|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:10 pm
Petsy Och så var Mr.Perfekt tillbaka.. *Försvinner* ... Gudars, gjorde jag henne sur nu? O_O;; KOM TILLBAKA! gonk Det är inte spydighet; det är bara mitt sinne för torr humor som ser ut sådär! ;o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:10 pm
Den som bara har pengar måste köpa sina vänner. *sjunga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:12 pm
Filthy Den som bara har pengar måste köpa sina vänner. *sjunga* Gå och köp dig lite vänner då. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:12 pm
Chibi Strawberry Filthy Den som bara har pengar måste köpa sina vänner. *sjunga* Gå och köp dig lite vänner då. mad Vill du ha 50k? ^^;; xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
*Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Du är inte min vän! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:16 pm
Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun o______o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:17 pm
Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun ... *Kommer inridande på en regnbågsmönstrad jättefågel* DAAH~!! heart ... *Kyuu måste alltid vara värst* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun .. *Klappar händerna* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Du är inte min vän! stare Tydligen inte. ._.'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:18 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Nåt svart flytande rinner ner genom takluckans springor och bildar en pöl på marken under luckan,som sedan börjar ta form till mig*...Woah..Nytt intro domokun o______oMwahahaha domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|