Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Foodilishus! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jan 09, 2018 1:48 am

Oh ja dan ligt dat misschien anders.. ik kan echt veel eten, maar zou beter zijn als ik genoegen neem met minder xd Nu weekschema 2 aan het maken, deze week is redelijk gegaan alleen gisteren patat en chocolade. Moet soms ook wel kunnen..
PostPosted: Sun Jan 14, 2018 5:14 am

zo, kruidenboter en soepstengels zijn nu ook eindelijk op XP Vanavond eigengemaakte broodje hamburger.

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jan 16, 2018 1:51 am

Oeh lekker, hamburger met soep!

Wij vanavond zalm, groentes en rosti. Heb veel nieuwe gerechten uitgeprobeerd afgelopen 2 weken, de meeste van de allerhande site.. Allemaal wel prima, maar er spat tot op heden nog niet echt iets uit..
PostPosted: Sat Jan 20, 2018 9:02 am

vanavond gewoon erwtensoep uit blik XP

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Jan 24, 2018 1:04 am

Restjes uit de vriezer meenemen naar werk... Avonddienst stare
Vrijdag lekker uit eten bij de mexicaan mrgreen
PostPosted: Sat Jan 27, 2018 2:49 am

wij zijn een beetje te veel losgegaan de laatste tijd XP Even weer terug naar ons oude schema

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jan 30, 2018 12:10 am

Ik snoep gemiddeld ook wel wat meer dan vorig jaar... Tsja, wat is dat toch he blaugh
PostPosted: Fri Feb 02, 2018 4:10 am

Toen ik hier kwam wonen deed ik wel netjes mijn avondeten zelf maken enzo... maar nu ben ik vaak heel erg bleehhh... en dan pak je weer een pak soep of een diepvries-maaltijd.

De roerbak sensatie met pasta en spicy tomatensaus is echt heeel lekker maar is ook continu uitverkocht sweatdrop De Aviko (?) aardappelschotel met Gyros is ook heel chill xp

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 03, 2018 3:00 am

Ik ben wel van het koken, maar dan alleen op de maandag en de donderdag. Dinsdag is noodles, woensdag is pizza, vrijdag is vaak leftover pizza. Zaterdag waar ik puf voor heb, zondag waar we zin in hebben
PostPosted: Sat Feb 03, 2018 8:54 am

Zonde Leanne! Terwijl verse soep of een wokgerecht eigenlijk ook zo gemaakt is.. zeker met voorgesneden groentes. Ik kook altijd wel 6 van de 7 avonden vers. Ben niet zo van de makkelijke maaltijden, eigenlijk maak ik het mezelf vaker te moeilijk dan te makkelijk ninja

Vandaag wel ff goed zondigen.. Patat, frikandellen, bak ben en jerrys en 1 pizza allemaal op 1 dag! Soort alles of niets situatie mrgreen

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 10, 2018 2:27 am

we weten nog niet wat we vanavond eten XD Misschien een vriesmaaltje. Of soep.

ik maak niet vaak zelf soep, ik ben meer van de gevulde en creme soepen en wat meestal snel klaar is, is waterig XD
PostPosted: Sun Feb 11, 2018 7:09 am

Ohh ja een dikke erwtensoep of dikke tomatensoep met veel vulling 3nodding

Ik heb gister zelf pasta gemaakt... maar ik ben er veelste simplistisch voor: Macaroni, paprika, champion en pomodorosaus/gezeefde tomaat... het is niks speciaals.... maar t is wel vers (ik was het vlees vergeten... maar das eigenlijk ook niet erg.... doen de italianen ook niet razz )

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Feb 18, 2018 3:29 am

ik doe de laatste tijd een kilo tomaten en 500 gr spinazie door de pasta als vulling. Lijkt prima te gaan
PostPosted: Sun Feb 18, 2018 2:07 pm

Vanavond lekker gevulde salade gemaakt, met kip, avocado, radijs, halloumi, pijnboompitjes, komkommer, tomaat, sla... xd Wat een feest. Partner vind het geen avondeten dus maak ik het als hij niet thuis is whee

Hebben jullie nog gerechten die je eet als je alleen thuis bent of buiten de deur eet?

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 24, 2018 2:35 am

Als ik alleen eet, is het vaak noodles. Lekker makkelijk, kan je achter je computer eten XP

Vanavond een prutje wat over is van 2 dagen terug. Had een bonenschotel van Hak gehaald, maar helaas heeft die een naar smaakje, dus extra cheese, lol!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces