Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Dagens + och - Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 ... 659 660 661 662 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Drevlin
Crew

PostPosted: Sat Sep 11, 2004 5:00 pm

Chibi_Chocobo
- klockan är 1:43 på natten och jag har inget att göra XP
- är för hyper för att sova
- snart är helgen slut! gonk

aja får väl se om det blir några + sen sweatdrop

Jag vet!

+ och - Snart måndag. Tyvärr skola men man får se ett nytt C.S.I avsnitt. Samt att jag kanske vinner en fribiljett till valfri film till SF bio. Beror på om min novell är tillräckligt bra som jag lämnat in till svenskan.

+ Jag har nästan skrivit klart mitt förberedande till min stora topic här i gillet. Kommer göra klart den efter at jag sovit. Orkar inte skriva mera just nu. razz
PostPosted: Sat Sep 11, 2004 7:23 pm

+ Musik
+ Allmän obitterhet
+ Rollspel

+/- En misslyckad 25årig kille som alltid hoppar på mig när jag är ute på stan på helgerna. Sliter upp sin jävla tröja och visar bröstmusklerna och puttar omkring mig och skriker en massa fula saker som alla sånna gör när dom är full. Ni vet då dom försöker säga något smart.. typ "Antingen öppnar man käften eller så stänger man käften! Det finns två jävligt enkla val! Antingen öppnar man käften eller så stänger man käften!" Jag var tyst.
Det är inte första gången han gick på mig. Jag fattar inte vad han har emot mig õ.õ.. Jag är verkligen inte den som hänger på stan, utan jag var på nördklubben (som är lokerad i stan, though) och spelade rollspel, och på vägen hem så kommer han alltid jättepåverkad och aggresiv av alkohol och håller på.
Det är ju självklart jävligt obehagligt, och jag erkänner att jag nästan blir smårädd och känner mig småparanoid ^^ Men han är så dum att det nästan är kul.
Men han har nog en massa problem också, så jag borde inte säga något elakt om han. Jag såg han en gång då han var nykter. Då satt han och log jättesnällt.
Det är läskigt.
Jag ska förbjuda alkohol när jag blir stor.

- Kim som försökte våldta stackars hjälplösa Anna .___. Det är så jävla äckligt.

- Elin (tjejen med världens dåligaste självfötroende. Faktiskt. Aldrig sett något liknande.) Har blivit utsatt för att hennes mamma har pratat en massa om hennes vikt, och nu har hon fått viktnoja. Hon är inte ens tjock ju DX Och nu ska hon banta. Jag lovar att hon kommer att få en ätstörning. Argh~ Jag funderar på att ringa och prata med hennes föräldrar om det, men jag har aldrig pratat med dom förut ó.ò Meeen jag KAN inte bara låta henne göra det där.
"Jag precis vad jag håller på med. Oroa dig inte." Sa hon. Det är ju så uppenbart .___.

((Förklaring: Nu låter jag som en jättesocial partykille. Men Kim som försökte våldta stackars hjälplösa Anna bor långt härifrån, och jag känner endast Anna över internet. Kim känner jag inte alls. Bara lite på ytan sådär. Han är äcklig.

Och Elin har jag aldrig heller träffats, men vi har varit jättebra kompisar ett långt tag nu och vi känner varandra bättre än någon annan.
So that so.))

Urgh, vad långt jag skriver helt plötsligt DX

Hukoi

Wasp

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 1:54 am

+ Lovisa.
+ Mitt hår, jag kan göra massa saker med det.
+ Ränsade min kontaktlista på msn, äntligen. (Från 49 st till 31 st)
+ Tog väldigt många kort igår.
+ Fick massa komplimanger igår kväll.
+ Fingret är bra nu.
+ Lovisa mådde bra i fredags.

- Stress, såhär stressad har jag faktiskt inte varit sedan ettan eller tvåan när jag inte skrev upp de saker de skrev på tavlan. Jag grät de gångerna.
- Keyboardläxan.
- Min orgellärare har inte ringt, det kanske inte blir någon mer orgel för mig.
- Jag tror att mitt självförtroende ligger väldigt lågt fortfarande.
- Kunde inte ta kort på ett kort igår.
- Jag kan verkligen inte rita.
- Jag orkar inte.
- Jag.

