|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:11 am
XDmaster2 number_17 XDmaster2 ja ik zit in de weekenden daar een keer in de maand omdat ik een vorm van autisme heb ken jij een bas?ik ken wel een bas maar ik weet zijn achternaam niet op welke school zit ie ?? als ie op het antoonschellens zit ken ik hem denk ik wel school weet ik niet achternaam wel whee hij kwam 1 keer in de week bij mij thuis en is ook autistisch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:12 am
number_17 XDmaster2 number_17 XDmaster2 ja ik zit in de weekenden daar een keer in de maand omdat ik een vorm van autisme heb ken jij een bas?ik ken wel een bas maar ik weet zijn achternaam niet op welke school zit ie ?? als ie op het antoonschellens zit ken ik hem denk ik wel school weet ik niet achternaam wel whee hij kwam 1 keer in de week bij mij thuis en is ook autistischja maar achternaam weet ik echt niet uit mijn hoofd zeg es mischien herken ik hem wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:14 am
kittyocean Ik wees hem af met een hele nette PM, en toch nam hij het me kwalijk XD Dat is gewoon kinderachtig XD Jij had ze waarschijnlijk niet eens gepmed XD Nou, dat doe ik dus ook niet meer XD So far for politeness! weer wat geleerd 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:16 am
XDmaster2 number_17 XDmaster2 number_17 XDmaster2 ja ik zit in de weekenden daar een keer in de maand omdat ik een vorm van autisme heb ken jij een bas?ik ken wel een bas maar ik weet zijn achternaam niet op welke school zit ie ?? als ie op het antoonschellens zit ken ik hem denk ik wel school weet ik niet achternaam wel whee hij kwam 1 keer in de week bij mij thuis en is ook autistischja maar achternaam weet ik echt niet uit mijn hoofd zeg es mischien herken ik hem wel vermeer ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:18 am
number_17 XDmaster2 number_17 XDmaster2 number_17 XDmaster2 ja ik zit in de weekenden daar een keer in de maand omdat ik een vorm van autisme heb ken jij een bas?ik ken wel een bas maar ik weet zijn achternaam niet op welke school zit ie ?? als ie op het antoonschellens zit ken ik hem denk ik wel school weet ik niet achternaam wel whee hij kwam 1 keer in de week bij mij thuis en is ook autistischja maar achternaam weet ik echt niet uit mijn hoofd zeg es mischien herken ik hem wel vermeer ofzo?ik weet het niet hoe oud is ie ongeveer als hij rond de 14 is kan het kloppen en hoe ziet ie er ongeveer uit ik moet nu gaan dus ik kijk het dadelijk wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:20 am
KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~ video editing programma loopt VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST! crying *probeert tevergeefs op save te klikken* NYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:22 am
XDmaster2 number_17 XDmaster2 number_17 XDmaster2 ik ken wel een bas maar ik weet zijn achternaam niet op welke school zit ie ?? als ie op het antoonschellens zit ken ik hem denk ik wel school weet ik niet achternaam wel whee hij kwam 1 keer in de week bij mij thuis en is ook autistischja maar achternaam weet ik echt niet uit mijn hoofd zeg es mischien herken ik hem wel vermeer ofzo?ik weet het niet hoe oud is ie ongeveer als hij rond de 14 is kan het kloppen en hoe ziet ie er ongeveer uit ik moet nu gaan dus ik kijk het dadelijk wel lichtbruin haar..14 kan wel kloppen ja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:26 am
Oranjekorfbalpizza! kiek on my mind: Ik heb de zonsverduistering gezien vanmorgen.. en ik zit nu een beetje te vol van het eten Cool blaugh ik heb em gemist sad haha we kregen een stempel voor het niets doen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:44 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek on my mind: Ik heb de zonsverduistering gezien vanmorgen.. en ik zit nu een beetje te vol van het eten Cool blaugh ik heb em gemist sad haha we kregen een stempel voor het niets doen XD Wat heeft een stempel voor gevolgen? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:49 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek on my mind: Ik heb de zonsverduistering gezien vanmorgen.. en ik zit nu een beetje te vol van het eten Cool blaugh ik heb em gemist sad haha we kregen een stempel voor het niets doen XD Wat heeft een stempel voor gevolgen? razz dat je een uur minder hoeft te volgen op school razz Het geldt als bewijs dat je naar een BSu bent geweest (begeleid studie uur)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:57 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek on my mind: Ik heb de zonsverduistering gezien vanmorgen.. en ik zit nu een beetje te vol van het eten Cool blaugh ik heb em gemist sad haha we kregen een stempel voor het niets doen XD Wat heeft een stempel voor gevolgen? razz dat je een uur minder hoeft te volgen op school razz Het geldt als bewijs dat je naar een BSu bent geweest (begeleid studie uur) Oke dan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 12:17 pm
number_17 XDmaster2 number_17 XDmaster2 number_17 XDmaster2 ik ken wel een bas maar ik weet zijn achternaam niet op welke school zit ie ?? als ie op het antoonschellens zit ken ik hem denk ik wel school weet ik niet achternaam wel whee hij kwam 1 keer in de week bij mij thuis en is ook autistischja maar achternaam weet ik echt niet uit mijn hoofd zeg es mischien herken ik hem wel vermeer ofzo?ik weet het niet hoe oud is ie ongeveer als hij rond de 14 is kan het kloppen en hoe ziet ie er ongeveer uit ik moet nu gaan dus ik kijk het dadelijk wel lichtbruin haar..14 kan wel kloppen ja 3nodding ja dat kan zeker kloppen waar woon jijn ergens ???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 5:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 5:26 am
Darlaa On my mind: gister w��r de stad ingeweest met en vriendin, XD Vanavond naar de bios, kortingskaartjes, weet iemand nog en leuke film? Snitzelparadijs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 5:41 am
DarkKenn Darlaa On my mind: gister w��r de stad ingeweest met en vriendin, XD Vanavond naar de bios, kortingskaartjes, weet iemand nog en leuke film? Snitzelparadijs! Neeee! ... niet gezien maar deze lijke me zoiezo wel ok; Cinderella man, A sound of Thunder, The skeleton key, en Mr. & Mrs. Smith is leuk (toevallig wel gezien),
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |