|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:45 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Hey den där jackan är mitt liv! gonk sweatdrop Var glad att du inte förlorat den då Den finns ju inte i mitt inventory! *Gnälla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:47 am
Chibi Strawberry Den finns ju inte i mitt inventory! *Gnälla* Aha, du hade på dig den när den försvann.. o_o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:48 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Den finns ju inte i mitt inventory! *Gnälla* Aha, du hade på dig den när den försvann.. o_o` Ja precis som.. Kistune Mask, Red Phat Platform Sneakers, Coon Tail, Black Gloves, Black Skeleton Shirt, Reindeer Collar. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:49 am
Chibi Strawberry Ja precis som.. Kistune Mask, Red Phat Platform Sneakers, Coon Tail, Black Gloves, Black Skeleton Shirt, Reindeer Collar. gonk gonk Aj då, då förstår jag att du inte vill ändra din avatar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:50 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Ja precis som.. Kistune Mask, Red Phat Platform Sneakers, Coon Tail, Black Gloves, Black Skeleton Shirt, Reindeer Collar. gonk gonk Aj då, då förstår jag att du inte vill ändra din avatar Mhmm... crying PANIK PANIK!!! GE MIG MINA ITEMS DUMMA GAIA!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:52 am
Chibi Strawberry Mhmm... crying PANIK PANIK!!! GE MIG MINA ITEMS DUMMA GAIA!!! Lugn.. .___.` Om det är så många som har drabbats så kan dom bara inte strunta i det, dom kommer fixa det på nåt sätt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:53 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Mhmm... crying PANIK PANIK!!! GE MIG MINA ITEMS DUMMA GAIA!!! Lugn.. .___.` Om det är så många som har drabbats så kan dom bara inte strunta i det, dom kommer fixa det på nåt sätt.. Ja. Dom kommer fixa det för alla utom mig. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:54 am
Chibi Strawberry Ja. Dom kommer fixa det för alla utom mig. gonk Näh, fixar dom det så fixar dom det för alla sweatdrop Hej prrnill ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:55 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Ja. Dom kommer fixa det för alla utom mig. gonk Näh, fixar dom det så fixar dom det för alla sweatdrop Nej. Gaia gillar inte mig! De snor min älskade jacka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:57 am
Chibi Strawberry Nej. Gaia gillar inte mig! De snor min älskade jacka! sweatdrop Neh, dom tog väl bara slumpmässiga saker..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:59 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nej. Gaia gillar inte mig! De snor min älskade jacka! sweatdrop Neh, dom tog väl bara slumpmässiga saker.. De tog allt man har trade'at inom ett par dagar.. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 1:00 am
Chibi Strawberry De tog allt man har trade'at inom ett par dagar.. :\ Ja, dom "drar tillbaks tiden" så du inte får behålla det du fått dom senaste dagarna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 1:02 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry De tog allt man har trade'at inom ett par dagar.. :\ Ja, dom "drar tillbaks tiden" så du inte får behålla det du fått dom senaste dagarna That's evil. mad Kan dom inte spola fram mitt liv några år?... Och en annan persons liv också. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|