|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:54 pm
Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun ... *Kommer inridande på en regnbågsmönstrad jättefågel* DAAH~!! heart ... *Kyuu måste alltid vara värst* ninja Oh yeah?! scream *Har en egen theme song som spelas* stressed Jasså? Men JAG har... öh.. Jag har både en egen theme song och en introduktions-FMV-sekvens! >:O ...Well i don't care :0 GASP! *Pwn3d* XO Yes!Set up and knock down! xd PWN3D!!*Peka och skrattar åt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:54 pm
Haha, du kan inte ta mig.. *Reta* o_<`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:55 pm
Nightmare Asura Valgarv Kanske 5 pers om inte mer..^^ Nice ^^` Om jag visste hur dom såg ut så kunde jag rita av dom.. ;p Haha,ska säga det åt dom så kanske jag kan ta kort på dom XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bah, Kyuu har alltid lite reservkärlek till folk som han inte känner. :B ... Vill du ha en puss? 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Haha, du kan inte ta mig.. *Reta* o_<` Ska vi slå vad..? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:56 pm
Valgarv Haha,ska säga det åt dom så kanske jag kan ta kort på dom XD Gör det! ^^ Gärna alla på ett kort
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:56 pm
Nja, det låter farligt.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:57 pm
Kyuu Bah, Kyuu har alltid lite reservkärlek till folk som han inte känner. :B ... Vill du ha en puss? 4laugh heart ...Nej tack,jag mår bra eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:57 pm
Nightmare Asura Nja, det låter farligt.. sweatdrop ._. .. Varför retas du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:58 pm
Nightmare Asura Valgarv Haha,ska säga det åt dom så kanske jag kan ta kort på dom XD Gör det! ^^ Gärna alla på ett kort Det kan nog ordnas ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy ._. .. Varför retas du då? För att jag är barnslig.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Yes!Set up and knock down! xd PWN3D!!*Peka och skrattar åt* Jag som erbjöd dig en puss och allt! ;_; *Sätter sig och knaprar på en kaka i sorgsen ensamhet* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:59 pm
Nightmare Asura Petsy ._. .. Varför retas du då? För att jag är barnslig.. gonk Jaha.. sweatdrop .. *Börjar jaga* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:59 pm
Excellent! ^^ Oh, och säg åt dom att vara så personliga som möjligt. Så inte alla står och ser ut som statyer.. .___.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 2:00 pm
Kyuu Valgarv Yes!Set up and knock down! xd PWN3D!!*Peka och skrattar åt* Jag som erbjöd dig en puss och allt! ;_; *Sätter sig och knaprar på en kaka i sorgsen ensamhet* crying ...Du är läskig!*Pekar på* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|