Kuinka paljon keskinmaarin katsot televisiota paivassa? |
Tosi vahan... en oikeastaan yhtaan. |
|
42% |
[ 15 ] |
Noin tunnin |
|
20% |
[ 7 ] |
Noin 2 tuntia |
|
25% |
[ 9 ] |
Noin 3 tuntia |
|
5% |
[ 2 ] |
Noin 4 tuntia |
|
5% |
[ 2 ] |
Niin paljon etta melkein havettaa... melkein... |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 35 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 4:23 am
Telkkarista tulee vaikka mitä katsottavaa! Desperate Houswives, Prison Break, Weeds, Californication, C.S.I, Cold Case ja tietysti Salkkareita on pakko katsoa vaikka ne onkin ihan hanurista jne. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 1:28 am
Todistettavasti syyllistä on hauska kattoa. Varsinkin jos se murha on tapahtunu joskus 60-luvulla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 7:17 am
QI - Quite Interesting. Erään henkilön kuvauksen mukaan informatiivinen Uutisvuodon kaltainen ohjelma Briteissä, jossa käsitellään Aika Kiinnostavia asioita ajakohtaisuuden sijaan. Juontajana Stephen Fry. Jäin katselemaan pätkiä Youtubeen, ja hauskaa on kyllä. Alkupalaksi vaikka juontajan hulvaton möhlinki ekstroista: http://uk.youtube.com/watch?v=13VEonU3hWUNauroin kippurassa ja kiherrän yhä. Khihih.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 25, 2008 12:50 pm
Uutisvuoto on muuten varmaan yksi ainoista TV-ohjelmista, joita olen katsonut ihan alusta saakka koko ajan. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 12:36 pm
Vaikka ihmiset on vähä erimieltä nelosen Kid Nation sarjasta, niin itse pidän siitä TOOOOOSI kovasti..sitte simpsonit,Music televisionin ohjelmaa, mm: south park, dirty sanchez, viva la bam, jackass, fur tv...sitte subilta skins - liekeissä, ja sitte ku alkaa tää kolmas seasoni pakoa ni sitä ainaki...ei sitä muuten oikee mitää muuta seuraa..mitä nyt välillä kattoo jakson pari tiettyä ohjelmaa koneella ollessa, telkkari vieressä......mutta, hjuu, semmosta..oli noita ohjelmia vielä varmaa jotain, en muista kyllä (niitä mitä oon katsonu jakson tai pari, kuten bones ja csi..tosin csi:tä enemmän mutta en seuraa...ja itse asiassa katson melkein kaikki ohjelmat tietokone tuolista biggrin , en vetäydy koneelta..paitsi kun tulee kid nation ja pako, ja joskus skins...)joo nyt loppu lässytys...enempää en kirjottele biggrin moro
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 12:41 pm
Enpäs muuten ole taas pitkään aikaan televisiota katsonut juuri ollenkaan. surprised
Voisi sen joskus taas avata.
Taino katosin sitä niin pitklään kun Scifi taas näkyi sen viikon verran... Andromeda on vain niin koukuttava sarja. Se on minulle scifien serranot. Tosin serranojakaan jaksa seurata. Suoraan sanoen en pidä siitä niin paljoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 12:44 pm
mun selitys oli aika kattava biggrin , tällä hetkellä siis lemppari ohjelmat on kid nation ja skins, pako, simpsonit, kaikki muut semmosia välillä katottavia josta pidän
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 09, 2008 1:32 pm
Comanche Moon on ihan mukava smile
...ja nyt on ihan pakko tunnustaa että minulla on joku outo riippuvuus Janice Dickinsonin mallitoimisto -sarjaan rofl Tai ylipäänsä kaikkiin mahdollisiin malliohjelmiin mitä TV pukkaa. (mutta oikeasti yritän vaan saada itseni motivoituneeksi tähän laihdutukseen)
Ja, no, Star Warsia odotellessa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 26, 2008 1:19 pm
Onko kiltaan eksynyt Big Brotherin ystäviä?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 31, 2008 7:38 am
Prison Break on yks ehdottomista suosikeista. Odottelen innolla kolmannen tuotantokauden alkamista.
Ja joo, täällä on myös yksi BB:n ystävä. Kattonut kaikkia kausia. 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 29, 2009 4:57 am
MacGyverin Avaruusseikkailu--eiku... Stargaten parissa menee vieläkin illat. Sen verran hyvä sarja että täytyy myydä sielunsa palasia jotta saa rahat kokoon jotta voi jatkaa DVD-boksien ostelua.
Kutoskausi on tuossa edessä ja minulla on ihan hirveä kiire kotiin sitä katsomaan rolleyes
Ja minä haluan sen scifikanavan. Onko mitään keinoa saada pelkästään se, vai onko välttämätön pakko siihen mukaan tunkea jotain roskakanavia? En ole ihan perillä näistä... ja liian laiska ottamaan selvää... kokemuksia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 31, 2009 9:38 am
Vihdoinkin saan pian itselleni digitallentimen niin pääsen taas osaksi televisiota kuluttavaa massaa! Nykyään kun kaikki ne ohjelmat, joita haluan katsoa, tulevat aina silloin, kun on muuta tekemistä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|