Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Välkommen till Svenska Gillet! - Läs reglerna Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Wed Jul 13, 2005 1:03 pm

Mr_RPG
1 okey 2 om du läser lite nogrannare så kanske du kommer på att han kallade mig störd (so what???) 3 Javisst kan vi det men det var här diskusionen pågick så det var enklast att posta här...
Så det faktum att han (Om det nu är så) kallade dig störd ger dig all rätt att göra likadant? Två fel gör inte ett rätt. Och det är lätt att markera all text, högerklicka och välja "kopiera" och sedan "klistra in" i en tråd som verkar mer passande. Därefter kan du quote:a.
PostPosted: Wed Jul 13, 2005 1:10 pm

[ Message temporarily off-line ]

Mr_RPG

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Wed Jul 13, 2005 1:21 pm

PostPosted: Wed Jul 13, 2005 1:29 pm

ja... men mitt smeknamn är störd... varför har du fått för dig att jag ska hämmnas??? du kan ju inte bara säga vad som jag ska göra. det är faktist kränkande... och tror du att han inte skämtade???

Mr_RPG

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Wed Jul 13, 2005 1:44 pm

Mr_RPG
ja... men mitt smeknamn är störd... varför har du fått för dig att jag ska hämmnas??? du kan ju inte bara säga vad som jag ska göra. det är faktist kränkande... och tror du att han inte skämtade???
Att du blir kallad "störd" som ett smeknamn ger dig inte rätt att använda det som smeknamn till vemsomhelst eftersom det fortfarande är ett kränkande ord. Och för det första säger jag inte vad du ska göra, jag säger vad jag uppfattade det som. För det andra är det inte kränkande att säga åt folk vad dom ska göra. Då vore ju Lumpen och Armén kränkande. Och jag tror inte han skämtade, då hade han antagligen skrivit att han gjorde det för att inte skapa missförstånd.
PostPosted: Wed Jul 13, 2005 3:16 pm

Det ar dags att lagga ner den har diskussionen nu. Jag tror inte en minut pa att du kallas "Störd" som smeknamn, utan att det ar en undanflykt. Men jag tanker inte lagga ner mer jobb pa den har saken. Om Jalk vill forklara sig kan han skicka mig ett pm.

(Chibi_chocobo kallas Pulver av vissa kompisar. Jag kallar honom andra saker... eftersom det ar min son.)

Yannah
Vice Captain

Jalkazar

PostPosted: Thu Jul 14, 2005 4:20 am

PostPosted: Thu Jul 14, 2005 6:28 am

Nightmare Asura
Crew

Yannah
Vice Captain

PostPosted: Fri Jul 15, 2005 12:55 pm

Det ar klart att jag blev arg for att du kallade en person "stord" och visst jag favoriserar, det ska jag inte sticka under stol med. Jag antar att du tar dina kompisar i forsvar framfor dem du inte kanner ocksa.
Asura har sagt allt som behover sägas nu.
PostPosted: Sat Jul 16, 2005 2:52 am

Jalkazar

Mr_RPG

PostPosted: Sat Jul 16, 2005 12:57 pm

PostPosted: Sat Jul 16, 2005 1:06 pm

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points