|
|
|
|
Posted: Fri Nov 27, 2009 10:55 am
nee stare rede: je hoeft niet gelijk te posten wanneer je kan, je kan ook afwachten en kijken wat iemand anders antwoord is... stare
wat voor vraag moet ik stellen? ik weet er geen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 1:38 am
Stel een vraag over taarten!!
Hoe lang kan jij je adem in houden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 1:41 am
Niet langer dan 11 seconden. icon_sweatdrop.gif Ik heb astma, vandaar. icon_rolleyes.gif
Humm... Een vraag over taarten..
Welke taart vind jij het lekkerst ? Ikzelf vind slagroomtaart het lekkerst ! Hmmm..~ *O*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 1:42 am
(( Okee, dit heb ik de hele tijd ! Steeds als ik iets post dan kom ik boven aan ! Terwijl ik onder aan hoor... heeft iemand anders dit ook ? D: ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 2:21 am
moccah taart =D
Wanneer heb je voor het eerst berenburg gehad?
(naja ik kom niet helemaal bovenaan te staan, maar wel direct onder jou)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 6:09 am
the demon illidan moccah taart =D Wanneer heb je voor het eerst berenburg gehad? (naja ik kom niet helemaal bovenaan te staan, maar wel direct onder jou) Ik heb het ook, zal wel een sitewide glitch zijn. Ik ken helaas een berenburg niet. Wat is dat? (en dat is ook gelijk mijn vraag XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 30, 2009 8:18 am
Piika Piika (( Okee, dit heb ik de hele tijd ! Steeds als ik iets post dan kom ik boven aan ! Terwijl ik onder aan hoor... heeft iemand anders dit ook ? D: )) Ja, heb ik ook, daarom quote ik de post zodat er toch nog een beetje te zien is wie de laatste is XP De laatste vraag was wat een beerenburg ofzo is? XD Ik ken het niet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 30, 2009 10:03 am
kittyocean Ik heb het ook, zal wel een sitewide glitch zijn. Ik ken helaas een berenburg niet. Wat is dat? (en dat is ook gelijk mijn vraag XP) A: Berenburg is een alcohol houdende drank. Het komt eigenlijk uit noord-holland, maar is vooral populair in friesland. Ik kan het zeker aanraden =D ook goed te mixen met cola. V: Heb je vroeger natuurkunde op school gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 12:35 am
the demon illidan kittyocean Ik heb het ook, zal wel een sitewide glitch zijn. Ik ken helaas een berenburg niet. Wat is dat? (en dat is ook gelijk mijn vraag XP) A: Berenburg is een alcohol houdende drank. Het komt eigenlijk uit noord-holland, maar is vooral populair in friesland. Ik kan het zeker aanraden =D ook goed te mixen met cola. V: Heb je vroeger natuurkunde op school gehad? Yup, and I failed horribly XD Was blij toen ik het kon laten vallen (oh, en ik drink geen alcohol, maar bedankt voor de tip!!) Hoe zijn jouw buren? Heb je er contact mee? Of zijn het zulke idioten... (zoals bij ons aan 1 kant: 'Zooo, ons paadje is schoon!! Dat de buren nu alles hebben is niet mijn probleem!')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 1:16 pm
Lang genoeg om 20 meter onderwater te zwemmen ^_^
Vind jij de tijd ook zo snel gaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 12:07 am
Zakou Nenharma Lang genoeg om 20 meter onderwater te zwemmen ^_^ Vind jij de tijd ook zo snel gaan? A: eigenlijk wel, zolang je er niet op lwt gaat de tijd wel erg snel... V: wat vind jij van het verbod op de aanbouw van nieuwe minaretten in Zwitserland?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 1:30 pm
Ik vind dat er niet te veel religieuze gebouwen moeten zijn, van welke religie dan ook. 5 kerken, 5 moskeeen... en een minaret mag er ook in een gelijke verhouding zijn. Maar niet van alles 30 ofzo, wat heeft dat voor zin?
Zou de postvolgorde weer eindelijk goed zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|