EDIT:
- Jag tror att jag helt seriöst svimmade precis nu, för några sekunder sedan. Ena sekunden stod jag upp, nästa vaknade jag ch hade jätteont i övre delen av bröstkorgen på höger sida, liggandes på golvet...
Nu hittade jag ett sår lite över det där, och det gör jätteont, vad fan har hänt?
PostPosted: Sun Sep 12, 2004 5:07 am

Miranda: Nyoooh D:! Vad göör du? Vänta bara tills jag kommer in på MSN, då ska jag slå i dig självförtroende så du inte kan låta bli att lé på flera veckor DX

Hukoi

Wasp

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 5:16 am

Hukoi
Miranda: Nyoooh D:! Vad göör du? Vänta bara tills jag kommer in på MSN, då ska jag slå i dig självförtroende så du inte kan låta bli att lé på flera veckor DX

Men... Men...
Att ha självförtroende är svårt.

(Såret under min arm gör väldigt ont. De gör ont varje gång jag gör någonting med armen. Varför svimmade jag?!)
PostPosted: Sun Sep 12, 2004 5:17 am

Wasp
Hukoi

Men... Men...

(Såret under min arm gör väldigt ont. De gör ont varje gång jag gör någonting med armen. Varför svimmade jag?!)

Vad är det för slags sår? Alltså, är det typ rivsår eller nåt?

lM DEAD

Wasp

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 5:19 am

Sephyre
Wasp
Hukoi

Men... Men...

Har jag inte helt fel ramlade jag och slog emot någonting, med ett ganska rejält slag. Det är som när man går emot en bordskant hårt.
PostPosted: Sun Sep 12, 2004 5:21 am

Wasp
Sephyre
Wasp
Hukoi

Men... Men...

Har jag inte helt fel ramlade jag och slog emot någonting, med ett ganska rejält slag. Det är som när man går emot en bordskant hårt.

Okej.. tänkte ifall du hade råkat riva dig på nånting.

lM DEAD

Wasp

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 5:23 am

Sephyre
Wasp
Sephyre
Wasp
Hukoi

Men... Men...

Okej.. tänkte ifall du hade råkat riva dig på nånting.

Jo, jag tror det.
Och så tror jag att antingen drömde jag att jag satt vid datorn och höll på med gaia, eller så så ramlade jag från stolen. För jag stod och höll i loftsängen och sträckte på mig, så blev allt suddigt...
PostPosted: Sun Sep 12, 2004 7:39 am

- det regnar
-har en massa läxor att göra
- trött

kureyuki

Destructive Glitch

xStarlight Angelx

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 7:45 am

-dumma lillebror som bara slår mig
+ska gå och fiska med min pappa och mina kusiner nu eller snart
3nodding
PostPosted: Sun Sep 12, 2004 7:46 am

+ Musik
+ Gaia
+ Hon kommer hem snart

- Snart slut på helgen D:
- Lite ont i huvudet

lM DEAD

xStarlight Angelx

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 7:47 am

kureyuki
- det regnar
-har en massa läxor att göra
- trött

hemma hos mej är det soligt faktiskt blaugh
PostPosted: Sun Sep 12, 2004 8:53 am

+ hmm.. som kureyuki påpekade så är jag hos min pojkvän stare sweatdrop

- hon påpekade det och klagar över att jag har en...SKAFFA EN EGEN SNART!!! xp rofdol

EveningBird

Petsy

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 9:19 am

+ Var party för BAAARA mig *Host*Okej inte bara mig då*Host* på helgcollot idag. whee
+ Jag fick veta att vi ska äta på en kina resturang om två månader domokun
+ Ska träffa en speciell person nästa vecka whee
+ Lyssnar på Tatu gonk heart Dom är.. bäst heart _ heart
+ Jätte god mat idag! 4laugh
+ Köpt Wedding Peach - Young Love!! 4laugh heart heart heart

- Snart slut på money i nallen sad
- .. Nisse och Snutte slogs o.o *Host* Hoppas det var om mig ninja
- Ellinor skällde ut "oss" idag crying
- Emelie var.. jobbig som alltid
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 ... 659 660 661 662 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games