|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:37 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Uhh säkert. Jag ska räkna ihop hur mycket jag har förlorat. ninja Men min jacka går inte att ersätta! Den är speciell! Gör det.. sweatdrop Vad är/var så speciellt med den då? Och vad var det för jacka? Ehehe. Aja, får se om sakerna kommer tillbaka först, med tanke på att halva gaia har förlorat sina grejer. Den som min avatar har på sig..Har fått den av Filthy. >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:38 am
wää vad det tog tid att logga in på skolans datorer gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:39 am
Chibi Strawberry Ehehe. Aja, får se om sakerna kommer tillbaka först, med tanke på att halva gaia har förlorat sina grejer. Den som min avatar har på sig..Har fått den av Filthy. >__< Mjo, är det så många så kommer dom garanterat göra nåt åt det 3nodding Ahaa.. Oh, I see.. ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:39 am
jiminijon wää vad det tog tid att logga in på skolans datorer gonk neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:40 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Ehehe. Aja, får se om sakerna kommer tillbaka först, med tanke på att halva gaia har förlorat sina grejer. Den som min avatar har på sig..Har fått den av Filthy. >__< Mjo, är det så många så kommer dom garanterat göra nåt åt det 3nodding Ahaa.. Oh, I see.. ;p Japp. 3nodding Mhmmm. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jiminijon wää vad det tog tid att logga in på skolans datorer gonk neutral dom har instalerat ett nytt pogram så datorerna segar neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Japp. 3nodding Mhmmm. rolleyes Då är det nog inget att oroa sig för, bara en fråga om tid ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:41 am
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon wää vad det tog tid att logga in på skolans datorer gonk neutral dom har instalerat ett nytt pogram så datorerna segar neutral Våra datorer här är också übersega nu. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
aja lektionen är slut så jag måste dra ses!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon wää vad det tog tid att logga in på skolans datorer gonk neutral dom har instalerat ett nytt pogram så datorerna segar neutral Våra datorer här är också übersega nu. :\ ok synd men nu ska jag dra ses*hoppar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:42 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Japp. 3nodding Mhmmm. rolleyes Då är det nog inget att oroa sig för, bara en fråga om tid ^^` Får hoppas det. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:44 am
Hey den där jackan är mitt liv! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:44 am
Chibi Strawberry Hey den där jackan är mitt liv! gonk sweatdrop Var glad att du inte förlorat den då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|