Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Epic Tani

PostPosted: Sat Apr 16, 2005 2:53 am

LempiPelini on .....tahan Mennes Resident Evil 4
Aivan Mahtava Peli xd
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 4:55 am

[ Message temporarily off-line ]

YamiEiji

Epic Tani

PostPosted: Sun Apr 17, 2005 10:56 am

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 1:22 am

Pikkuveljeni on omistanut tosi monta pelikonsolia ja sen ansiosta olen paassyt kokeilemaan kaikenlaisia peleja...

1. Sega: Sonic-pelit olivat ihan kunkkuja! Etenkin kakkonen ja nelonen (jonka pystyi yhdistaman kolmoseen).

2. Super Nintendo: Tahan ei ollut paljoa peleja, mutta yksi Kirby-peli oli kylla hauska.

3. Nintendo 64: Zelda: Ocarina of Time on ihan suosikki. heart Mario 64 oli myos hauska.

4. PlayStation: Final Fantasyt 7-10 (muita en ole pelannut) ja Kingdom Hearts.

5. Tietokone: Monet roolipelit niin kuin Baldur's Gatet ja Icewind Dalet. Ja vanhoista peleista Supaplex!

Tanssipelejakin on hyva harrastaa!

Itse noista omistan tietokoneen ja PS2:n. Jalkimmaisen voitin DigiExpo-messuilla viime marraskuussa (?) laulukilpailussa (SingStar Party-peli). xd (Sorry, pakko mainita asiasta, kun olen vielakin niin tyytyvainen siita smile )

Yocchan

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 3:27 am

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 6:00 am

Yocchan
Pikkuveljeni on omistanut tosi monta pelikonsolia ja sen ansiosta olen paassyt kokeilemaan kaikenlaisia peleja...

1. Sega: Sonic-pelit olivat ihan kunkkuja! Etenkin kakkonen ja nelonen (jonka pystyi yhdistaman kolmoseen).

2. Super Nintendo: Tahan ei ollut paljoa peleja, mutta yksi Kirby-peli oli kylla hauska.

3. Nintendo 64: Zelda: Ocarina of Time on ihan suosikki. heart Mario 64 oli myos hauska.

5. Tietokone: Monet roolipelit niin kuin Baldur's Gatet ja Icewind Dalet. Ja vanhoista peleista Supaplex!

Tanssipelejakin on hyva harrastaa!

Itse noista omistan tietokoneen ja PS2:n. Jalkimmaisen voitin DigiExpo-messuilla viime marraskuussa (?) laulukilpailussa (SingStar Party-peli). xd (Sorry, pakko mainita asiasta, kun olen vielakin niin tyytyvainen siita smile )
O.o mie en oo koskaan voittanu missaan crying

Epic Tani

Tsuzue

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 6:17 am

Yocchan

njoo, mulla sama hommeli. pikku veikalla on ollu ja on hirveesti kaikkia koneita ja peleja ja mun kaikkien aikojen lemmparit on mario 64 ja Kingdom hearts! 3nodding heart
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 6:19 am

Epic Tani

AngwyMallard

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 7:44 am

SuperNintendo ja muutama Squaren roolipelien japanilaisversio olisi hieno... Sitten voisi vaittaa pelaavansa emulaattori kaannoksia lailliesesti. :/
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 11:35 am

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 11:00 pm

Tahdon jonkun pelin mutta en tieda mika on hyva... huoh. On se niin vaikeaa. Silent Hillistakin loytyy vaan se nelososa, eika sitakaan kaytettyna xD Liian kallis, siis... kaytetyt pelit on kavereita.

Toisaalta, voisi pelata entiset pelit ensin lapi... mutta ei voi! Sitten ne on niinku, niinku... loppu!
PostPosted: Tue Apr 19, 2005 12:19 am

Liftrasir
Toisaalta, voisi pelata entiset pelit ensin lapi... mutta ei voi! Sitten ne on niinku, niinku... loppu!

Niin just! Minulla on ihan sama ongelma. Pelaan aika harvoin peleja oikeasti loppuun (Ocarina of Time ja Mario 64 tosin poikkeuksia). Jaan aina jonnekin kohtaan juuri ennen viimeista taistelua, kun ei halua lopettaa pelaamista.

Yocchan

Ruoka

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 5:17 am

Yocchan
Liftrasir

Niin just! Minulla on ihan sama ongelma. Pelaan aika harvoin peleja oikeasti loppuun (Ocarina of Time ja Mario 64 tosin poikkeuksia). Jaan aina jonnekin kohtaan juuri ennen viimeista taistelua, kun ei halua lopettaa pelaamista.

Se on fakta, etta pelit voi pelata vaikka seitkytviis kertaa lapi, mutta kokemuksesta tiedan etta se tunnelma EI ole TODELLAKAAN sama toisella lapipeluulla... gonk
Hyvana esimerkkina the legend of Zelda: Ocarina of time.

Tai otetaanpa vaikkapa FInal Fantasy VII.
Pelasin sen just semmoseen "Ennen viimeista tappelua", kohtaan, ja katoppas, jossain valissa muistikortti ottaa ja palaa poroksi.
Sinne meni se tyo! sweatdrop
En sitten enaa jaksanukkaan aloittaa alusta taas.
Onneksi loytyy FF VIII, XI ja X2 hyllysta... 3nodding
PostPosted: Tue Apr 19, 2005 6:48 am

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 6:52 am

Minusta ainakin Final Fantasyt on kiva aloittaa alusta. Mutta sitten tulee jokin vaihe kun ei vaan _jaksa_.

Tapa monsteri.
Saa expaa.
Tapa toinen.
Saa expaa.
Level Up.
Uusia abilityja.
Tapa monsteri.
Saa expaa.
Tapa toinen.
Saa expaa.
Sitten viela kolmas, koska nyt tarvitaan enemman expaa.
Saa expaa.
Level up.
Uusia abilityja.
Mene ilkean paavastuksen luo.
Ota turpiisi.
Aloita edellisesta tallennuksesta.
Tapa monsteri.
Saa expaa.
jne...

Pidemman paalle tuo on aika rasittavaa, varsinkaan jos ei ole tarpeeksi motivoitunut.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games