Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Vad spelar du just nu? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 17 18 19 20 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jalkazar

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 5:59 am

snelhest
Jalkazar
The Outfit
- Mycket bättre än förväntat.

Vad är det till?
Xbox 360
PostPosted: Tue Mar 06, 2007 3:18 pm

Jalkazar
snelhest
Jalkazar
The Outfit

Vad är det till?
Xbox 360

Kan du förklara lite mer vad det handlar om och vad man gör?
Jag är helt borta i spelvärlden nu sad I need a new game.

snelhest

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 5:04 pm

snelhest

I need a new game.

*'poffar' fram ur ett moln med rök* You called...?

XD Nej då, men jag brukar försöka ha duglig koll. Säg mig bara vad du är ute efter. Genre o.s.v och kanske att det ska ha samma stil som något spel eller så. Förklara helt enkelt vad som önskas. ^_^ Ska försöka hjälpa dig så gott jag kan.
PostPosted: Wed Mar 07, 2007 4:36 am

snelhest
Jalkazar
snelhest
Jalkazar
The Outfit

Vad är det till?
Xbox 360

Kan du förklara lite mer vad det handlar om och vad man gör?
Jag är helt borta i spelvärlden nu sad I need a new game.
men du blir hög på att förstöra saker, har dock endast lirat multiplayer och co-op. Så singleplayer delen kan jag inte uttala mig om.
Du kan nog hitta det för 200 kr nånstans.

Jalkazar

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Thu May 24, 2007 2:33 pm

Provspelade ett emulator-spel idag. En remake på Legend of Zelda till NES.

Zelda Challenge!

Grymmt svårt. Alla levels ligger på nya ställen, alla fiender/bossar ser annorlunda ut och hela världskartan är omgjord.
PostPosted: Fri May 25, 2007 1:49 am

Just nu sitter jag och försöker ta mig igenom Metal gear Solid: Portable Ops till min PSP. Tar dock tid. Jag försöker plocka det mesta, samt jobbar man så man hinner inte spela så jäkla mycket längre märker man. crying

Drevlin
Crew

GrimCupid

PostPosted: Sat May 26, 2007 8:43 am

Pokémon Diamond~ @ w@

Och en andra runda på KH2. :3
PostPosted: Sun May 27, 2007 2:41 am

GrimCupid
Pokémon Diamond~ @ w@

Vill man frivilligt spela om Kingdom Hearts II? Eller gör du detta under pistolhot?

Förlåt, vet att många gillar spelet. Men själv fick det den motsatta effekten på mig när jag spelade det. -_-

Drevlin
Crew

GrimCupid

PostPosted: Sun May 27, 2007 2:56 am

Drevlin
GrimCupid
Pokémon Diamond~ @ w@

Vill man frivilligt spela om Kingdom Hearts II? Eller gör du detta under pistolhot?

Förlåt, vet att många gillar spelet. Men själv fick det den motsatta effekten på mig när jag spelade det. -_-

Hah, tycker det är skoj att springa och tokslakta saker med reaction commands. :B Dessutom har jag märkt att jag missade en massa story när jag spelade första gången. <.<;
PostPosted: Sun May 27, 2007 10:23 am

GrimCupid

Hah, tycker det är skoj att springa och tokslakta saker med reaction commands. :B Dessutom har jag märkt att jag missade en massa story när jag spelade första gången. <.<;

Jag tyckte det var tjatigt eftersom det är allt som man gör i spelet. Dom har t.o.m dodge skillen som gjorde att man iaf kunde undvika attacker, nu känns det som att jag bara pumpar på X. Sen är storyn genom hela spelet väääldigt seg. Det är bara en stund i början det är intressant, och slutet. Allt som sker i alla Disney världar får mig att gråta. crying

Drevlin
Crew

GrimCupid

PostPosted: Sun May 27, 2007 12:24 pm

Drevlin

Jag tyckte det var tjatigt eftersom det är allt som man gör i spelet. Dom har t.o.m dodge skillen som gjorde att man iaf kunde undvika attacker, nu känns det som att jag bara pumpar på X. Sen är storyn genom hela spelet väääldigt seg. Det är bara en stund i början det är intressant, och slutet. Allt som sker i alla Disney världar får mig att gråta. crying

Mulan... DD;
Det är sant att storyn är rätt seg, men när man väl är inne på andra rundan runt världarna (augh) så får man åtminstone se lite mer av Organisationen.

Jag försökte få Sora att levla på egen hand i disneyslottet genom att ta fram min gamla kontroll med turbofunktion. Hade tänkt tejpa fast X och låta spelet stå, eftersom att det är så gott som omöjligt att dö när man har Kalle med sig :'3 Tyvärr tyckte inte spelet om min kontroll.
PostPosted: Mon May 28, 2007 1:37 am

GrimCupid

Mulan... DD;
Det är sant att storyn är rätt seg, men när man väl är inne på andra rundan runt världarna (augh) så får man åtminstone se lite mer av Organisationen.

Jag försökte få Sora att levla på egen hand i disneyslottet genom att ta fram min gamla kontroll med turbofunktion. Hade tänkt tejpa fast X och låta spelet stå, eftersom att det är så gott som omöjligt att dö när man har Kalle med sig :'3 Tyvärr tyckte inte spelet om min kontroll.

Jag tyckte andra igenomkörningen av världarna var det drygaste någonsin. Jag hade bara suttit och klagat en massa på spelets alla världar, och sen så tvingas spelet mig att besöka alla igen!? Nej, i detta fall kändes det riktigt illa när man storymässigt tvingas åka tillbaka till tidigare sedda platser, speciellt när halva spelet känns som det. Kunde man inte bara fått åka till en värld, göra klart stället och slippa se vem man nu än hjälpte för alltid...eller KH3 om han/hon nu vore med där.

Drevlin
Crew

Cascade of Razors

PostPosted: Tue May 29, 2007 12:16 am

Jag laddade ner en bra NDS emulator och Pokémon Diamond & Pearl. Först så funkade det hur smidigt som helst, men gradvis så slöades spelet ner. sad Till slut var det 40% eller så, och då är det inte alls bekvämt att spela.

Jag funderar på om jag måste köpa spelet ändå.
PostPosted: Tue May 29, 2007 12:19 am

Påtal om KH så laddade jag ner något sådant till GBA och provade. Det var ganska drygt och tråkigt måste jag säga. Störde mig nog mest på hur man slåss där. -alldeles för fäst vid FF-

Cascade of Razors

Drevlin
Crew

PostPosted: Wed May 30, 2007 1:25 am

Yay. Jag är nu klar med Metal Gear Solid: Portable Ops. Fy fan vilken avslutning på det hela.

Nu får jag väl se vad jag sätter mig med. ninja
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 17 18 19 20 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games