|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:52 pm
Filthy Sablar! Gimme back my pants, gimme back my jacked pants! *hoppas på att få tillbaka mina saker från rollbacken* Ska du gnälla... Tillbakarullningen åt upp alla mina födelsedagspresenter. ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:53 pm
Kyuu Jetzudan: Det gör han. @w< Ojojoj, då blir det hellsikes massa babbel. Xo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:53 pm
Chibi Strawberry Filthy Sablar! Gimme back my pants, gimme back my jacked pants! *hoppas på att få tillbaka mina saker från rollbacken* *Hoppas du har otur* ninja gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tittut. 4laugh Jetzudan: Det brukar bli så när jag kommer in i en tråd. XDD;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Det har hittills berättats väldigt segt... >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Sablar! Gimme back my pants, gimme back my jacked pants! *hoppas på att få tillbaka mina saker från rollbacken* *Hoppas du har otur* ninja gonk Mwahaha. Rätt åt dig. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:55 pm
Hello, I'm from Sweden, is anyone else here from Sweden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder Hello, I'm from Sweden, is anyone else here from Sweden? Inte jag. OwO;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyuu *Nynnar Final Fintasy-segermelodin för att ackompanjera nävevevandet* xp *är nog den enda på hela Gaia som aldrig spelat de spelen* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Sablar! Gimme back my pants, gimme back my jacked pants! *hoppas på att få tillbaka mina saker från rollbacken* *Hoppas du har otur* ninja gonk Mwahaha. Rätt åt dig. twisted Vad har du emot mig? gonk *peta på masken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:56 pm
Filthy Vad har du emot mig? gonk *peta på masken* Det vet du nog. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Vad har du emot mig? gonk *peta på masken* Det vet du nog. mad o.O *håller upp händerna oskyldigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2004 12:57 pm
D0ppelganger Kyuu *Nynnar Final Fintasy-segermelodin för att ackompanjera nävevevandet* xp *är nog den enda på hela Gaia som aldrig spelat de spelen* sweatdrop ... GÖR det då. @_<;; Först går du till; www.zsnes.com Sedan går du till; www.google.com ... och luskar ut resten själv. xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|