Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

(T)assie

PostPosted: Fri May 19, 2006 12:41 pm

utrecht lijkt mij wel goed, maar is er iets bijzonders in utrecht?
PostPosted: Sat May 20, 2006 4:03 am

Niet echt, maar misschien kunnen we gewoon met goed weer ergens een parkje opzoeken en daar van het weer genieten oid.. ^^ en nog even een shoprondje door utrecht daarna oid...

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 20, 2006 2:08 pm

Oranjekorfbalpizza!
Niet echt, maar misschien kunnen we gewoon met goed weer ergens een parkje opzoeken en daar van het weer genieten oid.. ^^ en nog even een shoprondje door utrecht daarna oid...

er ligt niet echt een park in het centrum, voor zover bekend anyway XD Ik ben redelijk bekend in het centrum; ik ga altijd de 3 manga shops af; mariaplaats, blunder stripshop, piet snot (duur!!). Er is nog wel een stripshop, maar die verkoopt geen manga (of heeeeeeel weinig) dus daar kom ik amper binnen XD

Ergens rustig zitten... tja.... kom je denk ik uit op de Mariaplaats, voor het conservatorium; dat ziet er altijd rustig uit. Of vlak bij de Piet Snot, maar daar zitten juist veel studenten EN van die onderzoeksmensen XD

Bijzondere dingen in Utrecht... mwa, niet voor mij in ieder geval XD Ik vind het museum van Speelklok tot Pierement wel leuk, maar goed, dat is een museum van speeldoosjes, orgels, en andere straatmuziekdingen. Boeit jullie vast niet.
En dan heb je nog de Domtoren, de Domkerk, en de tuin van de Domkerk. Maar rondhangen in een kerk vind ik een big no-no. Maar daarbuiten is het ook meestal stil...
En ik weet nog wel een verhaal van 'het middenschip', wat over de domkerk en de domtoren gaat.....
PostPosted: Sun May 21, 2006 8:36 am

Sja, die winkels ken ik nouw onderhand ook wel sweatdrop
En ik denk dat de meeste niet zown zin hebben in een museum oiidr...
Plaats om te zitten dacht ik ook meteen aan bij Piet Snot, maar daar is het eigenlijk nooit rustig sweatdrop
Ik heb een idee.... filmmiddagje? Zitten wel wat leuke bioscoopjes in utrecht...

Oranjekorfbalpizza!

number_17

PostPosted: Sun May 21, 2006 2:21 pm

Oranjekorfbalpizza!
Plaats om te zitten dacht ik ook meteen aan bij Piet Snot, maar daar is het eigenlijk nooit rustig sweatdrop
Ik heb een idee.... filmmiddagje? Zitten wel wat leuke bioscoopjes in utrecht...
dan doe je eigelijk niks met de groep he..
PostPosted: Sun May 21, 2006 2:51 pm

number_17
Oranjekorfbalpizza!
dan doe je eigelijk niks met de groep he..

heb jij dan een suggestie?

Anyway, Piet Snot zijn ze nu aan het verbouwen, ernaast. En ik vind de Piet Snot erg duur.

Ik ken wel een park wat niet zo heel ver van het station is. Is denk ik, schat ik, een kwartiertje - half uur lopen. Zou het moeten uitzoeken.

Maar goed, dan moet het gelijk weer mooi weer zijn.

Met shoppen heb je de nadeel dat we vaak niet in dezelfde winkels willen. Ik ga regelmatig een speelgoed winkel in voor goedkope games, of een mooie goedkope barbie die ik kan veranderen. Maar leg dat maar eens uit; want ik kan er een kwartier rondlopen en dan de winkel 2x doorgeweest te zijn.

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Mon May 22, 2006 7:59 am

suggesties.
goedkoop
makkelijk
en vooral niet duur.

maximale prijs moet iets van 10 euro zijn.
herinner je komt voor de gorpe niet om iets leuks te doen. daarheb je vrienden thuis voor.
PostPosted: Mon May 22, 2006 8:38 am

Volgens mij kom je naast de groep ook voor iets leuks hoor XD Zoiets loopt hand in hand XD Als ik enkel voor een groep kom, kan ik ook naar mijn college gaan rolleyes

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon May 22, 2006 9:26 am

En zown opsommingslijstje kunnen we ook wel verzinnen, kom eens met een activiteit die daar aan voldoet!
PostPosted: Mon May 22, 2006 10:28 am

Utrecht heeft wel wat bioscoopjes (van hele leuke tot HELE leuke), maar het lastige is om een film te vinden die we allemaal leuk vinden

Tja, als je cultuur wilt snuffen kan je naar verschillende musea, de domkerk, of zelfs een grachtentocht (en ik zou dat alleen maar doen om het bedrijf te steunen; 1 van mijn vrienden die niet meer van het leven kon genieten zou dit erven cry )

Dan heb je dus het shoppen, maar naast het veel verschillende smaakjes, heb ik als probleem dat ik niet superveel kan lopen; maar goed, als de zon schijnt valt het wel mee (heeft met warmte te maken)

Er zijn verschillende parkjes in Utrecht, de ene makkelijker te bereiken dan de andere. Je bent wel afhankelijk van mooi weer dan.

Je zou naar een zwembad kunnen gaan, maar daar ben ik geen voorstander van. Gaat mij persoonlijk gewoon nog iets te ver. No offense to you guys!

Of, ook een mogelijkheid, een dierentuin vlak bij Utrecht zoeken. Je k**t je opsplitsen als het niets wordt, maar ook gezellig samen lopen. Tja, ik hou wel van diertjes kijken XD
Maar goed, een dierentuin kost weer meer geld...

Dat zijn de dingen waar ik aan denk.

kittyocean
Captain

SirVendetta

PostPosted: Mon May 22, 2006 11:56 am

Naar een zwembad gaan lijkt mij best gezellig.
Je leert elkaar goed kennen, en dat is altijd wel leuk.
In een bioscoop leer je elkaar niet echt kennen.. en het s duurder dan zwemmen. Naar de dierentuin gaan lijkt me trouwens ook wel leuk, maar ik weet niet of iedereen dat leuk vind. Pretparken zijn hardstikke duur(efteling = 29 euro dacht ik), maar die zijn ook hardstikke gezellig. Niet iedereen zal er zoveel voor over hebben denk ik. Ik ben ook geen echte party-beest, dus zwemmen lijkt mij 1 van de beste opties op het moment... tenzei iemand wat leukers weet(of de efteling wilt betalen rofl ).

Edit: Voor ik het vergeet, niet iedereen houdt van shoppen, en niet iedereen heeft het geld ervoor. En iedereen heeft een andere shopsmaak.. dat lijkt me een beetje lastig rolleyes
PostPosted: Mon May 22, 2006 12:00 pm

Dierentuin klinkt leuk ^_^
Pretpark lijkt me idd te duur en de bios is nooit echt leuk om met een grote groep heen te gaan. (behalve dan die ene keer dat ik met mijn vriendinnen naar teigetje ging en dat we de hele boel bijna letterlijk op zijn kop hadden gezet xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

SirVendetta

PostPosted: Mon May 22, 2006 12:02 pm

Als we tijgers gaan kijken doe ik mee xp .
Zijn er nog meer mensen die voor de dierentuin zijn, of mischien tegen?
PostPosted: Mon May 22, 2006 12:08 pm

*tikt op de poll* blijkbaar zijn er wel mensen in voor de dierentuin ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

SirVendetta

PostPosted: Mon May 22, 2006 12:12 pm

Ik kan niet stemmen op de poll sweatdrop .
Is er al eerdr een meeting geweest?
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games