|
|
| Leuke topic ? |
| ja |
|
55% |
[ 61 ] |
| nee |
|
8% |
[ 9 ] |
| mischien |
|
35% |
[ 39 ] |
|
| Total Votes : 109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 8:14 am
kittyocean ButtonFly kittyocean ButtonFly Mermaid melody - Beautifull Wish (Sung by Eri Kitamura - Seira) Is dat van de Mermaid Melody Music Box Pitchi Pitchi Pure ofzo? Met 2 keer een lied die alleen Luchia, Hanon en Lina zingen, en 1 keer alle 7 mermaids? Nee kittyocean Waar download jij je mp3? Kaazaa lite, maar dat is super dood aan het gaan... Tis gewoon van mermaidmelody.de, waar ze er allemaal doorheen lullen xp Oh, da's jammer. Nou, neem deze dan maar. Je hebt wel bittorent nodig. En anders een vriendin die het wel heeft en bereid is je dat via de MSN te versturen... *kuch, kuch* http://www.livejournal.com/~livestart/T kan aan mij liggen, maar hij doet t niet crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 8:27 am
ButtonFly kittyocean ButtonFly kittyocean ButtonFly Mermaid melody - Beautifull Wish (Sung by Eri Kitamura - Seira) Is dat van de Mermaid Melody Music Box Pitchi Pitchi Pure ofzo? Met 2 keer een lied die alleen Luchia, Hanon en Lina zingen, en 1 keer alle 7 mermaids? Nee kittyocean Waar download jij je mp3? Kaazaa lite, maar dat is super dood aan het gaan... Tis gewoon van mermaidmelody.de, waar ze er allemaal doorheen lullen xp Oh, da's jammer. Nou, neem deze dan maar. Je hebt wel bittorent nodig. En anders een vriendin die het wel heeft en bereid is je dat via de MSN te versturen... *kuch, kuch* http://www.livejournal.com/~livestart/T kan aan mij liggen, maar hij doet t niet crying Bij mij werkt hij wel, maar kan hem niet meer op de site vinden. Ik kan het ook niet meer op mijn pc vinden. Ik kan wel op mijn andere pc kijken, maar dat kan wel even duren, en dat moet ik dan via de MSN versturen.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 8:32 am
kittyocean ButtonFly kittyocean ButtonFly kittyocean ButtonFly Mermaid melody - Beautifull Wish (Sung by Eri Kitamura - Seira) Is dat van de Mermaid Melody Music Box Pitchi Pitchi Pure ofzo? Met 2 keer een lied die alleen Luchia, Hanon en Lina zingen, en 1 keer alle 7 mermaids? Nee kittyocean Waar download jij je mp3? Kaazaa lite, maar dat is super dood aan het gaan... Tis gewoon van mermaidmelody.de, waar ze er allemaal doorheen lullen xp Oh, da's jammer. Nou, neem deze dan maar. Je hebt wel bittorent nodig. En anders een vriendin die het wel heeft en bereid is je dat via de MSN te versturen... *kuch, kuch* http://www.livejournal.com/~livestart/T kan aan mij liggen, maar hij doet t niet crying Bij mij werkt hij wel, maar kan hem niet meer op de site vinden. Ik kan het ook niet meer op mijn pc vinden. Ik kan wel op mijn andere pc kijken, maar dat kan wel even duren, en dat moet ik dan via de MSN versturen..... Voorlopig heb ik nog alle tijd. Als je t leuk vind, mag je me wel toevoegen: eeltjuh_floriet@hotmail.com
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 3:02 am
Jay Z Ft. Beyonce - Me and my g/f smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 7:13 am
Incubus - Megalomaniac heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 10:34 am
Just finished: Englishman in New York -- Sting
Now: Me and Mrs. Jones -- Billy Paul
Next up: No woman, no cry -- Als je deze niet weet... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 8:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 6:44 am
Nickelback - Figured you out
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 11:41 am
The Game - Hate It Or Love It (Feat. 50 Cent) (Produced By Cool & Dre)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 11:43 am
LIonel richie - easy like sunday morning (of the commondors - easy = hetzelfde)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|