|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:04 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare .. Visa barmhärtighet xp gonk Knappast stare Sååå farligt var det väl inte? gonk .. Det var ju bara en kyssMED EN KILLE! scream Men gud vad du överdriver -___- Skulle jag bli kysst av en tjej skulle jag inte hålla på och döda henneDet är för att ni tjejer är snällare stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:05 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare .. Visa barmhärtighet xp gonk Knappast stare Sååå farligt var det väl inte? gonk .. Det var ju bara en kyssMED EN KILLE! scream Men gud vad du överdriver -___- Skulle jag bli kysst av en tjej skulle jag inte hålla på och döda henneDet är för att ni tjejer är snällare stare .. Inte alla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:06 pm
*Piper lite försikigt åt Valgav* Men, ta det lugnt~! Du har ju sönder taket om du ska hålla på såhär! ... Ajje. >_O;; *Gnuggar sig i huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:06 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare .. Visa barmhärtighet xp gonk Knappast stare Sååå farligt var det väl inte? gonk .. Det var ju bara en kyssMED EN KILLE! scream Men gud vad du överdriver -___- Skulle jag bli kysst av en tjej skulle jag inte hålla på och döda henneDet är för att ni tjejer är snällare stare .. Inte allaMen dom flesta,som du rolleyes gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:07 pm
Valgarv Men dom flesta,som du rolleyes gonk Jag är inte snäll, jag är elak :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:08 pm
Petsy Valgarv Men dom flesta,som du rolleyes gonk Jag är inte snäll, jag är elak :3Du är väldigt snäll gonk Kolla på din björn pyjamas liksom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:09 pm
Valgarv Petsy Valgarv Men dom flesta,som du rolleyes gonk Jag är inte snäll, jag är elak :3Du är väldigt snäll gonk Kolla på din björn pyjamas liksom! Ja, vadå då? Jag är en Grizzly björn, som äter människor domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:10 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Men dom flesta,som du rolleyes gonk Jag är inte snäll, jag är elak :3Du är väldigt snäll gonk Kolla på din björn pyjamas liksom! Ja, vadå då? Jag är en Grizzly björn, som äter människor domokun ...Yeeeah..Riiight..Men nu ska jag sova..*Kastar in Kyuu bland hyllorna* I will deal with you tomorrow.. scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:11 pm
"Tjejer är snällare"? ... Vad är det för generalisering? Det är inte jag som håller på och bankar på folk här. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:11 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Men dom flesta,som du rolleyes gonk Jag är inte snäll, jag är elak :3Du är väldigt snäll gonk Kolla på din björn pyjamas liksom! Ja, vadå då? Jag är en Grizzly björn, som äter människor domokun ...Yeeeah..Riiight..Men nu ska jag sova..*Kastar in Kyuu bland hyllorna* I will deal with you tomorrow.. scream ._. ... Okej då, jag är en teddybjörn, som man MÅSTE krama scream whee Sova? jaha.. god natt :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:12 pm
Kyuu "Tjejer är snällare"? ... Vad är det för generalisering? Det är inte jag som håller på och bankar på folk här. xd Stfu,lover boy! scream gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:13 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Men dom flesta,som du rolleyes gonk Jag är inte snäll, jag är elak :3Du är väldigt snäll gonk Kolla på din björn pyjamas liksom! Ja, vadå då? Jag är en Grizzly björn, som äter människor domokun ...Yeeeah..Riiight..Men nu ska jag sova..*Kastar in Kyuu bland hyllorna* I will deal with you tomorrow.. scream ._. ... Okej då, jag är en teddybjörn, som man MÅSTE krama scream whee Sova? jaha.. god natt :3*Kramar* God natt <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:14 pm
*Tejpar ihop de trasiga hyllorna igen* Vad blir alla så sura på mig för? ;_; All I ever asked for was love~! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:14 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Men dom flesta,som du rolleyes gonk Jag är inte snäll, jag är elak :3Du är väldigt snäll gonk Kolla på din björn pyjamas liksom! Ja, vadå då? Jag är en Grizzly björn, som äter människor domokun ...Yeeeah..Riiight..Men nu ska jag sova..*Kastar in Kyuu bland hyllorna* I will deal with you tomorrow.. scream ._. ... Okej då, jag är en teddybjörn, som man MÅSTE krama scream whee Sova? jaha.. god natt :3*Kramar* God natt <.< *Kramar tillbaks och går och lägger sig i sitt ide*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|