|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:42 pm
Nästan alltid.. *Går till godishyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:43 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee *Kasta blommor till och visslar lite* >.> ^^Oooh,fanclub <.< Japp <.< 3nodding *Peace* ^^ v *Se sig om* .. Inga fler som är med i fancluben? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:43 pm
Jag har en fanclub i Åkersberga, eller hur Val?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:44 pm
Nightmare Asura Nästan alltid.. *Går till godishyllan* .. Nästan alltid då..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:46 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee *Kasta blommor till och visslar lite* >.> ^^Oooh,fanclub <.< Japp <.< 3nodding *Peace* ^^ v *Se sig om* .. Inga fler som är med i fancluben? gonk ..Vet inte gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:47 pm
Nightmare Asura Jag har en fanclub i Åkersberga, eller hur Val? Absolut!:3 Jag är ordförande!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:48 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee *Kasta blommor till och visslar lite* >.> ^^Oooh,fanclub <.< Japp <.< 3nodding *Peace* ^^ v *Se sig om* .. Inga fler som är med i fancluben? gonk ..Vet inte gonk Stackare *klappar på huvet* Du är inte älskad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:49 pm
Valgarv Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun ... *Kommer inridande på en regnbågsmönstrad jättefågel* DAAH~!! heart ... *Kyuu måste alltid vara värst* ninja Oh yeah?! scream *Har en egen theme song som spelas* stressed Jasså? Men JAG har... öh.. Jag har både en egen theme song och en introduktions-FMV-sekvens! >:O ...Well i don't care :0 GASP! *Pwn3d* XO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:49 pm
Valgarv Absolut!:3 Jag är ordförande! Hehe.. Hur många är det egentligen i "klubben"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:50 pm
*Suckar och hoppar upp på rullbandet, lägger sig ner och ser på alla* ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:51 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee *Kasta blommor till och visslar lite* >.> ^^Oooh,fanclub <.< Japp <.< 3nodding *Peace* ^^ v *Se sig om* .. Inga fler som är med i fancluben? gonk ..Vet inte gonk Stackare *klappar på huvet* Du är inte älskad sad *Suckar*...Nä ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:51 pm
Petsy *Suckar och hoppar upp på rullbandet, lägger sig ner och ser på alla* ... .. *Gömmer mig bakom en hylla så du inte ser mig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:52 pm
Nightmare Asura Valgarv Absolut!:3 Jag är ordförande! Hehe.. Hur många är det egentligen i "klubben"? Kanske 5 pers om inte mer..^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:53 pm
Valgarv Kanske 5 pers om inte mer..^^ Nice ^^` Om jag visste hur dom såg ut så kunde jag rita av dom.. ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:53 pm
Nightmare Asura Petsy *Suckar och hoppar upp på rullbandet, lägger sig ner och ser på alla* ... .. *Gömmer mig bakom en hylla så du inte ser mig* ._. .. Tack för den du..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|