|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:04 pm
Kyuu Petsy Aldrig spelat FF? Då är man verkligen.. instängd gonk Snarare tvärtom... Om man faktiskt har bättre saker för sig än att sitta inne och spela TV-spel, menar jag. XD TessiTuss: Inte så dumt alls. :3 Fyllde nitton i lördags, så jag är extra ball just nu. *nickar* *Klappar ömsint på D0ppelganger* ... Om det fortfarande är för läskigt kan du till och med hoppa över Google-biten och bli medlem på www.cherryroms.com istället. xp stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:05 pm
D0ppelganger Petsy D0ppelganger Petsy Aldrig spelat FF? Då är man verkligen.. instängd gonk Ett ord: Sandviken. xd Sandviken är ett namn, inte ett ord o_O Sandviken är en sak. ninja Sandviken är faktiskt ett ord också... Du kanske syftade på en alldeles särskild, sandig vik - och inte en ort. surprised ... typ. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Petsy D0ppelganger Petsy Aldrig spelat FF? Då är man verkligen.. instängd gonk Ett ord: Sandviken. xd Sandviken är ett namn, inte ett ord o_O Sandviken är en sak. ninja ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*läser hundra tråkiga sidor om antikens grekland* -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:06 pm
Kyuu *Klappar ömsint på D0ppelganger* ... Om det fortfarande är för läskigt kan du till och med hoppa över Google-biten och bli medlem på www.cherryroms.com istället. xp Ou? Danke Schön. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *läser hundra tråkiga sidor om antikens grekland* -__- Älskar antikens grekland!! *Hoppar upp och ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Och så var Mr.Perfekt tillbaka.. *Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:07 pm
Kyuu Petsy Aldrig spelat FF? Då är man verkligen.. instängd gonk Snarare tvärtom... Om man faktiskt har bättre saker för sig än att sitta inne och spela TV-spel, menar jag. XD TessiTuss: Inte så dumt alls. :3 Fyllde nitton i lördags, så jag är extra ball just nu. *nickar* *Klappar ömsint på D0ppelganger* ... Om det fortfarande är för läskigt kan du till och med hoppa över Google-biten och bli medlem på www.cherryroms.com istället. xp okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy *läser hundra tråkiga sidor om antikens grekland* -__- Älskar antikens grekland!! *Hoppar upp och ner*Gör min läxa! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*trallar iväg på nya upptåg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:08 pm
Om du kommer hit med den. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:08 pm
Chibi Strawberry Om du kommer hit med den. ninja Det vågar jag nog inte. eek xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:09 pm
Filthy Det vågar jag nog inte. eek xp Då får du skylla dig själv. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 1:09 pm
Chibi Strawberry Filthy Det vågar jag nog inte. eek xp Då får du skylla dig själv. razz Okej då! Kommer.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|