|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 4:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 4:47 am
Kan också rita. ninja *Peka på signatur* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 4:57 am
Klicka länk. ninja http://img.photobucket.com/albums/v12/Jetzudan/jetzudan_2.jpg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 5:00 am
Blixtra Chibi Strawberry Kan också rita. ninja *Peka på signatur* 3nodding s**t vilken fin!! heart Tack. ^^ *Äta upp Jet's bild*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 5:04 am
Vet.. sweatdrop Och konstigt nog blir det inte så mycket bättre om jag tar tid på mig.. Blixtra Rita till mig med^^! heart 3nodding Visst ^^ Men jag gör det sen, måste vila min högerhand gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 5:19 am
Nightmare Asura Vet.. sweatdrop Och konstigt nog blir det inte så mycket bättre om jag tar tid på mig.. Blixtra Rita till mig med^^! heart 3nodding Visst ^^ Men jag gör det sen, måste vila min högerhand gonk Wiiii! *hoppar runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 5:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 5:37 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Är det positivt eller negativt? O.o MYCKET positivt. ^^ Oeh, jaha. Så ska man säga tack eller spotta ut den? ;PJag tror ett tack skulle sitta fint. :3 Okej, tack. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 5:38 am
Varsågod. ^.~ *Spottar ut bilden och ger den till dig* ;D *Hoppar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 5:38 am
Jag får bläck på fingrarna.. sweatdrop Min penna läcker..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 6:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 7:07 am
Nightmare Asura Varsågod Blixtra.. ^^`  heart heart heart heart heart heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 7:27 am
Nightmare Asura Var så lite ^^ Spara den på din egen dator om du tänker ha den i din signatur Hehe sweatdrop Tycker du? JA! heart heart heart Im in love with the pics u draw ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 7:29 am
Blixtra JA! heart heart heart Im in love with the pics u draw ^^! xd sweatdrop Ok, ska kanske börja ta betalt för bilder då, om det inte är vänner som ber om dom ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:38 am
Nightmare Asura Så var Anashi's avatar klar.. 3nodding  Det enda jag vill klaga på är väl egentligen dom spinkiga armarna >.> Annars är den bra 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|