|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:28 am
*Längtar* Ska ha på mig coolaste kläderna på visningen... Ni kommer att se meii...Jag ska vara rosa...Så att ni vet...Och så ska jag kludda Gandiloulou och Edmund ish teh sexx på min väska som jag ska ha med meii.... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 11:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:04 pm
Gandiloulou *Längtar* Ska ha på mig coolaste kläderna på visningen... Ni kommer att se meii...Jag ska vara rosa...Så att ni vet...Och så ska jag kludda Gandiloulou och Edmund ish teh sexx på min väska som jag ska ha med meii.... xp Jag ska se ut som min avatar...I mina vita kläder, AFK hatt och gaia tröja, XL.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:11 pm
chibi_chan Gandiloulou *Längtar* Ska ha på mig coolaste kläderna på visningen... Ni kommer att se meii...Jag ska vara rosa...Så att ni vet...Och så ska jag kludda Gandiloulou och Edmund ish teh sexx på min väska som jag ska ha med meii.... xp Jag ska se ut som min avatar...I mina vita kläder, AFK hatt och gaia tröja, XL. GULLIGT! ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:13 pm
Jupp, och så klart ska jag spreja håret blåaktigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:15 pm
Jag skulle vilja komma, men jag har dock ingen aning om någonting när det gäller det här. o.o;; Vet inte ens om jag är välkommen eller int'. <.>;;
|
 |
 |
|
|
The Not So Doomed Account
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:19 pm
Seph. Jag skulle vilja komma, men jag har dock ingen aning om någonting när det gäller det här. o.o;; Vet inte ens om jag är välkommen eller int'. <.>;; Alla som betalar får komma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:21 pm
chibi_chan Seph. Jag skulle vilja komma, men jag har dock ingen aning om någonting när det gäller det här. o.o;; Vet inte ens om jag är välkommen eller int'. <.>;; Alla som betalar får komma. Åh. o.o *tar en tunna full med sedlar och hoppar omkring, kastandes sedlar omkring sig* Weee~! xd Får väl se till att komma nästa gång, har inga pengar just nu. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
The Not So Doomed Account
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:57 pm
Det är om en eller två månader.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 1:20 pm
Wey snart J-cult! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 1:26 pm
Snart så... Snaaaart så... *längta* Äntligen få träffa alla gamla trevliga människor igen och träffa några nya också. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:43 am
Miradjii Snart så... Snaaaart så... *längta* Äntligen få träffa alla gamla trevliga människor igen och träffa några nya också. 3nodding Yeah. Vilken tid kommer ni?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 3:23 am
Jag uteblir, men det visste ni kanske. Jag har fullt upp med att animera. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 3:33 am
.choke on candy. Jag uteblir, men det visste ni kanske. Jag har fullt upp med att animera. gonk Jo hörde det. Men du kan kanske vara på gaa, det ska ju vara ett event i helgen...eller idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 3:36 am
chibi_chan .choke on candy. Jag uteblir, men det visste ni kanske. Jag har fullt upp med att animera. gonk Jo hörde det. Men du kan kanske vara på gaa, det ska ju vara ett event i hwlgen...eller idag. Chansar på fishing game men vet inte. Mjo, men jag har inte internet på rummet. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|