|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 11:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 2:12 pm
Waiting for White Castle.. Posted in Graveyard.. Been a while since ive Rped.. so im like here all day.. uh.. either.. Pm.. but if you want me to like come running... Aim or Msn.. OMG ITS here... bb.. in like a little. IM me, PEace Alll!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 5:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 6:09 pm
I don't know why but that made me almost spit out my Pepsi. I was so not expecting that. I love you ali TwT heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 18, 2008 11:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 3:58 am
Lord Yawgmoth I don't know why but that made me almost spit out my Pepsi. I was so not expecting that. I love you ali TwT heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 10:17 am
Good luck Ali MC hammer I just hope you are 2 legit 2 quit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 10:30 am
ienes que saber que es lo ultimo que pido que estoy desesperado y segun mis latidos no me queda mucho tiempo a mi favor y antes de perder de vista mi camino quiero mirarte un poco y soñar que el destino es junto a ti mi amor.
Quedate un segundo aqui a hacerme compañia y quedate tantito mas quiero sentirte mia.
Y abrazame Y abrazame Y abrazame Y abrazame
Hoy me he dado cuenta que no habia sentido tanto miedo antes que yo no decido que Dios va a ser
mejor y antes de perder de vista mi camino quiero mirarte un poco y soñar que el destino es junto a ti mi amor.
Quedate un segundo aqui a hacerme compañia y quedate tantito mas quiero sentirte mia
Y abrazame Y abrazame Y abrazame Y abrazame
Dame una razon para quedarme yo no quiero tu compasion quiero que estes conmigo hasta que me haya ido.
Y abrazame Y abrazame Y abrazame Y abrazame...x2
Tienes que saber que es lo ultimo que pido que estoy deseperado y segun mis latidos no me queda mucho tiempo a mi favor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 12:22 pm
-Yawn- Just woke up.. PM AIM or MSN to Rp Peace!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 2:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 6:38 am
I swear, I didn't add pics of my jammin with my guitar player in the Real Life Pics thread on the occ section......
<.< >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|