! Ik heb nu sinds een half uur een beugel! Doet pijn! Me hele onderkaak word naar voren geduwd en ik krijg spierpijn! En het word nog veel erger! Dit ding moet ik wel ANDERHALF JAAR (!!!) inhouden!! Oooh wat doet het pijn cry Achossiee, word wel beter na een tijdje uit betrouwbare bronnen gehoord. En daarna heb je wél een mooi gebit! biggrin jup gaat vanzelf over >.> maargoed wat minder prettig is zijn de blaren die je krijgt sweatdrop maargoed, er gaat een hemel open(in je mond) zodra hij eruit mag ^_^ athans zoveel ruimte krijgt je tong :p wat voor beugel heb je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 10:51 am
The Forbidden Angel Jenske On My Mind At The Moment: PIJN LIJDEN! Ik heb nu sinds een half uur een beugel! Doet pijn! Me hele onderkaak word naar voren geduwd en ik krijg spierpijn! En het word nog veel erger! Dit ding moet ik wel ANDERHALF JAAR (!!!) inhouden!! Oooh wat doet het pijn cry Achossiee, word wel beter na een tijdje uit betrouwbare bronnen gehoord. En daarna heb je wél een mooi gebit! biggrin Dat is ook m'n enige troost
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|