Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 117 118 119 120 121 122 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

DarkKenn

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 5:55 am

The Forbidden Angel
DarkKenn
Darlaa
On my mind: gister w��r de stad ingeweest met en vriendin, XD
Vanavond naar de bios, kortingskaartjes, weet iemand nog en leuke film?

Snitzelparadijs!

Neeee! ... niet gezien maar deze lijke me zoiezo wel ok;
Cinderella man, A sound of Thunder, The skeleton key, en
Mr. & Mrs. Smith is leuk (toevallig wel gezien),

Mr&Mrs smith is ook leuk ya, (ook gezien) , The skeleton key is echt de saaiste en stomste film die d'r is......
De trailer laat ongeveer het leukste van de film zien, voorderest is het allemaal bullshit. Viel gewoon in slaap tijdens die film eek .
Land of the dead is trouwens ook heel vet, het is een soort dawn of the dead, alleen dan met een ander verhaal in een andere tijd, best leuk en spannend xp
PostPosted: Tue Oct 04, 2005 6:12 am

On my mind: Ik word gek van deze ***computer, alsie nog een keer een foutmelding geeft doe ik mezelf nog wat!

ButtonFly

Elfinzu

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 8:18 am

DAT IK NU ZIT TE VASTEN! razz En ik voel me wel blij want nu voel ik hoe een arme voelt ik mag pas over 2 uur eten.
PostPosted: Tue Oct 04, 2005 9:03 am

Elfinzu
En ik voel me wel blij
Wtf 0.o, sinds wanneer voelt een arme zich blij?

ButtonFly

Elfinzu

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 9:27 am

ButtonFly
Elfinzu
En ik voel me wel blij
Wtf 0.o, sinds wanneer voelt een arme zich blij?

Ik voel me zo blij omdat ik nu eindelijk weet hoe een arme voelt en denkt dat geeft je aan ander gevoel tuurlijk voelt een arme zich niet blij!
PostPosted: Tue Oct 04, 2005 2:10 pm

Waarom denken mensen dat ik zeeen met tijd heb? Okay, ik heb dan nog geen stage, maak vrij vaak werkstukken maar hallo.... wat een gezeur de hele tijd aan mijn kop!
'Kun je even reageren in die RPG?'
'Kun je even een hoofdstuk schrijven?'
'Kun je even een tekening voor me maken?'
'Kun je even NOG EEN KEER reageren in die RPG?'
'Ach, als je niets te doen hebt, kun je dan even....'

Helaas mensen, ik heb een leven!

(Voor iemand zich aangesproken voelt, dit is wat er BUITEN de Guild gebeurt. Kun je nagaan wat ik er dus nog van Gaia bij krijg.... en nee mensen, ik verkoop de Guild niet! Wat je bod ook is!)

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 2:17 pm

kittyocean
Waarom denken mensen dat ik zeeen met tijd heb? Okay, ik heb dan nog geen stage, maak vrij vaak werkstukken maar hallo.... wat een gezeur de hele tijd aan mijn kop!

(Voor iemand zich aangesproken voelt, dit is wat er BUITEN de Guild gebeurt. Kun je nagaan wat ik er dus nog van Gaia bij krijg.... en nee mensen, ik verkoop de Guild niet! Wat je bod ook is!)

Cool down kitty! Take it easy, dan wachten ze maar wat langer gaan ze ook niet dood van wink
PostPosted: Tue Oct 04, 2005 2:20 pm

On my mind; Uhm Angeltje super verliefd op vriendjelief biggrin heart hihi ^^

The Forbidden Angel

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Oct 04, 2005 2:41 pm

DarkKenn
The Forbidden Angel
DarkKenn
Darlaa

Snitzelparadijs!

Mr&Mrs smith is ook leuk ya, (ook gezien) , The skeleton key is echt de saaiste en stomste film die d'r is......
De trailer laat ongeveer het leukste van de film zien, voorderest is het allemaal bullshit. Viel gewoon in slaap tijdens die film eek .
Land of the dead is trouwens ook heel vet, het is een soort dawn of the dead, alleen dan met een ander verhaal in een andere tijd, best leuk en spannend xp

ben toch naar de skeleton key geweest... ja meisjes voor meisjes he sweatdrop
*post verder in de film topic ^_^'*
PostPosted: Tue Oct 04, 2005 9:22 pm

Darlaa
DarkKenn
The Forbidden Angel
DarkKenn
Darlaa

Snitzelparadijs!

ben toch naar de skeleton key geweest... ja meisjes voor meisjes he sweatdrop
*post verder in de film topic ^_^'*

Hehe zo hoort het toch blaugh

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 1:55 am

The Forbidden Angel
kittyocean

Cool down kitty! Take it easy, dan wachten ze maar wat langer gaan ze ook niet dood van wink

Dat is het um juist! Mensen denken dat iedereen gelijk voor ze klaarstaan en kunnen juist niet wachten! Geduld mensen, geduld! Ik doe het wanneer ik er tijd voor heb! Of ze nou vandaag dat mailtje krijgen of morgen, wat is daar nu zo erg aan? Ja, duurde het nu een maand, dan mogen ze klagen, maar wat is 24 uur nou? En zeker als je iets krijgt zoals een tekening. Zeg je dat je het voor ze doet, en dan gaan ze elk moment van de dag dat ze online zijn vragen of ik het al gemaakt heb!
You'll get it when you'll get it! *breathes in and out*

Bedankt voor het luisteren naar mij ^_^ Dat vermindert al gelijk wat stress!
PostPosted: Wed Oct 05, 2005 5:30 am

kittyocean
Dat is het um juist! Mensen denken dat iedereen gelijk voor ze klaarstaan en kunnen juist niet wachten! Geduld mensen, geduld! Ik doe het wanneer ik er tijd voor heb! Of ze nou vandaag dat mailtje krijgen of morgen, wat is daar nu zo erg aan? Ja, duurde het nu een maand, dan mogen ze klagen, maar wat is 24 uur nou? En zeker als je iets krijgt zoals een tekening. Zeg je dat je het voor ze doet, en dan gaan ze elk moment van de dag dat ze online zijn vragen of ik het al gemaakt heb!

voor de dingen binnen de guild kun je ook mods inschakelen wink

number_17

Uumie-chan

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 5:32 am

number_17
kittyocean

voor de dingen binnen de guild kun je ook mods inschakelen wink

Seconded! biggrin

On my mind: Straks naar studentenvereniging YAY whee En heb honger, maar geen zin om eten te zoeken...

Enenenenen I heart mijn lippiercing!
PostPosted: Wed Oct 05, 2005 5:32 am

on my mind:
- nog wat hw maken
- zaterdag werken XD
- zondag misschien maar antwerpen
- maandag toch naar school..
- gister wat later opgebleven door een kei leuk feestje van een (gaia) vriend van me
- mis mijn vriendin
- besteed weer meer tijd aan gamen als de afgelopen maanden, het voornaamste spel dat ik speel: Unreal tournament 2004.

number_17

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed Oct 05, 2005 9:30 am

ON my mind..
>< Tis alweer oktober... mensen weet je hoe snel het eigenlijk gaat??
*Is heeeeeeeeeeeeeel hard aan het hopen*

EDIT: *heeft btw een muts over der kop getrokken, want mun haar wil niet vandaag*
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 117 118 119 120 121 122 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games