|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:19 pm
Kyuu Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun ... *Kommer inridande på en regnbågsmönstrad jättefågel* DAAH~!! heart ... *Kyuu måste alltid vara värst* ninja gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:20 pm
Jaha då var man tvungen att gå och lägga sig och sova. Vill inte sova är inge trött. Hejdå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:20 pm
Kyuu Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun ... *Kommer inridande på en regnbågsmönstrad jättefågel* DAAH~!! heart ... *Kyuu måste alltid vara värst* ninja Oh yeah?! scream *Har en egen theme song som spelas* stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:21 pm
Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:21 pm
*Kliar sig i huvudet* Zoom zoom zoom... *Tar sats och springer ut* AKTA ER MYROR!!! AHHHH!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:22 pm
Valgarv Kyuu Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun ... *Kommer inridande på en regnbågsmönstrad jättefågel* DAAH~!! heart ... *Kyuu måste alltid vara värst* ninja Oh yeah?! scream *Har en egen theme song som spelas* stressed Jasså? Men JAG har... öh.. Jag har både en egen theme song och en introduktions-FMV-sekvens! >:O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:24 pm
Valgarv Petsy Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding *Bugar* whee *Kasta blommor till och visslar lite* >.> ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:26 pm
*Smyger tyst in* Fire falling from the sky...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:27 pm
Nightmare Asura *Smyger tyst in* Fire falling from the sky... .. *Vink*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura *Smyger tyst in* Fire falling from the sky...Under the rain of a thousand flames~! XO *Sjunger tills hans stämband sprängs* ... *Kramas, även* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:29 pm
Kyuu Under the rain of a thousand flames~! XO *Sjunger tills hans stämband sprängs* ... *Kramas, även* 3nodding Nej, nej.. Inte Rhapsody.. Du vet vad jag menar, Petsy..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:31 pm
Nightmare Asura Kyuu Under the rain of a thousand flames~! XO *Sjunger tills hans stämband sprängs* ... *Kramas, även* 3nodding Nej, nej.. Inte Rhapsody.. Du vet vad jag menar, Petsy.. .. Jag vet inte vilket av allt du menar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:31 pm
Nightmare Asura Kyuu Under the rain of a thousand flames~! XO *Sjunger tills hans stämband sprängs* ... *Kramas, även* 3nodding Nej, nej.. Inte Rhapsody.. Bah. Alla gillar väl jollermetal. :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|