|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 1:33 am
prrnill kureyuki prrnill kureyuki prrnill kureyuki yay ^^ *glad* jag är inte ensam!!! =D det är lite dött nu på skoltid här... *sitter på lektion* >.< Det är ganska dött här hemma också.. *ser sig omkring*. Jag har en konstig dag idag, börjar skolan 16.00 och slutar 16.50. sweatdrop nice =D ...jag började halv 9 och har lektion till 11.30 sedan lunch och sedan ska vi ut med båten i skolan >.< (marinbiologi) Åh, okej. Kul? Var går du nånstans?I lysekil ^^ själv då? umm.. *varnar* om jag skulle försvinna bara sådär...då har antagligen bateriet i datorn tagit slut *glömde laddaren hemma* sweatdrop Vilket år går du? Två av mina kompisar flyttade dit och började där nu. 3nodding nice...går tvåan ^^ (kommer nog försvinna snart isf kan du väl höra av dig via pm eller ngt XD) ...vilka är dina vänner då? ...om du nu vill säga det sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 1:34 am
kureyuki prrnill kureyuki prrnill kureyuki prrnill kureyuki yay ^^ *glad* jag är inte ensam!!! =D det är lite dött nu på skoltid här... *sitter på lektion* >.< Det är ganska dött här hemma också.. *ser sig omkring*. Jag har en konstig dag idag, börjar skolan 16.00 och slutar 16.50. sweatdrop nice =D ...jag började halv 9 och har lektion till 11.30 sedan lunch och sedan ska vi ut med båten i skolan >.< (marinbiologi) Åh, okej. Kul? Var går du nånstans?I lysekil ^^ själv då? umm.. *varnar* om jag skulle försvinna bara sådär...då har antagligen bateriet i datorn tagit slut *glömde laddaren hemma* sweatdrop Vilket år går du? Två av mina kompisar flyttade dit och började där nu. 3nodding nice...går tvåan ^^ (kommer nog försvinna snart isf kan du väl höra av dig via pm eller ngt XD) ...vilka är dina vänner då? ...om du nu vill säga det sweatdrop Sara och Emelie heter dom. 3nodding Okidoki. Jopp, I'll do that. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 1:37 am
prrnill kureyuki prrnill kureyuki prrnill kureyuki prrnill kureyuki yay ^^ *glad* jag är inte ensam!!! =D det är lite dött nu på skoltid här... *sitter på lektion* >.< Det är ganska dött här hemma också.. *ser sig omkring*. Jag har en konstig dag idag, börjar skolan 16.00 och slutar 16.50. sweatdrop nice =D ...jag började halv 9 och har lektion till 11.30 sedan lunch och sedan ska vi ut med båten i skolan >.< (marinbiologi) Åh, okej. Kul? Var går du nånstans?I lysekil ^^ själv då? umm.. *varnar* om jag skulle försvinna bara sådär...då har antagligen bateriet i datorn tagit slut *glömde laddaren hemma* sweatdrop Vilket år går du? Två av mina kompisar flyttade dit och började där nu. 3nodding nice...går tvåan ^^ (kommer nog försvinna snart isf kan du väl höra av dig via pm eller ngt XD) ...vilka är dina vänner då? ...om du nu vill säga det sweatdrop Sara och Emelie heter dom. 3nodding Okidoki. Jopp, I'll do that. blaugh hm..inte namn som jag kommer på ansikten till direkt.. *dålig på namn* sweatdrop går dom i sama klass?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 1:39 am
kureyuki prrnill kureyuki prrnill kureyuki prrnill kureyuki prrnill kureyuki yay ^^ *glad* jag är inte ensam!!! =D det är lite dött nu på skoltid här... *sitter på lektion* >.< Det är ganska dött här hemma också.. *ser sig omkring*. Jag har en konstig dag idag, börjar skolan 16.00 och slutar 16.50. sweatdrop nice =D ...jag började halv 9 och har lektion till 11.30 sedan lunch och sedan ska vi ut med båten i skolan >.< (marinbiologi) Åh, okej. Kul? Var går du nånstans?I lysekil ^^ själv då? umm.. *varnar* om jag skulle försvinna bara sådär...då har antagligen bateriet i datorn tagit slut *glömde laddaren hemma* sweatdrop Vilket år går du? Två av mina kompisar flyttade dit och började där nu. 3nodding nice...går tvåan ^^ (kommer nog försvinna snart isf kan du väl höra av dig via pm eller ngt XD) ...vilka är dina vänner då? ...om du nu vill säga det sweatdrop Sara och Emelie heter dom. 3nodding Okidoki. Jopp, I'll do that. blaugh hm..inte namn som jag kommer på ansikten till direkt.. *dålig på namn* sweatdrop går dom i sama klass? Jag tror det. sweatdrop En är blond och en är brunhårig iallafall, om det hjälper.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 3:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 4:52 am
Hej alla!!!!
Hejdå alla!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 4:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 5:03 am
Memmi89 Hej alla!!!! Hejdå alla!! sweatdrop vad menar du
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 6:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:14 am
And my heart is breaking just for you. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:28 am
alla mina saker bara försvinner gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 7:31 am
Valkyria86 alla mina saker bara försvinner gonk Yeah, det är nåt lagg just nu. Vågar inte ändra mina kläder förren detta är över >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|