|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:36 am
Valkyria86 alla mina saker bara försvinner gonk Har samma problem. På Questions & Feedback står det att det inte är en rollback utan att deras servrar dött. Så modsen håller på att jobbar för fullt för folk ska få tillbaka sina grejer. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:39 am
Sephyre Valkyria86 alla mina saker bara försvinner gonk Yeah, det är nåt lagg just nu. Vågar inte ändra mina kläder förren detta är över >.> nej, det gör inte jag heller men det försvinner ändå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:42 am
Filthy Valkyria86 alla mina saker bara försvinner gonk Har samma problem. På Questions & Feedback står det att det inte är en rollback utan att deras servrar dött. Så modsen håller på att jobbar för fullt för folk ska få tillbaka sina grejer. ^^ ok, det är illa.. har i alla fall gått till det där forumet och anmält alla saker.. rpoligas var nog när mina anual memorie photos försvan och sedan dök upp igen >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:44 am
Valkyria86 Filthy Valkyria86 alla mina saker bara försvinner gonk Har samma problem. På Questions & Feedback står det att det inte är en rollback utan att deras servrar dött. Så modsen håller på att jobbar för fullt för folk ska få tillbaka sina grejer. ^^ ok, det är illa.. har i alla fall gått till det där forumet och anmält alla saker.. rpoligas var nog när mina anual memorie photos försvan och sedan dök upp igen >.< confused .. Jag har inte fått tillbaka något av mina commons och inte mina jacked-up pants heller. gonk Stackars Silence_P.. Han blev av med en sash. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:45 am
den är söt ^.^ första gången jag tror en bear pj ser bra ut.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:47 am
Filthy Valkyria86 Filthy Valkyria86 alla mina saker bara försvinner gonk Har samma problem. På Questions & Feedback står det att det inte är en rollback utan att deras servrar dött. Så modsen håller på att jobbar för fullt för folk ska få tillbaka sina grejer. ^^ ok, det är illa.. har i alla fall gått till det där forumet och anmält alla saker.. rpoligas var nog när mina anual memorie photos försvan och sedan dök upp igen >.< confused .. Jag har inte fått tillbaka något av mina commons och inte mina jacked-up pants heller. gonk Stackars Silence_P.. Han blev av med en sash. sweatdrop aj.. sådant gör.. ont >.< det dyraste jag förlorat är ju min were tail tror jag... har dock förlorat 6 saker nu tror jag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:48 am
Men nu studsar jag här ifrån och in på helgon istället tror jag... Om nån vill mig nått så ahr väl några av er min msn... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:48 am