|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:08 pm
Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Yes!Set up and knock down! xd PWN3D!!*Peka och skrattar åt* Jag som erbjöd dig en puss och allt! ;_; *Sätter sig och knaprar på en kaka i sorgsen ensamhet* crying ...Du är läskig!*Pekar på* gonk Du är elak! *Lipar åt* >o< *Skjuter ut min egen tunga och slickar Kyuu över kinden* Jag vet 4laugh O____o;; ... Wow. Du måste vara en hejare på att kyssas. xd *Viftar lite med tungan mot Kyuu* xd You never know
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:09 pm
Sött ^^ *Har en Bear Pajamas men orkar inte ta på den* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:10 pm
Valgarv Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Yes!Set up and knock down! xd PWN3D!!*Peka och skrattar åt* Jag som erbjöd dig en puss och allt! ;_; *Sätter sig och knaprar på en kaka i sorgsen ensamhet* crying ...Du är läskig!*Pekar på* gonk Du är elak! *Lipar åt* >o< *Skjuter ut min egen tunga och slickar Kyuu över kinden* Jag vet 4laugh O____o;; ... Wow. Du måste vara en hejare på att kyssas. xd *Viftar lite med tungan mot Kyuu* xd You never know o.o;; ... *Slår knut på tungan* >:B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:10 pm
Nightmare Asura Sött ^^ *Har en Bear Pajamas men orkar inte ta på den* gonk Men inte vilken Nalle som helst.. det är.. *trumvirvel* .. Super nalle! ninja .. Heh.. Tack^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:11 pm
Petsy Men inte vilken Nalle som helst.. det är.. *trumvirvel* .. Super nalle! ninja .. Heh.. Tack^^ o_o Vad kan super Nalle göra då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:12 pm
Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Yes!Set up and knock down! xd PWN3D!!*Peka och skrattar åt* Jag som erbjöd dig en puss och allt! ;_; *Sätter sig och knaprar på en kaka i sorgsen ensamhet* crying ...Du är läskig!*Pekar på* gonk Du är elak! *Lipar åt* >o< *Skjuter ut min egen tunga och slickar Kyuu över kinden* Jag vet 4laugh O____o;; ... Wow. Du måste vara en hejare på att kyssas. xd *Viftar lite med tungan mot Kyuu* xd You never know o.o;; ... *Slår knut på tungan* >:B gonk domokun *Biter av den och ny växer ut* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Petsy Men inte vilken Nalle som helst.. det är.. *trumvirvel* .. Super nalle! ninja .. Heh.. Tack^^ o_o Vad kan super Nalle göra då? .. Allt! *Super hjälte/nalle pose*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nightmare Asura Sött ^^ *Har en Bear Pajamas men orkar inte ta på den* gonk Men inte vilken Nalle som helst.. det är.. *trumvirvel* .. Super nalle! ninja .. Heh.. Tack^^ Påminner mig om när jag var den fantastiske superhjälten Star Bear i nån tråd, nån gång... XPHey, fungerar profilsidan nu? o_o;; Jag kunde inte ändra min avatar förut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:13 pm
Petsy .. Allt! *Super hjälte/nalle pose* Ooh.. Aah.. Flyga?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:13 pm
Kyuu Petsy Nightmare Asura Sött ^^ *Har en Bear Pajamas men orkar inte ta på den* gonk Men inte vilken Nalle som helst.. det är.. *trumvirvel* .. Super nalle! ninja .. Heh.. Tack^^ Påminner mig om när jag var den fantastiske superhjälten Star Bear i nån tråd, nån gång... XPHey, fungerar profilsidan nu? o_o;; Jag kunde inte ändra min avatar förut. It does :3 Du fråga inte mig,men ändå <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:14 pm
Nightmare Asura Petsy .. Allt! *Super hjälte/nalle pose* Ooh.. Aah.. Flyga? <.< .. *Ställer sig på en stol, hoppar, försöker flyga, faller* gonk Uhm.. Inte ens den mäktiga super Nalle klarar av en sån sak! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:15 pm
Petsy <.< .. *Ställer sig på en stol, hoppar, försöker flyga, faller* gonk Uhm.. Inte ens den mäktiga super Nalle klarar av en sån sak! gonk Aaw .___.` Men men, nu måste jag gå på riktigt.. Ses imorgon.. gonk *Kramar Petsy, Valgarv och Kyuu i en gruppkram* ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:16 pm
Nightmare Asura Petsy <.< .. *Ställer sig på en stol, hoppar, försöker flyga, faller* gonk Uhm.. Inte ens den mäktiga super Nalle klarar av en sån sak! gonk Aaw .___.` Men men, nu måste jag gå på riktigt.. Ses imorgon.. gonk *Kramar Petsy, Valgarv och Kyuu i en gruppkram* ^^` Inte gruppkram! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|