|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:32 pm
Petsy .. Jag vet inte vilket av allt du menar.. Jag menar väl allt.. Jo, Kyuu, visst gör jag det.. Men nu sjöng jag på The Seven Angels som inte är skriven av Rhapsody, och.. Kramade du mig? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:34 pm
Nightmare Asura Petsy .. Jag vet inte vilket av allt du menar.. Jag menar väl allt.. Jo, Kyuu, visst gör jag det.. Men nu sjöng jag på The Seven Angels som inte är skriven av Rhapsody, och.. Kramade du mig? o_O .. Förlåter dig väl då..
*Host* Lägger mig i eran konversation nu, har du The Seven Angels på datorn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy .. Förlåter dig väl då..
*Host* Lägger mig i eran konversation nu, har du The Seven Angels på datorn? Gör du verkligen det? Nyss ville du inte.. Tyvärr har jag inte det ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyuu Valgarv Kyuu Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun ... *Kommer inridande på en regnbågsmönstrad jättefågel* DAAH~!! heart ... *Kyuu måste alltid vara värst* ninja Oh yeah?! scream *Har en egen theme song som spelas* stressed Jasså? Men JAG har... öh.. Jag har både en egen theme song och en introduktions-FMV-sekvens! >:O ...Well i don't care :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:35 pm
Nightmare Asura Petsy .. Förlåter dig väl då..
*Host* Lägger mig i eran konversation nu, har du The Seven Angels på datorn? Gör du verkligen det? Nyss ville du inte.. Tyvärr har jag inte det ._. Jag menade ju en annan sak som jag inte ville förlåta dig för då..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:36 pm
Petsy Jag menade ju en annan sak som jag inte ville förlåta dig för då.. Jaha..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:36 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee *Kasta blommor till och visslar lite* >.> ^^Oooh,fanclub <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:37 pm
Nightmare Asura Petsy Jag menade ju en annan sak som jag inte ville förlåta dig för då.. Jaha.. .. Hur kommer det sig att du loggar in igen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:38 pm
Petsy .. Hur kommer det sig att du loggar in igen? Gillar inte att ha olösta problem..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:38 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee *Kasta blommor till och visslar lite* >.> ^^Oooh,fanclub <.< Japp <.< 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:39 pm
Nightmare Asura Petsy .. Hur kommer det sig att du loggar in igen? Gillar inte att ha olösta problem.. .. Okej.. Inte jag heller..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:40 pm
Petsy .. Okej.. Inte jag heller.. .. Tack för att du förlåter mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:41 pm
Nightmare Asura Petsy .. Okej.. Inte jag heller.. .. Tack för att du förlåter mig.. .. Gör jag ju alltid..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:41 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee *Kasta blommor till och visslar lite* >.> ^^Oooh,fanclub <.< Japp <.< 3nodding *Peace* ^^ v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|