|
|
|
|
Posted: Sat Jul 08, 2006 9:47 am
Dark Erica Nyaako: Den senaste bilden var riktigt het. <3 älskar björnen x3 Men, det ser ut som om basen inte har några strängar o.O Fast det är en tiger. >w< och jag vet, glömde skriva det... likt de andra i samma bildserie så har den egentligen lasersträngar (orangea sådana), men eftersom den inte är påslagen så lyser de inte. ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 08, 2006 11:34 am
Nyaako : Jag älskar dig. <3
Nej men, du ritar helt underbart och jag måste skynda mig med min quest så jag kan köpa art av dig! x3 heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 08, 2006 11:47 am
Hopey Nyaako : Jag älskar dig. <3
Nej men, du ritar helt underbart och jag måste skynda mig med min quest så jag kan köpa art av dig! x3 heart I love you too~! heart XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 08, 2006 12:56 pm
Bah, det var det jag menade. xD
jag vill också ha art~ HOPEY, VI GÖR ART QUEST TILLSAMMANS NÄR DU ÄR KLAR~! ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 08, 2006 1:58 pm
OKEJ :'>
Men det kommer ta år och dar D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 12:35 pm
Piixel: Bandet du gjorde blev grymt coola! Und hawt. ninja
Måste säga att jag gillar fortfarande Electronica bäst dock, harpan ser extremt läcker ut!
Good job. whee
Liquid Grape: My nipples gets hard just watching dina skisser. ninja Du lyckas hur bra som helst med att få in det där mörka över Batman, som gör han till den mer överlägsnare och coola superhjälten till skillnad från Superman, Spider-man och dom andra fjollorna. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 1:36 pm
Eftersom ni alla ritar så fint så är det inte mer än rätt att ni ritar mig. mad
.. No, it doesn't make any sense, but still? rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 10:36 am
Petsy .. No, it doesn't make any sense, but still? rofl Varför tänker jag på The Ark när jag läser det där? xd GreenEyed: Omfg! surprised Jättefina bilder, ju >.O ... Speciellt den där "söta killen" som tydligen liknar mig 3nodding (Miku sa det. Jag håller med.) cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 10:09 am
Rastaman: Är den som suckar du, eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 10:30 am
Mikusagi Rastaman: Är den som suckar du, eller? Japp. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 3:23 pm
Nyaako, du gör fint hår. Men dina bilder känns så platta och generiska. Känner ingen riktig själv bakomdem. :/ Potential!
Hazard: Jag... dör...
På min begravning vill jag att du ritar batman på min mage. Jag lovar att ha magtröja när jag dör!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 9:08 am
Btw, rastaman. Jävligt snygg bild din syrra gjorde. Kan fan se er i en sån pose. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 3:06 pm
Valgarv Btw, rastaman. Jävligt snygg bild din syrra gjorde. Kan fan se er i en sån pose. xd Lätt xD Min syrra är fan bra på att rita. Ska se om jag kan hitta nåt annat att scanna in.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 7:06 am
Jag älskar bilden med, den gjorde min dag! Ironiskt nog så är den skrämmande lik min relation till Wau... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 5:45 am
HazardousGaze Jag älskar bilden med, den gjorde min dag! Ironiskt nog så är den skrämmande lik min relation till Wau... ninja för att jag är lättroad och irriterande eller för att du är tråkig? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|