|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:42 pm
Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* : eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:43 pm
prrnill Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk sweatdrop Nädå, ska inte göra det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:45 pm
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk sweatdrop Nädå, ska inte göra det. phew.. *känner sig lättad* Jag ska inte kramas mer, jag lovar. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:46 pm
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk sweatdrop Nädå, ska inte göra det. phew.. *känner sig lättad* Jag ska inte kramas mer, jag lovar. sweatdrop Bara en speciell person får krama mig. 3nodding (Och peta på mig) ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:48 pm
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk sweatdrop Nädå, ska inte göra det. phew.. *känner sig lättad* Jag ska inte kramas mer, jag lovar. sweatdrop Bara en speciell person får krama mig. 3nodding (Och peta på mig) ninja Aah, jag förstår. 3nodding Samma här också.. Fast, han är bortrest nu. sad *snyftar tyst*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:49 pm
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk sweatdrop Nädå, ska inte göra det. phew.. *känner sig lättad* Jag ska inte kramas mer, jag lovar. sweatdrop Bara en speciell person får krama mig. 3nodding (Och peta på mig) ninja Aah, jag förstår. 3nodding Samma här också.. Fast, han är bortrest nu. sad *snyftar tyst* Aaw... sad Vet hur det känns när dom är bortresta... Jobbigt. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:50 pm
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk sweatdrop Nädå, ska inte göra det. phew.. *känner sig lättad* Jag ska inte kramas mer, jag lovar. sweatdrop Bara en speciell person får krama mig. 3nodding (Och peta på mig) ninja Aah, jag förstår. 3nodding Samma här också.. Fast, han är bortrest nu. sad *snyftar tyst* Aaw... sad Vet hur det känns när dom är bortresta... Jobbigt. >_< Räcker med att han bor 20 mil ifrån mig i vanliga fall.. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:52 pm
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk sweatdrop Nädå, ska inte göra det. phew.. *känner sig lättad* Jag ska inte kramas mer, jag lovar. sweatdrop Bara en speciell person får krama mig. 3nodding (Och peta på mig) ninja Aah, jag förstår. 3nodding Samma här också.. Fast, han är bortrest nu. sad *snyftar tyst* Aaw... sad Vet hur det känns när dom är bortresta... Jobbigt. >_< Räcker med att han bor 20 mil ifrån mig i vanliga fall.. cry Och jag som trodde jag hade det jobbigt med 16 mil. sweatdrop Stackare... sad *Kramar av sympati*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:54 pm
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill *smyger in* stackars katt..*mumlar för sig själv* ninja *Funderar på att hämnas för kramen* eek *kyper ihop* Döda mig inte.. gonk sweatdrop Nädå, ska inte göra det. phew.. *känner sig lättad* Jag ska inte kramas mer, jag lovar. sweatdrop Bara en speciell person får krama mig. 3nodding (Och peta på mig) ninja Aah, jag förstår. 3nodding Samma här också.. Fast, han är bortrest nu. sad *snyftar tyst* Aaw... sad Vet hur det känns när dom är bortresta... Jobbigt. >_< Räcker med att han bor 20 mil ifrån mig i vanliga fall.. cry Och jag som trodde jag hade det jobbigt med 16 mil. sweatdrop Stackare... sad *Kramar av sympati* Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:56 pm
prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:57 pm
Nightmare Asura prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee Jo.. lär dock ta ett tag för mig, jag är ju inte direkt gammal. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:58 pm
prrnill Nightmare Asura prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee Jo.. lär dock ta ett tag för mig, jag är ju inte direkt gammal. sweatdrop Hur gammal är du och din käraste då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 11:59 pm
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee Jo.. lär dock ta ett tag för mig, jag är ju inte direkt gammal. sweatdrop Hur gammal är du och din käraste då? Jag fyller 15 och han fyller 18. whee I oktober båda två dock. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:02 am
prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee Jo.. lär dock ta ett tag för mig, jag är ju inte direkt gammal. sweatdrop Hur gammal är du och din käraste då? Jag fyller 15 och han fyller 18. whee I oktober båda två dock. xp Oj... sweatdrop Tre år mellan er också. Jag fyller 17 (25:e augusti) och hon fyller 14 (7:e augusti). 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 27, 2004 12:03 am
Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Nightmare Asura prrnill Hah.. 16 mil är ju rena lyxen sweatdrop Men men, vi har ju fixat det än så länge, iallafall. 3nodding Mm. sweatdrop Vore kul om man kunde flytta ihop nån dag. whee Jo.. lär dock ta ett tag för mig, jag är ju inte direkt gammal. sweatdrop Hur gammal är du och din käraste då? Jag fyller 15 och han fyller 18. whee I oktober båda två dock. xp Oj... sweatdrop Tre år mellan er också. Jag fyller 17 (25:e augusti) och hon fyller 14 (7:e augusti). 3nodding Och ni fyller också samma månad.. Scaaryy. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|