|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:40 pm
Kyuu Petsy Kyuu Petsy Kyuu Hey, du får vänta tills jag är klar med honom, Petsy. >:O *Petar på Valgav* heart Jag såg honom först! scream Jag tacklade honom först! Òw< <.< .. Nähä!!Joh-- OHERREGUD TITTA!! O_O *Pekar bakom Petsy* *Rycker med sig Valgav och springer* @w@;; eek gonk *Pip röst* Ieeeek!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:41 pm
Kyuu Petsy Kyuu Petsy Kyuu Hey, du får vänta tills jag är klar med honom, Petsy. >:O *Petar på Valgav* heart Jag såg honom först! scream Jag tacklade honom först! Òw< <.< .. Nähä!!Joh-- OHERREGUD TITTA!! O_O *Pekar bakom Petsy* *Rycker med sig Valgav och springer* @w@;; *Fångar med lasso* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:47 pm
Petsy Kyuu Petsy Kyuu Petsy Kyuu Hey, du får vänta tills jag är klar med honom, Petsy. >:O *Petar på Valgav* heart Jag såg honom först! scream Jag tacklade honom först! Òw< <.< .. Nähä!!Joh-- OHERREGUD TITTA!! O_O *Pekar bakom Petsy* *Rycker med sig Valgav och springer* @w@;; *Fångar med lasso* domokun *CRASH, rullrull, DUNS* ... *Har landat i en hög på marken, ihopkrånglad med Valgav och - av en ren händelse - med deras läppar sammanpressade i en ofrivillig kyss* O.O;; ((Intriger! WOO! XB))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:49 pm
Kyuu Petsy Kyuu Petsy Kyuu Petsy Kyuu Hey, du får vänta tills jag är klar med honom, Petsy. >:O *Petar på Valgav* heart Jag såg honom först! scream Jag tacklade honom först! Òw< <.< .. Nähä!!Joh-- OHERREGUD TITTA!! O_O *Pekar bakom Petsy* *Rycker med sig Valgav och springer* @w@;; *Fångar med lasso* domokun *CRASH, rullrull, DUNS* ... *Har landat i en hög på marken, ihopkrånglad med Valgav och - av en ren händelse - med deras läppar sammanpressade i en ofrivillig kyss* O.O;; ((Intriger! WOO! XB)) eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek eek ...*Twitch*...*Twitch*...*Twitch* eek Edit: ((YOUR EVIL!!! gonk ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:52 pm
*Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:55 pm
.. *Visslar oskyldigt* Ehhh.. Det var inte mitt fel gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:56 pm
Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:58 pm
@.@;;;; *Signalerar med teckenspråk att det inte är särskilt lätt att skrika när man inte kan andas* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:58 pm
Valgarv Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare .. Visa barmhärtighet xp gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:59 pm
Kyuu @.@;;;; *Signalerar med teckenspråk att det inte är särskilt lätt att skrika när man inte kan andas* gonk *Slår han upp i taket och sen ner i marken,och fortsätter så* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:00 pm
Petsy Valgarv Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare .. Visa barmhärtighet xp gonk Knappast stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:01 pm
Valgarv Petsy Valgarv Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare .. Visa barmhärtighet xp gonk Knappast stare Sååå farligt var det väl inte? gonk .. Det var ju bara en kyss
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:01 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare .. Visa barmhärtighet xp gonk Knappast stare Sååå farligt var det väl inte? gonk .. Det var ju bara en kyssMED EN KILLE! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 3:02 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Kyuu *Sätter sig upp och blir plötsligt en chibi, med stora rosa rodnader på kinderna* Oohohoho! Nejmen Valgav då~! heart 4laugh *Viftar med handen och fnissar hysteriskt* X3 *Skjuter ut tungan runt Kyuu's hals och stryper honom* scream scream scream I WANT TO HEAR YOU SCREAM!! Pet: Jag tar hand om dig senare..*Mummel* stare .. Visa barmhärtighet xp gonk Knappast stare Sååå farligt var det väl inte? gonk .. Det var ju bara en kyssMED EN KILLE! scream Men gud vad du överdriver -___- Skulle jag bli kysst av en tjej skulle jag inte hålla på och döda henne
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|