Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
REACTIE topic!!! voor prikbord en announcement sticky Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 17 18 19 20 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 1:46 am

Eastvane
je kan tog ook je naam veranderen, mischien dat het dan weer kan =)

Nee, je account is geignored, niet haar naam ^_^ Dus dat zou helaas niet helpen =(

Er zijn trouwens nog zat plekken om te kletsen, dat klopt, maar de chatterbox is toch wel zo'n beetje de kern van de Guild. We kunnen de huidige chatterbox naar het archief verplaatsen, maar in de reacties merkte ik al dat dit geen voorkeur is?
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 6:53 am

Naja misschien is het wel een goed idee om een nieuwe te laten maken door de gm of juist niet =P

maar archieveren lijkt me zowiezo wel goed smile

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Digipyro

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 7:59 am

wauw zou dat inhouden dat ik dan vanaf dat moment ook ''veteraan '' ben in het adpe ? razz ... ik vind t wel ok als zei dan ook mee kan praten moeten we dat zeker doen smile .
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 8:10 am

kittyocean
.~Horsie~Anne~.
Hey liefe mensjes van de guild, ik kreeg vandaag dit mailtje van ons lid Angel lizzi:

angel lizzie
zeg he wel ik zit met een probleem
norwood heeft mij geblocked
dat betekend dus dat ik in al zijn topics niet meer kan posten
zo als je chatbox in de ADPE guild.

ik denk datik dus maar beten de guild kan verlaten.

Ik wil niet dat Angel Lizzi de guild verlaat omdat Norwood haar genegeert heeft, is er een manier om haar toch gebruik te laten maken van de chatterbox enzo? sad

Als Norwood haar heeft geblocked, dan kunnen wij er niets aan doen. We kunnen wel een nieuwe chatterbox maken.... Maar het heeft wel 1 van onze vragen beantwoord XD Kan je nog wel in een Guild posten als je geblocked bent XD

dat was de vraag niet.. de vraag was: kun je in de guild posten ald je door de captain geignored bent... toch?

Ik zie niet echt een reden een nieuwe te maken sweatdrop ik vind die oude best wel belangrijk. (veel pagina's, nolstalgie, diversiteit in thead starters.)

daarbij draagt draagt Norwood de guild nog een warm hard toe (krijgen we daar weer problemen mee o_O )

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 9:57 am

Dat warme hart ebn ik eht niet meet je eens, hij komt heir nooit meer.
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:08 am

Ik ga me niet verdiepen in wie nou liever voor de guild was enzo... Ze zijn er beiden (bijna) nooit. Ik vind dat de mensen die wel actief zijn, moeten beslissen of de CB blijft of dat er nieuwe komt.

En mijn vote gaat naar: blijven. Het voelt gewoon verkeerd om die thread weg te doen. Er zijn nog maar heel heel heel weinig threads over van toen de guild pas gestart was. En ik wil niet de grootste die er nog is weg gooien.

Ik ga verder ook geen woorden meer vuil maken over deze discussie. Hij is onzinnig, want er zal altijd iemand het veld moeten ruimen. Of Lizzie of Norwood. Ik ben misschien koud en hard, maar ik kan meer redenen bedenken voor het blijven van deze CB dan om hem weg te gooien. En dan heb ik het over redenen buiten de personen om, buiten wie dan ook om.

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:12 am

We hebben het hier volgens mij niet over het weggooien van CB, daar ben ik het ook niet mee eens.
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:16 am

Het verplaatsen naar het archief zou ik ook niet willen...

Kunnen alleen de mods er nog in posten ninja

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:38 am

stare jah dat hebben we gemerkt ^^'
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:45 am

kiek
stare jah dat hebben we gemerkt ^^'

Bedoel je darlaa? razz die ff een expirimentje deed met de meeting topic? razz

Ik kies geen partij! sad

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 11:28 am

User Image
User ImageUser Image
Technisch gezien is het iets tussen jou en norwood. Als iedereen het goed vond om een nieuwe chatterbox te maken, dan was dat ook meteen gebeurd. Maar er zijn te veel mensen die waarde hechten aan de oude, merk ik.

Het zou ook niet eerlijk zijn om van norwood te eisen dat hij jou un-ignored zodat jij in de guild kan posten.
Dit is nu eenmaal de consequentie van ignored.

Ik heb het in de Captain's Guild er ook over gehad (Darlaa: als je als Captain iemand op ignore zet, kan hij nog wel in je Guild komen; alleen niet in de topics posten die jij hebt gemaakt - is het antwoord tot nu toe omdat dit nog nooit eerder is voorgekomen; degene die het uittestte had dit resultaat), en die waren nog duidelijker: niet het probleem van de captain.

Het zou oneerlijk zijn om norwood uit de guild te zetten. We hebben er namelijk geen reden toe. En niet vaak komen is geen reden om iemand er uit te trappen; dat vertik ik gewoon!

norwood blijft dus gewoon member, want hij heeft geen guild regels gebroken.

Mogelijkheid: je kan een mule aanmaken en die bewaren voor Guild Only posts. Iets anders kan ik niet bedenken.

Sorry.

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 11:49 am

User Image
User ImageUser Image

Wij kunnen er niets aan doen. Je kan niet van ons verwachten dat wij aan norwood gaan vragen, of eigenlijk eisen, dat hij jou un-ignored. Dat is niet eerlijk naar hem toe. We hebben oplossingen gezocht om je toch nog deel uit te laten maken van een chatterbox topic. Dit kan alleen als wij een nieuwe maken, of als jij een mule maakt. Iets anders is helaas niet mogelijk.

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 11:52 am

Weten we nu ook niet gelijk of het werkt, iemand ignoren in een guildpost, waardoor die niet meer in de guildpost kan posten? surprised *Leert weer wat*
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 17 18 19 20 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games