|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:22 am
Chibi Strawberry Det har varit en rollback. Allt har typ bara försvunnit. Är jag den enda som inte förlorade nåt då? :/ Men har du inte sagt det till nån Mod? Dom borde väl kunna fixa det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:23 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Det har varit en rollback. Allt har typ bara försvunnit. Är jag den enda som inte förlorade nåt då? :/ Men har du inte sagt det till nån Mod? Dom borde väl kunna fixa det.. Njae. Min kompis har inte förlorat nåt heller.. Men jag har gjort det och jag vet att Filthy har gjort det.. Och Miradjii... Och enligt listan som finns i Questions and Feedback så har hundratals andra gaianer också gjort det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:24 am
Chibi Strawberry Njae. Min kompis har inte förlorat nåt heller.. Men jag har gjort det och jag vet att Filthy har gjort det.. Och Miradjii... Och enligt listan som finns i Questions and Feedback så har hundratals andra gaianer också gjort det. Åhå.. Men varför gjorde dom en Rollback över huvudtaget om alla bara drabbas illa av det? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:25 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Njae. Min kompis har inte förlorat nåt heller.. Men jag har gjort det och jag vet att Filthy har gjort det.. Och Miradjii... Och enligt listan som finns i Questions and Feedback så har hundratals andra gaianer också gjort det. Åhå.. Men varför gjorde dom en Rollback över huvudtaget om alla bara drabbas illa av det? :/ issa fick tillbaka de saker de hade förlorat. :\ Inventory har strulat i flera dagar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:26 am
Chibi Strawberry Vissa fick tillbaka de saker de hade förlorat. :\ Inventory har strulat i flera dagar. Så dom gjorde ett par människor glada, medans en massa andra fick lida.. Smaaart Lanzer.. -___-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:26 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Vissa fick tillbaka de saker de hade förlorat. :\ Inventory har strulat i flera dagar. Så dom gjorde ett par människor glada, medans en massa andra fick lida.. Smaaart Lanzer.. -___- Nja. Vi får nog tillbaka våra grejer nån gång. Annars har jag förlorat mer än 10k. -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:28 am
Chibi Strawberry Nja. Vi får nog tillbaka våra grejer nån gång. Annars har jag förlorat mer än 10k. -.- Hoppas det.. Nåja, efter skolan får jag nog se om jag vunnit budet på Angelic Pendant:en Om inte någon här inne läser det jag skrivit, och bjuder högre för att vara taskig gonk scream sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:29 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nja. Vi får nog tillbaka våra grejer nån gång. Annars har jag förlorat mer än 10k. -.- Hoppas det.. Nåja, efter skolan får jag nog se om jag vunnit budet på Angelic Pendant:en Om inte någon här inne läser det jag skrivit, och bjuder högre för att vara taskig gonk scream sweatdrop gonk Det vore väldigt taskigt. Nåja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:30 am
Chibi Strawberry gonk Det vore väldigt taskigt. Nåja.. Skulle det hända så kan du få låna den jag har runt halsen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:30 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry gonk Det vore väldigt taskigt. Nåja.. Skulle det hända så kan du få låna den jag har runt halsen ^^ Tack tack. ^^;; Fast jag tänker inte ändra min avatar före jag fått mina saker tillbaka. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:31 am
Chibi Strawberry Tack tack. ^^;; Fast jag tänker inte ändra min avatar före jag fått mina saker tillbaka. xp Ok ;p Men då kan du ju säga till när (om) du fått tillbaks dina saker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:32 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Tack tack. ^^;; Fast jag tänker inte ändra min avatar före jag fått mina saker tillbaka. xp Ok ;p Men då kan du ju säga till när (om) du fått tillbaks dina saker Säg inte om! Får jag inte tillbaka dom så lämnar jag gaia! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:33 am
Chibi Strawberry Säg inte om! Får jag inte tillbaka dom så lämnar jag gaia! gonk Neje gonk Om det bara var 10k så kan jag sälja nåt och ge det till dig, inte ska du lämna Gaia .____.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:34 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Säg inte om! Får jag inte tillbaka dom så lämnar jag gaia! gonk Neje gonk Om det bara var 10k så kan jag sälja nåt och ge det till dig, inte ska du lämna Gaia .____.` Uhh säkert. Jag ska räkna ihop hur mycket jag har förlorat. ninja Men min jacka går inte att ersätta! Den är speciell!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:36 am
Chibi Strawberry Uhh säkert. Jag ska räkna ihop hur mycket jag har förlorat. ninja Men min jacka går inte att ersätta! Den är speciell! Gör det.. sweatdrop Vad är/var så speciellt med den då? Och vad var det för jacka?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|