|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:08 am
Vadå? ._. *Stressar ihjäl sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:08 am
Chibi Strawberry Vadå? ._. *Stressar ihjäl sig* Hur är det? .__.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:09 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Vadå? ._. *Stressar ihjäl sig* Hur är det? .__.` Inge bra!! Jag kan inte lära mig två okända låtar och driva mitt eget företag!! Jag får panik! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:10 am
Chibi Strawberry Inge bra!! Jag kan inte lära mig två okända låtar och driva mitt eget företag!! Jag får panik! gonk Oh, det lät verkligen inte bra.. Uhm, från en sak till en annan.. Hur mycket är kvar tills du kan köpa Angelic Pendant?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:11 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Inge bra!! Jag kan inte lära mig två okända låtar och driva mitt eget företag!! Jag får panik! gonk Oh, det lät verkligen inte bra.. Uhm, från en sak till en annan.. Hur mycket är kvar tills du kan köpa Angelic Pendant? .___.; Typ 6k. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:11 am
sweatdrop Aj då.. Du har inte så mycket alltså?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:12 am
Nightmare Asura sweatdrop Aj då.. Du har inte så mycket alltså? 2,6k ._.; Men spelar roll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:14 am
Chibi Strawberry 2,6k ._.; Men spelar roll. Jag har lagt ett bud på en Angelic Pendant i Marketplace, det är kvar 7 timmar tills tiden är ute.. Om jag vinner den så får du den ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:15 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry 2,6k ._.; Men spelar roll. Jag har lagt ett bud på en Angelic Pendant i Marketplace, det är kvar 7 timmar tills tiden är ute.. Om jag vinner den så får du den ^^` Varför ska jag få den? ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:16 am
Chibi Strawberry Varför ska jag få den? ._.; Tja.. Mest kanske för att jag är för snäll.. sweatdrop Men jag tycker också synd om dig, så..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:17 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Varför ska jag få den? ._.; Tja.. Mest kanske för att jag är för snäll.. sweatdrop Men jag tycker också synd om dig, så.. Ahh. :\ Varför tycker du synd om mig? ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:18 am
Chibi Strawberry Ahh. :\ Varför tycker du synd om mig? ._.; Men, det är ju jobbigt att inte kunna köpa det man vill ha, för att man inte har råd.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:19 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Ahh. :\ Varför tycker du synd om mig? ._.; Men, det är ju jobbigt att inte kunna köpa det man vill ha, för att man inte har råd.. gonk Wähh. Jag är mest störd för att typ allt jag har på min avatar är borta. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:20 am
Chibi Strawberry Wähh. Jag är mest störd för att typ allt jag har på min avatar är borta. :\ Varför? o_O`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:21 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Wähh. Jag är mest störd för att typ allt jag har på min avatar är borta. :\ Varför? o_O` Det har varit en rollback. Allt har typ bara försvunnit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|