|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 12:38 pm
etta ranska osaa olla ihanaa. ensi viikolla koe jostain asunnonvuokrauskeskustelusta ja adjektiiveista, seka vah.150-sanaisen aineen palautuspaiva... puhumattakaan musiikinesitelmasta, joka pitaisi tehda parityona kaverin kanssa jonka kanssa en enaa ole kaveri.
aah, mut miehan kaynkin koulua ihan vaan nahdakseni ihastustani. ja oon hikke.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 12:56 pm
Tsiisus...kaksi kassillista esitteita kaikennakoisista matkailujutuista.Seka olkihattu.Ja huivi.Ja karkkeja.Kynia.Pinsseja.Kortteja.Kukka. rolleyes Todella antoisa paiva. Joillakin yrityksilla olit odella tyylikkaat osastot siella messukeskuksessa...toiset taas oli pikkukopperoissa. Ja katsastimme myos Zambialaisen alkuasukastanssin...komeita nuoria miehia lannevaatteissa...*nose-bleed*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2006 10:13 am
Meilla on menossa tyossaoppimisjakso... 7 viikkoo vanhainkodissa, ei oo kylla mun juttu! Jos siita sais rahaa, niin tekishan sita paremman puutteessa, mut nain ilmasena tyovoimana... ketuttaa!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 6:02 am
Oi joi, kyllapa nukuttaa stare Kivaa oli tulla kouluun kun mun ja Aeriksen huoneessa alko kuuluu vaha valii piipitysta ja huomattiin ett se oli palohalytin joka piipitti, piti kayda toimistossa ilmottamassa asiasta ja nyt siihen on vaihdettu uus patteri, ei enaa tarttee kuunnella sita kauheaa piipitysta scream Aaaa, tanaa pitais viela piirtaa vaatesuunnittelu juttu loppuun kuviksen tunniks huomenna, en kyll millaan jaksais sweatdrop Nyt talla hetkella on ATK:ta... Kohta on syonti, paasee vihdoin taas syomaan, alkaa tassa tulla jo nalka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 6:17 am
Rikku86 Oi joi, kyllapa nukuttaa stare Kivaa oli tulla kouluun kun mun ja Aeriksen huoneessa alko kuuluu vaha valii piipitysta ja huomattiin ett se oli palohalytin joka piipitti, piti kayda toimistossa ilmottamassa asiasta ja nyt siihen on vaihdettu uus patteri, ei enaa tarttee kuunnella sita kauheaa piipitysta scream Aaaa, tanaa pitais viela piirtaa vaatesuunnittelu juttu loppuun kuviksen tunniks huomenna, en kyll millaan jaksais sweatdrop Nyt talla hetkella on ATK:ta... Kohta on syonti, paasee vihdoin taas syomaan, alkaa tassa tulla jo nalka. pakko jaksaa kyll,huomenna pitaa olla valmiit ne piirrokset stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2006 11:42 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 27, 2006 3:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 27, 2006 3:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 4:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 10:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 3:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 1:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 6:00 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 11:55 am
Torstaina puolen tunnin pituinen suullinen esitelma Minna Canthista - tekematta. -.- Ja kun se on ekana koko luokasta niin en edes tieda mita pitaisi olla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2006 4:56 am
Hoih, taalla sita koulussa ollaan kun suurin osa on nyt tet:ssa, ei taalla oo mun lisaks kun 3 muuta opiskelijaa luokassa xp Taitaa tulla aika helvetti viikko, no onneks torstaina paasee jo pois kun mulla on sillon pimeen ajo ja perjantaina hammaslaakari, paasen taas hammaslaakarin kidutettavaksi domokun Viih, saa naha tuleeko mun poikaystava tyoharjoitteluun tanne kouluun hiihtoloman jalkeen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|